XXL Nutrition

Introductie StarvinMarvin

ik ben ook met fitnessen begonnen om aan mijn zelfvertrouwen te werken
misschien moet ik naar het fitness forum ipv bodybuilding forum
kdenk dat dit te vergevorderd voor mij is
in ieder geval allemaal bedankt voor advies

over and out :P

Kerel laat je niet kennen; schouders eronder en knallen. Ben ook op 65 kilo begonnen en weeg nu bijna het dubbele. Eenmalig goed denken wat je wilt en hoe je dat moet bereiken, vervolgens doen!!!

Succes!

4 kilo binnen 6 maanden moet geen probleem zijn lijkt mij?
veel eten, goed schema, goed train schema ;)
Succes

deze jongen zal er nooit komen boys

veels te eigenwijs

• Topic Starter Topic Starter
wat is er eigenwijs dan
kga advies zeker opvolgen dus eigenwijs my ass

weer confirmed

was net gestopt

nooit???

eerder ooit

1 tip nog met betrekking tot je training:

Kijk aub even naar rippetoe/stronglifts alvorens je een mooi 'splitschema' pakt. Rippetoe/Stronglifts hebben zich duidelijk bewezen in de krachtsport, iedere beginner (ja ik noem jou een beginner) doet er goed aan hier mee te beginnen.

Lees goed de stickies in de training sectie.

Nog iets, f*ck abs, heil buffheid.

ondertussen wilt ie ook beachboy abs :D

En waarom je niet dik van McDonalds wordt is een hele simpele verklaring voor. Als jij in de ochtend 2 boterhammen eet en in de middag 2 boterhammen en in de avond McDonalds eet bijvoorbeeld McChicken en een 3 Dubbele hambuger oid. Dan is de opgeteld kalorien van je mc donalds avond eten alleen: ongveer 800-1000 kcal.
Terwijl je per dag om aan te komen ongveer 2500 kcal + moet hebben en die 4 boterhammen is ongveer 500 kcal bij elkaar. Heb jij dus op een dag 1500 kcal gegeten en ja je hebt dus mc donalds gegeten maar omdat je op een dag te weinig kcal binnen krijgt word je niet dik.

Hehe ff stoer doen tegen een kerel die er wat van kent en je wou helpen, goed bezig!

Hallo StarvinMarvin89,

Doei StarvinMarvin89.

Sorry brah, I'm not impressed.In anderhalf jaar had je zeker meer kunnen bereiken dan wat zichtbare abs, no offense.
Anyway, succes ermee.

Deze comment voegt niks toe Marcel. Menig mens zou zich aangevallen voelen, ik vind het de TS zijn reactie dan ook niet zo vreemd.
Niet iedereen kan zich niks aantrekken van wat andere mensen vinden.

Lees de beginpost, en zijn probleem en blijf OT. Hij vraagt om advies, om te beginnen met een sport die jij al een tijd beoefend. Dit is positief, houdt het dan ook zo.

TS = misschien wat eigenwijs. Zo heeft iedereen zijn trekjes. Hij wil advies ontvangen, en heeft na vorige comments zijn eerdere ideeën over voeding opzij geschoven zonder enig kwaad woord en net taalgebruik.

Lees stickies = btw niet flauw TS.
Er staan grote gedeeltes over voeding beschreven. Menig mede DBB'er heeft hier zijn vingers gebroken door dit uitgebreid uit te typen.

Probeer goed te eten, zonder supplementen. Zo leer je je voeding optimaal te houden. Het is een ritme waar je in moet geraken, en daarna kun je over stappen naar supplementen.
Maak een schema, met alle belangrijke compound oefeningen voor de grote spiergroepen. Zo zet je die 1e paar weken mooi massa aan.

Succes!;)

Laatst bewerkt:
Deze comment voegt niks toe Marcel. Menig mens zou zich aangevallen voelen, ik vind het de TS zijn reactie dan ook niet zo vreemd.
Niet iedereen kan zich niks aantrekken van wat andere mensen vinden.

Lees de beginpost, en zijn probleem en blijf OT. Hij vraagt om advies, om te beginnen met een sport die jij al een tijd beoefend. Dit is positief, houdt het dan ook zo.

TS = misschien wat eigenwijs. Zo heeft iedereen zijn trekjes. Hij wil advies ontvangen, en heeft na vorige comments zijn eerdere ideeën over voeding opzij geschoven zonder enig kwaad woord en net taalgebruik.

Lees stickies = btw niet flauw TS.
Er staan grote gedeeltes over voeding beschreven. Menig mede DBB'er heeft hier zijn vingers gebroken door dit uitgebreid uit te typen.

Probeer goed te eten, zonder supplementen. Zo leer je je voeding optimaal te houden. Het is een ritme waar je in moet geraken, en daarna kun je over stappen naar supplementen.
Maak een schema, met alle belangrijke compound oefeningen voor de grote spiergroepen. Zo zet je die 1e paar weken mooi massa aan.

Succes!;)

Ik heb gewoon mijn mening gegeven en hem zelfs succes gewenst met de toevoeging 'no offense'.Ik had het misschien wat aardiger kunnen zeggen inderdaad.
In plaats van de beledigde madam uit te hangen had 'ie zich misschien ook af kunnen vragen of 'ie inderdaad meer had kunnen bereiken.Na het lezen van z'n replies ben ik bang dat het niks gaat worden met 'm.Jammer maar desalniettemin wederom succes gewenst, ts.

Terug
Naar boven