MuscleMeat

Intressante vraag over ´´ steroids ´´

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_97_1

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
hee jongens ik heb een Boekje / tijdschrift een artikel gelezen ( in het engels allemaal )
Over '' zyzz '' je kent hem vast wel! het Perfecte lichaam!
Nou ging het over het volgende , zijn steroids

Ik vraag me iets af
er stond iets over een cycle wat is dat precies?
en als je aan die dingen zoals Tren en Test zou zitten en je doet dat voor ongeveer 10 weken
en je stopt er daarna mee krimpen je spieren dan gewoon weer in?
en ze zeggen dat je een hang lichaam krijgt , is dat dan als je stopt met sporten of als je stopt met gebruiken?
en hij is dood gegaan schijnbaar omdat hij slechte drugs had gebruikt , zit daar ooknog verschil in dan?
zijn misschien rare vragen maar was eigenlijk wel nieuwschierig om dit te weten!
Alvast bedankt ! :)

Ps: zit er dan verschil in steroids om de aesthetic shredded look te krijgen of dat niet?

Ja ik zou direct gaan gebruiken als ik jou was, zyzz had ook echt wel ziek lichaam hoor. 80 kg / 1.89 +/- 10 bf zijn wel ongelooflijke stats. Zeker wel beste lichaam ooit, is ook mijn idool.

Wat heeft dit met voeding te maken?

Interessant is het zeker!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zou direct gaan gebruiken als ik jou was, zyzz had ook echt wel ziek lichaam hoor. 80 kg / 1.89 +/- 10 bf zijn wel ongelooflijke stats. Zeker wel beste lichaam ooit, is ook mijn idool.
Ohh dus jij denkt gelijkt als iemand ergens informatie over wil weten dat die genen het zelf will gaan doen?
ik niet nee ik Rook niet ik drink niet en dat dus ookniet mijn vriend.
Ik ben gewoon nieuwschierig + zo leer je nog eens wat over je gezondheid en je lichaam.

Broeder leg die kush weg en stel de vraag dan opnieuw.

Je begint over zyzz? Wie is dat ???

Waarom wil je er zoals je zus uitzien ?

zulke jongens geven roids een slechte naam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf is dit nu weer.... :roflol:

tumblr_mgu07r1cD11r0sagoo1_500.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zyzz, who is that?

Verkeerde sectie, te jong, Zyzz-troep. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven