MuscleMeat

Introductie StarvinMarvin

• Topic Starter Topic Starter
who are U, to point your fingers at me

foto's slechts gebruikt als illustratie voor mijn situatie.
vroeg advies betreffende training en voedsel
je hebt opbouwende kritiek met tips voor beter resultaat
je hebt ook afkrakende kritiek met als tip im not impressed > hoe lang train jij dan al aub man
im not impressed either
darm wil ik mijn oefeningen verbeteren en voedselinname verhogen

je hebt ook afkrakende kritiek met als tip im not impressed > hoe lang train jij dan al aub man
im not impressed either

Pfff...maak jezelf nou niet belachelijk man.
Einde -zinloze- discussie voor mij, voor de laaste keer: Succes ermee.

Daar zit het probleem denk ik in het structurele. Nu heb ik het idee als ik mr eet dat ik mr moet schijten:p niet dat mijn lichaam mr stoffen opneemt, mr ik ga structureel meer eten en wie weet. De moraal van het verhaal: lees de sticky's >>> heel flauw

is mr nou meer of maar?

on topic:

Ik eet me sinds kort rond in brinta, beetje honing erdoor en met koude melk is erg lekker en goed voor je ;)

Haha ik dacht even dat je skatermarvin was (een ander lid van dit forum:P)

im not impressed either
Jij bent de noob man, beter hou je je mond en ga je je bezig houden met de sticky's te lezen. Je eetschema is rukker dan ruk en je trainingsschema was nog triester.

Daar zit het probleem denk ik in het structurele. Nu heb ik het idee als ik mr eet dat ik mr moet schijten:p niet dat mijn lichaam mr stoffen opneemt, mr ik ga structureel meer eten en wie weet. De moraal van het verhaal: lees de sticky's >>> heel flauw

Gaat zo'n opgepompte dude die als jarenlang pro trained mij vertellen dat hij niet impressed is >>> karma -5

zoals je kunt lezen ^^^ben ik beginner
verder fitness ik zon anderhalf jaar, waarvan dik jaar vrij regelmatig en intensief. 1e halfjaar zouk niet meetellen
ja jong je bent breder
he, zegt al genoeg dat er geen foto's zijn van JOUW zichtbare buikspieren

maar goed kwil ut vriendelijk houden, voelde me licht aangevallen

mr bedankt voor advies

Idd, gaat die Marcel beetje stoer tegen jou doen, terwijl hij niet eens een sixpack heeft. En jij traint pas anderhalf jaar!
En hij is alleen maar opgepompt, omdat hij aan de anaboluh zit. Dat zijn dus allemaal nep-spieren die vanzelf groeien!!!!

wow,

thommie thanks voor de brinta tip
stereotype is bij deze bevestigd
bij wie gingen jullie om advies vragen toen jullie net begonnen met trainen en zo groen als gras waren, niet bij die musclehead
Precies de reden wrm ik weg ben gegaan bij Fitnessclub in Amby
mensen met tips en opbouwende kritiek hoe verder te gaan altijd welkom
loze afkrakers , nee danku

wow,

thommie thanks voor de brinta tip
stereotype is bij deze bevestigd
bij wie gingen jullie om advies vragen toen jullie net begonnen met trainen en zo groen als gras waren, niet bij die musclehead
Precies de reden wrm ik weg ben gegaan bij Fitnessclub in Amby
mensen met tips en opbouwende kritiek hoe verder te gaan altijd welkom
loze afkrakers , nee danku

Het is je eigen instelling.
Je post hier en vraagt van alles. Maar als mensen zeggen dat je moet vreten ga je eigenwijs doen en zeggen dat je niet KAN aankomen. Dat hoor je hier 10x per maand en wordt je een beetje moe van.
Kortom: Je wilt alleen horen goed bezig enzo, en anders ga je bijdehand doen...
Veel plezier verder.

Uitgemergelde bottenzak!:trollface:
Lees de sticky's, hierin staat vrijwel alle informatie die je als beginner nodig hebt voor een net voedingschema.
Zoek anders ook eens voedingschema's van andere mensen op het forum, en bestudeer die eens.
Stel dan voor jezelf een schema op en post deze hier voor eventuele op-en aanmerkingen.
Als je hiermee klaar bent ga je opzoek naar het Rippetoe-schema.

Amen!

ps. wen maar aan die reacties, word je hard van!

again confirmed

Gaan we nou hooghartig doen?
Wel zin om eens met jou in discussie te gaan:)
Klaaswitz al ontmoet (op het forum)?

Edit: Dat discussie zal wel meevallen van iemand die zegt dat meer eten geen zin heeft omdat hij dan meer gaat schijten.

Laatst bewerkt:
Deze gaat weer de annalen in boys, ik voel het.:)

confirmed again

En nu?Je hebt alle mogelijke combinaties met die 2 woordjes al gebruikt.:dunno:

affermative
alweer bevestigd

conclusie post:

Structureel meer voedsel innemen dan je lichaam nodig heeft om te groeien.
Trainingsschema opstellen en intensiveren.

Dank jullie voor de bruikbare tips

Voor mij is deze topic closed.

bashers kunnen hieronder verder

Laatst bewerkt:
Ja man ! Zo eigenwijs dat je bent.
Ik heb hier al zoveel geleerd op dit forum in korte tijd. En die mannen geven echt heel goede raad over alles. Marcel heeft geen zichtbare buikspieren :S:S??? wtf
Die gast weegt 86 kg op 1m72, denk wel dat hij gespierd genoeg is hoor !!! **** die abs, die trek je wel eens droog later!

Eten moet je doen, ze hebben het hier al bijna allemaal gezegd, opbouwende kritiek lijkt me toch wel.
Maar je blijft volhouden dat je zonder veel te eten ook wel mega gaat groeien of zoiezo toch niet gaat groeien hoeveel je ook eet ofzo?
Bewijs is er al dat dat niet mogelijk is, 1,5 jr gym en er nog zo bij lopen...

Gast, als je je aanmeldt op een forum voor raad, volg die dan.

NU ETEN!!!

Ps: ik ben nu sinds 2 weken aan het eten, samen met Rippetoe, en al 2 kg bijgekomen (weet ook wel geen spier, maar toch...)

Het beste ermee

Laatst bewerkt:
geen cardio meer doen en het dubbele gaan eten

- gewoon trainen met je kadaver tot je scheel van elende ziet. liefst zo vaak mogelijk (niet te vaak dezelfde spiergroep in de week pakken)
- en je ouders helemaal kaalvreten, al zie je na een paar weken nog geen vooruitgang in je gewicht moet je gewoon nog meer vreten.
- en de stickies lezen, en daaruit gerichte vragen stellen. Daar heb je veel meer aan, die standaart vragen kom je ongeveer overal tegen maar ieder lichaam is verschillend. Dat moet je voor je zelf een beetje uitmaken, waar je je lekker bij voelt.

als je deze 3 dingen voor elkaar heb moet je over een half jaar nog maar een paar foto's posten :D

succes kerel

Er word idd goed advies gegeven,

Ik heb echter nooit gezegd/volgehouden dat ik zonder voedingsschemaspiermassa wil kweken. Wlke post staat dat. Kheb ut allemaal ff trug gelezen dat heb ik niet gezegd maargoed.

Het was idd een denkfout van mij om aan te nemen dat een voedingsschema bij mij geen effect heeft. Ik heb zeker al eens heftig gevreten aan de yoghurt, rijst, pasta vlees etc maar echter nooit structureel volgehouden, hoogstens een week gedaan. Hierdoor is mijn denkfout ontstaan. Ik heb in volgende post bedankt voor de etentips en ga er zeker aan werken.

edit:

appreciated matthijs & skyhaywood, baksteen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven