- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Leef jj ook nog
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
More alive than ever! Alleen wat minder dbb activiteit gehad ivm persoonlijke omstandigheden. Solid gains though. How r u doin? Doe je ook mee?
Lees eerst de regels goed, inschrijven gaat via convo. Daarna kan je een log openen.Achja.. weet je.. schrjf mij maar in! Heb ik wat extra motivatie! Zal mijn coach wel foto's laten maken!
hmm komt helaas niet uit met me prep. succes aan de deelnemers benieuwd naar Punjab![]()
Wat is dit dan voor paupernaam joh?
Je bent eigenlijk een soort parodie op jezelf aan het worden. Een soort 'Jacked And Tan-2'
Je bent eigenlijk een soort parodie op jezelf aan het worden. Een soort 'Jacked And Tan-2'

Het animo onder de mannen is al erg laag tegenwoordig, laat staan voor de vrouwen.. Helaas..
Het animo onder de mannen is al erg laag tegenwoordig, laat staan voor de vrouwen.. Helaas..
Ja verstandig in zo'n volgespoten gezelschap wat allemaal een wit voetje wil halen bij de dameswellicht volgend jaar (of mss al dit jaar?) gewoon mannen en vrouwen samen? #emancipatie

Dit is ook geen wedstrijd voor monsters, elk niveau is welkom