- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Yo gasten,
ik kwam een poosje terug samen met Chreiz tijdens het trainen op een idee, nu ben ik benieuwd of er een beetje interesse in is en het dus de moeite waard is.
Het idee
Een onofficiële meet met DE 4 echte krachtmeting lifts;
- Squat
- Bench
- Deadlift
- Strict Overhead
Regels
Geen hulpmiddelen! Dus geen belts, shirts, suits, kneewraps, straps, wristwraps etc etc etc... helemaal NIKS. Zoals Frank zei: "je moet de lift in je ondergoed kunnen maken"
De lifts zullen gewoon dezelfde regels hebben als op een normale powerlift meet en wat betreft de overhead lift; strict = strict, dus geen legdrive. In ieder geval heb ik Sander G al gesproken en die is om te beginnen al bereid om de administratie te doen en deel uit te maken van de jury.
Deelnemers
3 gewichtsklasses:
- tot 100
- tot 125
- 125+
De max per gewichtsklasse zal denk ik op 8 mensen gezet moeten worden om te zorgen dat het geen ellenlange wedstrijd word. Maar als een gewichtsklasse niet vult dan kan een andere altijd wat uitbreiden. Bij voorkeur in eerste instantie alleen mensen van DBB, puur om het toch een soort "onderonsje" te houden.
Waarom?
Om eens te kijken wat we nou allemaal echt waard zijn als we liften zonder poespas. Een eerlijke vergelijking en reality check voor iedereen + most of all: for the love of iron.
Overig
- Data: ergens in Juni, Juli?
- Dag: zaterdag, zondag?
- Muziek: loud en geen pussyshit. RAAAWWWW
- Prijzen: eeuwige roem + dbb-groupies. misschien krijgt nummer 1 een kusje van corpaul.
so.... hoe klinkt dit, gasten?
latz,
erwin
edit: yo Gijs, ik bedenk me nu pas dat Raw Power veel op jouw shizzle lijkt, excuse moi
als de wedstrijd daadwerkelijk gaat gebeuren noemen we het wel gewoon "God Intended Power 2011"
edit 2:
geïnteresseerde (onder voorbehoud) tot op heden:
-100
- Erwin (Starter20)
- Frank (Frenkpie)
- Jan-Willem (De Graaf)
- Niels (Jopthelis)
- Matthijs (STRNGR)
- Marc (BenchMarc)
- Mike (Mikeo26)
- Mike (Mike T)
- Peter (Houthakker)
- Ruben (ItaStaLLion67)
- Sanne (SxE)
-125
- Afwaz (Minotaurus)
- Anton (Unclez)
- Christophe (Chreiz)
- Jonathan (Prince Vegetta)
- Kevin (Omega007)
- Max (Maxiation)
- Roy (Hyped)
- Wietse (Iron Devoted)
125+
- Alex
? (Shampoo83)
- Cor-paul (Corma)
- George (Chewie)
- Matthieu (The Legend)
ik kwam een poosje terug samen met Chreiz tijdens het trainen op een idee, nu ben ik benieuwd of er een beetje interesse in is en het dus de moeite waard is.
Het idee
Een onofficiële meet met DE 4 echte krachtmeting lifts;
- Squat
- Bench
- Deadlift
- Strict Overhead
Regels
Geen hulpmiddelen! Dus geen belts, shirts, suits, kneewraps, straps, wristwraps etc etc etc... helemaal NIKS. Zoals Frank zei: "je moet de lift in je ondergoed kunnen maken"
De lifts zullen gewoon dezelfde regels hebben als op een normale powerlift meet en wat betreft de overhead lift; strict = strict, dus geen legdrive. In ieder geval heb ik Sander G al gesproken en die is om te beginnen al bereid om de administratie te doen en deel uit te maken van de jury.
Deelnemers
3 gewichtsklasses:
- tot 100
- tot 125
- 125+
De max per gewichtsklasse zal denk ik op 8 mensen gezet moeten worden om te zorgen dat het geen ellenlange wedstrijd word. Maar als een gewichtsklasse niet vult dan kan een andere altijd wat uitbreiden. Bij voorkeur in eerste instantie alleen mensen van DBB, puur om het toch een soort "onderonsje" te houden.
Waarom?
Om eens te kijken wat we nou allemaal echt waard zijn als we liften zonder poespas. Een eerlijke vergelijking en reality check voor iedereen + most of all: for the love of iron.
Overig
- Data: ergens in Juni, Juli?
- Dag: zaterdag, zondag?
- Muziek: loud en geen pussyshit. RAAAWWWW
- Prijzen: eeuwige roem + dbb-groupies. misschien krijgt nummer 1 een kusje van corpaul.
so.... hoe klinkt dit, gasten?
latz,
erwin
edit: yo Gijs, ik bedenk me nu pas dat Raw Power veel op jouw shizzle lijkt, excuse moi
als de wedstrijd daadwerkelijk gaat gebeuren noemen we het wel gewoon "God Intended Power 2011"edit 2:
geïnteresseerde (onder voorbehoud) tot op heden:
-100
- Erwin (Starter20)
- Frank (Frenkpie)
- Jan-Willem (De Graaf)
- Niels (Jopthelis)
- Matthijs (STRNGR)
- Marc (BenchMarc)
- Mike (Mikeo26)
- Mike (Mike T)
- Peter (Houthakker)
- Ruben (ItaStaLLion67)