XXL Nutrition

Interessepeiling: Raw Power

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Yo gasten,

ik kwam een poosje terug samen met Chreiz tijdens het trainen op een idee, nu ben ik benieuwd of er een beetje interesse in is en het dus de moeite waard is.

Het idee
Een onofficiële meet met DE 4 echte krachtmeting lifts;
- Squat
- Bench
- Deadlift
- Strict Overhead

Regels
Geen hulpmiddelen! Dus geen belts, shirts, suits, kneewraps, straps, wristwraps etc etc etc... helemaal NIKS. Zoals Frank zei: "je moet de lift in je ondergoed kunnen maken"

De lifts zullen gewoon dezelfde regels hebben als op een normale powerlift meet en wat betreft de overhead lift; strict = strict, dus geen legdrive. In ieder geval heb ik Sander G al gesproken en die is om te beginnen al bereid om de administratie te doen en deel uit te maken van de jury.

Deelnemers
3 gewichtsklasses:
- tot 100
- tot 125
- 125+

De max per gewichtsklasse zal denk ik op 8 mensen gezet moeten worden om te zorgen dat het geen ellenlange wedstrijd word. Maar als een gewichtsklasse niet vult dan kan een andere altijd wat uitbreiden. Bij voorkeur in eerste instantie alleen mensen van DBB, puur om het toch een soort "onderonsje" te houden.

Waarom?
Om eens te kijken wat we nou allemaal echt waard zijn als we liften zonder poespas. Een eerlijke vergelijking en reality check voor iedereen + most of all: for the love of iron.

Overig
- Data: ergens in Juni, Juli?
- Dag: zaterdag, zondag?
- Muziek: loud en geen pussyshit. RAAAWWWW
- Prijzen: eeuwige roem + dbb-groupies. misschien krijgt nummer 1 een kusje van corpaul.

so.... hoe klinkt dit, gasten?

latz,

erwin

edit: yo Gijs, ik bedenk me nu pas dat Raw Power veel op jouw shizzle lijkt, excuse moi ;) als de wedstrijd daadwerkelijk gaat gebeuren noemen we het wel gewoon "God Intended Power 2011"

edit 2:

geïnteresseerde (onder voorbehoud) tot op heden:
-100
- Erwin (Starter20)
- Frank (Frenkpie)
- Jan-Willem (De Graaf)
- Niels (Jopthelis)
- Matthijs (STRNGR)
- Marc (BenchMarc)
- Mike (Mikeo26)
- Mike (Mike T)
- Peter (Houthakker)
- Ruben (ItaStaLLion67)
- Sanne (SxE)

-125
- Afwaz (Minotaurus)
- Anton (Unclez)
- Christophe (Chreiz)
- Jonathan (Prince Vegetta)
- Kevin (Omega007)
- Max (Maxiation)
- Roy (Hyped)
- Wietse (Iron Devoted)

125+
- Alex :D? (Shampoo83)
- Cor-paul (Corma)
- George (Chewie)
- Matthieu (The Legend)

Laatst bewerkt:
afhankelijk van de datum sounds fun

Klinkt goed... Misschien dat ik tegen die tijd ook -100 ben :$

PS: Ik heb liever een kusje van het zusje van Cor-Paul !

Waar is Simson?

Waarom van CP en niet CP's zusje :roflol:

kusje kan geregeld worden! misschien zelfs met tong.

(wel van mij, mn zusje vindt jullie allemaal maar smeerlappen)

en zeker interesse om het bij Simson te organiseren.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed... Misschien dat ik tegen die tijd ook -100 ben :$

PS: Ik heb liever een kusje van het zusje van Cor-Paul !

:D nice

Den Haag

Waarom van CP en niet CP's zusje :roflol:

om dat stelletje wijven hier te motiveren :D

koel boy, jij zit in -125 toch nog?

kusje kan geregeld worden! misschien zelfs met tong.

(wel van mij, mn zusje vindt jullie allemaal maar smeerlappen)

en zeker interesse om het bij Simson te organiseren.

mooi man

Als ik geen andere afspraken heb, wil ik ook wel mee doen.

Als ik geen andere afspraken heb, wil ik ook wel mee doen.

ah, jij als purist past hier prima inderdaad... kzal morgen eens opstellen hoeveel mensen er dan positief gereageerd hebben. dan kan ik zoetjes aan eens de mogelijkheden doornemen met PV qua data.

Wie is simson? :trollface:

Benieuwd hoe dit eruit gaat zien, maar probably in. :D

Ik doe waarschijnlijk wel mee.

Nog altijd -125 yep.
Zijn de gewichtsklasse nog op iets gebasseerd of gewoon random? :p

Valt zeker in mijn straatje Erwin, maar de komende maanden zullen voor mij volledig in het teken staan van de verbouwing van ons nieuwe huis waarvan ik komende Donderdag de sleutel krijg.

Het zal er dus voor mij heel erg van af hangen hoe het klussen verloopt en wanneer dit plaats zal vinden. Tot daar meer duidelijkheid over is kan ik me niet opgeven, imho.

Maar dit is wel the bomb, dat moge duidelijk zijn.

Zeker interessant, doe ook zelf mee, wrs voor die tijd wel in de -125kg klasse, simson is een prima locatie en kan geregeld worden

Wie is simson? :trollface:

Benieuwd hoe dit eruit gaat zien, maar probably in. :D

koel!

Ik doe waarschijnlijk wel mee.

dope!

Nog altijd -125 yep.
Zijn de gewichtsklasse nog op iets gebasseerd of gewoon random? :p

euhm, nou niet direct... maar gewoon lightweights, middleweights en heavy weights idee... lijken me wel vrij eerlijke klasses toch? plus uiteindelijk valt er niks daadwerkelijk te winnen, dus om dan met tig weightclasses te gaan werken is ook zo'n kolder

Valt zeker in mijn straatje Erwin, maar de komende maanden zullen voor mij volledig in het teken staan van de verbouwing van ons nieuwe huis waarvan ik komende Donderdag de sleutel krijg.

Het zal er dus voor mij heel erg van af hangen hoe het klussen verloopt en wanneer dit plaats zal vinden. Tot daar meer duidelijkheid over is kan ik me niet opgeven, imho.

Maar dit is wel the bomb, dat moge duidelijk zijn.

ah, duidelijk! data etc is nog niet direct wat van bekend, dit is dus echt bedoeld om te kijken wie er interesse heeft... en tot op heden zijn dat er aardig wat. dus dan kunnen we gaan kijken wat betreft data en een officiële thread aanmaken;)

Zeker interessant, doe ook zelf mee, wrs voor die tijd wel in de -125kg klasse, simson is een prima locatie en kan geregeld worden

we msn-nen erover

Klinkt als een tof idee, jammer dat ik zover woon:(

Inderdaad, gewoon 2/3 klasses is makkelijker.

Terug
Naar boven