AndroidHealthClinic

DBB fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Lekker niveau, de sponsors staan nu vast te springen om volgend jaar opnieuw te sponsoren :thumbs:
Gelukkig dat ik dan mee ga doen voor de maximale sponsoraandacht.
 
Na alle ophef en fysieke bedreigingen die ik heb ontvangen heb ik de gegeven cijfers iets aangepast zodat het niet teveel invloed heeft op het uiteindelijke gemiddelde.

Hopelijk zijn iedereens jimmies nu weer een beetje unrustled


zo niet dan:
36914334.jpg
Die heb je gekregen om wie je bent, niet omwille van de contest. Of heb ik wat gemist?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Denk dat het hem dit jaar te doen is voor de gesigneerde versie van mijn boek. :)

Idd, misschien begrijp ik dan ook eens een keer waar ik mee bezig ben en kan ik eens verantwoord aan de slag :cool:
 
Vonk is het bewijs dat je met anaboloes niet hoeft te trainen. Lees de laatste pagina van zijn log maar.
Jk bro hopelijk verloopt de operatie goed.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: i'd wish, om buff te blijven zonder trainen moet je ook gh zetten hoor :rolleyes:
 
Je mag toch lekker stemmen hoe je zelf wil :roflol:
 
De gouden jaren (2010-2012) van de DBB fotocontest zijn helaas voorbij, met gemiddeld 20 deelnemers en een heel divers deelnemersveld en heel veel stemmers.
Met alle respect voor deelnemers dit jaar maar de fysieken van o.a. Rob.S, Jeppe, Ezravdb ect., van destijds waren toch van een ander kaliber.
Denk dat de afname ook te maken heeft met de opkomst van beginnerswedstrijden zoals flexcup/mens fysiek en instagram, wat er toentertijd nog niet bestond of in de kinderschoenen stond.
Nu zijn er zoveel andere manieren om je fysiek te meten met anderen dat de behoefte gewoon minder is. Wel jammer overigens vind het al wel leuk iets en misschien doe ik volgende keer gewoon weer mee.
 
De gouden jaren (2010-2012) van de DBB fotocontest zijn helaas voorbij, met gemiddeld 20 deelnemers en een heel divers deelnemersveld en heel veel stemmers.
Met alle respect voor deelnemers dit jaar maar de fysieken van o.a. Rob.S, Jeppe, Ezravdb ect., van destijds waren toch van een ander kaliber.
Denk dat de afname ook te maken heeft met de opkomst van beginnerswedstrijden zoals flexcup/mens fysiek en instagram, wat er toentertijd nog niet bestond of in de kinderschoenen stond.
Nu zijn er zoveel andere manieren om je fysiek te meten met anderen dat de behoefte gewoon minder is. Wel jammer overigens vind het al wel leuk iets en misschien doe ik volgende keer gewoon weer mee.

Daar noem je ook wel een paar namen!
 
De gouden jaren (2010-2012) van de DBB fotocontest zijn helaas voorbij, met gemiddeld 20 deelnemers en een heel divers deelnemersveld en heel veel stemmers.
Met alle respect voor deelnemers dit jaar maar de fysieken van o.a. Rob.S, Jeppe, Ezravdb ect., van destijds waren toch van een ander kaliber.
Denk dat de afname ook te maken heeft met de opkomst van beginnerswedstrijden zoals flexcup/mens fysiek en instagram, wat er toentertijd nog niet bestond of in de kinderschoenen stond.
Nu zijn er zoveel andere manieren om je fysiek te meten met anderen dat de behoefte gewoon minder is. Wel jammer overigens vind het al wel leuk iets en misschien doe ik volgende keer gewoon weer mee.
Enig idee hoe Jeppe er nu bij staat? Eventueel zijn IG of FB? Imo beste fysiek van dbb. Die chest was echt niet normaal.
 
De gouden jaren (2010-2012) van de DBB fotocontest zijn helaas voorbij, met gemiddeld 20 deelnemers en een heel divers deelnemersveld en heel veel stemmers.
Met alle respect voor deelnemers dit jaar maar de fysieken van o.a. Rob.S, Rob G, Jeppe, Ezravdb ect., van destijds waren toch van een ander kaliber.
Denk dat de afname ook te maken heeft met de opkomst van beginnerswedstrijden zoals flexcup/mens fysiek en instagram, wat er toentertijd nog niet bestond of in de kinderschoenen stond.
Nu zijn er zoveel andere manieren om je fysiek te meten met anderen dat de behoefte gewoon minder is. Wel jammer overigens vind het al wel leuk iets en misschien doe ik volgende keer gewoon weer mee.

True story

Maaruh, de contest was van 2003 - 2013 druk bezet, alle eerste jaren ook zeker 15-20 deelnerst. Het is pas echt laatste 2 jaar echt lauw.
 
Laatst bewerkt:
Excitingggggggggggggg...

Enig idee wanneer we de outcome kunnen verwachten?! :D
 
Back
Naar boven