AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

ja onder de 90 gaat niet lukken ben ik bang dus dan maar tot 100

pff tot 100 wel mega zware gasten maar vaak ook die erg lang zijn en die er daarom in staan jij bent niet zo heel erg lang dus dat scheelt dan wel wat weeg je nu dan en vet % want gaat toch altijd meer af dan je van te voren denkt, op 100 plus al 5 kg aan vocht alleen al

pff tot 100 wel mega zware gasten maar vaak ook die erg lang zijn en die er daarom in staan jij bent niet zo heel erg lang dus dat scheelt dan wel wat weeg je nu dan en vet % want gaat toch altijd meer af dan je van te voren denkt, op 100 plus al 5 kg aan vocht alleen al

Weet ik man. En ik ben best lang voor BB. 1.84. nu 108 met 9-10.
Met een beetje pech kom ik uit op 92/93 ripped as f**k :D

Weet ik man. En ik ben best lang voor BB. 1.84. nu 108 met 9-10.
Met een beetje pech kom ik uit op 92/93 ripped as f**k :D

haha ja waarschijnlijk wel mocht je het heel goed doen kom je op 95 uit
maar onder de 90 ga je niet meer komen, wat opzicht niet zo erg is qua fysique maar wel qua klasse indeling
hoeveel mag je in classic wegen daar kan je toch ook nog net in mee doen met jou gewicht ?

haha ja waarschijnlijk wel mocht je het heel goed doen kom je op 95 uit
maar onder de 90 ga je niet meer komen, wat opzicht niet zo erg is qua fysique maar wel qua klasse indeling
hoeveel mag je in classic wegen daar kan je toch ook nog net in mee doen met jou gewicht ?

Als je het hardst en meest ripped bent van je line up maar niet de grootste kom je nog wel top 3 geloof me helemaal op een C wedstrijd de nederlandse jury beloond dat vaker dan Internationale jury die meer kijken naar massa

Benieuwd wie er nog mee gaan doen. Zou het wel leuk vinden maar ben bij voorbaat al kansloos, dus heeft geen zin.

4 deelnemers is wel heel gierig dan weet ik de top 3 wel al haha mag ik echt niet mee doen? :(

• Topic Starter Topic Starter
4 deelnemers is wel heel gierig dan weet ik de top 3 wel al haha mag ik echt niet mee doen? :(
Waarom mag je niet meedoen? @anderen: liever niet wachten met het inschrijven tot later deze maand, de uiterste datum is geen richtlijn, het is eigenlijk de bedoeling om in mei al te beginnen loggen...

Zou toch graag +- 20 serieuze deelnemers zien.

Waarom mag je niet meedoen? @anderen: liever niet wachten met het inschrijven tot later deze maand, de uiterste datum is geen richtlijn, het is eigenlijk de bedoeling om in mei al te beginnen loggen...

Zou toch graag +- 20 serieuze deelnemers zien.

Ik ben 2.5 week geleden 6e geworden op het NK en al 4 wedstrijden gedraaid. Dus volgens de regels 3 wedstrijden teveel om mee mogen te doen.

Kom op mensen, inschrijven! De top 3 krijgt een gesigneerd exemplaar van mijn AAS-boek!!!!!!!

Ah, misschien ook weer eens mee doen :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven