AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

• Topic Starter Topic Starter
valon als nieuwe deelnemer erbij gezet

• Like
Waarderingen: Vonk
Achja.. weet je.. schrjf mij maar in! Heb ik wat extra motivatie! Zal mijn coach wel foto's laten maken!

hmm komt helaas niet uit met me prep. succes aan de deelnemers benieuwd naar Punjab :D

Volgend jaar misschien, ben nu dik... #BULK

Volgend jaar misschien meedoen en cutten.. :P

zou leuk zijn als er ook zoiets voor vrouwen is.

wellicht volgend jaar (of mss al dit jaar? :D) gewoon mannen en vrouwen samen? #emancipatie

• Topic Starter Topic Starter
Mannen en vrouwen samen nee, maar vrouwen die al omgebouwd zijn tot man zijn natuurlijk wel welkom ;)

Maar ff serieus: mensen die zich laten afschrikken door het niveau van de nu ingeschreven leden, denken dat het zinloos is, de moed ontbreken enz. Laat je hierdoor niet leiden he, het gaat over wat jij als prestatie kan neerzetten en daar krijg je vooral punten voor, is tenminste de ervaring die we hebben bij deze wedstrijd. Of doe mee voor de sport, voor jezelf (om bij te leren, jezelf te motiveren enz.) Deelnemen is belangrijker dan winnen en je weet nooit waar je eindigt als je niet probeert.:) Dit is ook geen wedstrijd voor monsters, elk niveau is welkom :thumbup:

Als dit er volgend jaar weer is wil ik zeker meedoen. Ik ben al een tijdje aan het cutten en wil over een week of 2 weer mijn calorieën omhoog krikken :)

Terug
Naar boven