MuscleMeat

Internetprovider

Anoniem_1992

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
26
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
Welke internetprovider hebben jullie? Ik heb vroeger UPC gehad maar ben toen overgestapt naar xs4all omdat het internet er elke keer uitlicht. Nu heb ik precies het zelfde met mijn huidige provider. Ik ben dus niet zo tevreden en wil overstappen + een sneller abonnement ( download met 600kb/s :(. Dus welke provider / abonnement hebben jullie???? En zijn jullie daar tevreden over:D

ziggo

120mbit ;d

ik zit bij online, al 2 jaar geloof ik nu
30 euro per maand, voor 20 mbit
(haal alleen de volle 20 mbit niet, zoals vaak met adsl het geval is, kom zelf op zo'n 13mbit wat ongeveer 1600 kb/s is)
en kan me niet herinneren of en wanneer het internet het niet deed.

• Topic Starter Topic Starter
Zooo!!! Zeker netjes!:) Heb je hier ooit problemen mee gehad? En hoelang duurt het voordat je een filmpie binne hebt? (700mb ongeveer) Waar woon je eingelijk? Hoorn? Iedereen hoor ik daar over ziggo ;)

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

ik zit bij online, al 2 jaar geloof ik nu
30 euro per maand, voor 20 mbit
(haal alleen de volle 20 mbit niet, zoals vaak met adsl het geval is, kom zelf op zo'n 13mbit wat ongeveer 1600 kb/s is)
en kan me niet herinneren of en wanneer het internet het niet deed.
30 euro valt reuze mee. Ik betaal volgens mij meer en downloaden 3x langzamer als jou :P

Laatst bewerkt:
Zooo!!! Zeker netjes!:) Heb je hier ooit problemen mee gehad? En hoelang duurt het voordat je een filmpie binne hebt? (700mb ongeveer) Waar woon je eingelijk? Hoorn? Iedereen hoor ik daar over ziggo ;)

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

30 euro valt reuze mee. Ik betaal volgens mij meer en downloaden 3x langzamer als jou :P

700mb is zo binnen, als je uitgaat van 13mb/ps een minuut

Terug
Naar boven