Fitness Seller

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Wxng gap, laatst die foto's van jouw gezien en je maakt echt wel een dikke kans
 
Verdorie, zit in mijn permabulk. Volgend jaar doe ik wel mee.
 



haha, ik heb geen enkele kans op succes hier,

(ik gok dit jaar op jwdoetookmee)



ik heb dit jaar maar 1 doel en dat is Mr10 voorbij te streven als een van de grootste echte naturals

op dit forum,

(lig er wel even en paar weken uit i.v.m onderrug ,ik wou even stoer door meteen zonder op te warmen

te beginnen met 180 kg bij het deadliften :roflol: )
 
Doe jij mee? Moet je eerst meer online zijn :P

Haha lees veel mee maar post niet veel. Momenteel last van me knie dus kan geen benen trainen, dus denk dat ik niet mee doe. Of er moet een map wedstrijd van worden gemaakt met korte broek tot de knieën :p doe jij weer mee?
 
Gaaf dat er weer een wedstrijd is, ga weer mee doen, deze keer wel foto's laten maken door een goede foto graaf scheelt een hoop, begin nu wel lekker vanuit een bulk dus vooruitgang moet flink zijn deze periode
 
Leuk dat jullie meedoen mannen, ik kijk uit naar de foto's.
No homo
 
Ik zou graag weer mee doen, maar weet niet hoe jullie daar over denken?
=)

Like kicking a puppy =P


Ben eigenlijk best benieuwd wat het niveau is.

Succes everybody!
 
Omdat ik vooral veel lees, en geleerd heb mijn mond te houden als ik niet zeker ben van mijn antwoord, zal ik snel eens beginnen een paar posts bij te kweken..

Vraagje over de logs, wat moet hier in staan?
 
Haha lees veel mee maar post niet veel. Momenteel last van me knie dus kan geen benen trainen, dus denk dat ik niet mee doe. Of er moet een map wedstrijd van worden gemaakt met korte broek tot de knieën :p doe jij weer mee?

Nee ga voor podium wedstrijd.
Als ik hierbij mee doe zal ik nooit droog genoeg staan voor redelijke klassering.
 
Leuk dat jullie meedoen mannen, ik kijk uit naar de foto's.
No homo

Hoef je ook geen homo voor te zijn liefje.
Ik zou wel eens een fotootje van jou willen bewonderen.........:heart:

X-je
 
@peunuthead95
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven