Fitness Seller

Interessepeiling: Raw Power

deze contest is meer om je complete raw lifts neer te zetten, dus daarom geen belt, maar magnesium is wel toegestaan op de dl neem ik aan, dont see why not

deze contest is meer om je complete raw lifts neer te zetten, dus daarom geen belt, maar magnesium is wel toegestaan op de dl neem ik aan, dont see why not

is ook niet toegestaan volgens mij

mjah zolang je handen niet erg bezweet zijn is het niet zo belangrijk

• Topic Starter Topic Starter
Lachen man, ik doe (mits data me uitkomen) wel mee.

cool, als het gunstige datum is enzo wil ik wel mee doen!

lachen guys!

Heel goed idee. Wanneer breid je uit naar Belgie?

dude, je kan vast wel bij joppie logeren

gezellig

Ik ook. :p Als het in Juni is kan het wel, in Juli doe ik al strongwoman wedstrijd @ België.

data moeten we nog even bekijken ;)

Sorry ben nog te weak hiervoor :P Al gebruik ik nooit belt/wraps/whatever..

volgens mij verschil je echt gewoon bijna niets qua stats met de rest die interesse heeft in -100... sowieso is je strict oh sterk

Lijkt me leuk, nog even afhankelijk van waar en wanneer wil ik wel meedoen.

Oei, ook geen belts... nog even proberen hoever ik daarmee kom.
Ook geen magnesium toegestaan?

das een discussiepunt... maar persoonlijk zeg ik; nee. tis immers een hulpmiddel

mwah.. magnesium mag wat mij betreft wel, het is geen gripwedstrijd

er zullen veel gasten aan die stang zitten, veel zweet op de stang, dus magnesiumgebruik door iedereen is prettiger, geen last van sweaty hands for you or the competitors

of alles raw en dan ook echt raw of je gaat wel pols banden en magnesium toestaan(pl raw regels )
Polsbanden doen ook niks extra bij benchen bv....

Niemand die wakker ligt van blessures?
Mensen zullen onder druk misschien meer willen presteren dan ze gewoon zijn zonder belt...

mensen, magnesium kun je niet vergelijken met gear a la wrist wraps en belt, als ik aan de stang zit met mn zwetige klauwen, krijgt de volgende persoon zeker last van mn sweaty hands

Leuk initiatief dit! Moet vaker gebeuren, geeft een doel om naar toe te trainen. Maar magnesium kwestie? Komop gaan jullie ook de elastieken in mijn onderbroek controleren?!?!

mensen, magnesium kun je niet vergelijken met gear a la wrist wraps en belt, als ik aan de stang zit met mn zwetige klauwen, krijgt de volgende persoon zeker last van mn sweaty hands

wat doen wrist wraps voor je bench dan extra? Zorgen er alleen voor dat je polsen niet dubbelklappen...En voor zweet handen...handdoekje langs de bar klaar...

Waarom zou je wanneer je zwakke polsen hebt oid je op de bench wel laten beperken door je polsbandage, maar iemand wiens grip te gay is om met zweetklauwen 200kg mixed vast te houden mag wel magnesium pakken...

Magnesium en Wrist wraps vergelijken :o

Ik maak tijdens mijn training toch nooit gebruik van belts of andere crap. Ik wil best meespelen ook al zijn mijn stats waardeloos :D

Wat betreft magnesium of polsbandjes. Van mij hoeft het niet. Ik zou zeggen, raw = raw, dus dan ook gewoon helemaal niks. Ik ben zelf gezegend met immer droge handen :P Misschien ligt er nog ergens wat zand klaar ipv magnesium? ;)

Terug
Naar boven