MuscleMeat

Introductie StarvinMarvin

Doe je je best om iemand op weg te helpen, wordt je niet eens bedankt/karma.:(
Lekker weer.

Marvin!
idd iets minder eigenwijs doen ;)
maar gewoon zoveel mogelijk eten, met de juiste voedingstoffen!
en als je wilt aankomen zou ik niet elke keer ook cardio gaan doen!
maar gewoon veel krachttraining, 1x per week cardio is gezond en zul je ook niet echt van gaan afvallen!

• Topic Starter Topic Starter
affermative

kga met deze info zeker mun voeding veranderen
cardio, loopband, roeien, doe ik als warming up

ty

fiets naar de gym, warming up genoeg.:D

edit; om in redalert termen te blijven:
charlie over.

Laatst bewerkt:
Volg nu maar gewoon de raad van mensen die meer ervaring hebben als jou en weten waar ze over praten. Ze doen het niet om je af te kraken maar om je te helpen. Soms komt het mischien wat verkeerd over maar het is enkel en alleen om je op goede weg te helpen. kritiek moet je kunnen verdragen.

victor echo romeo mike echo india romeo india oscar out :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel raar dat je uit angst bent weggegaan bij de sportschool waar je het meest kan leren, omdat daar de "big boys" trainen. Dat zegt wat over je karakter...

Ik zit je overigens maar wat te pesten hoor, zie dat je daar erg volwassen op reageert ;).
Kan het gewoon niet laten...

Laatst bewerkt:
ik ben ook met fitnessen begonnen om aan mijn zelfvertrouwen te werken
misschien moet ik naar het fitness forum ipv bodybuilding forum
kdenk dat dit te vergevorderd voor mij is
in ieder geval allemaal bedankt voor advies

over and out :P

Nice abs.

kan je ook vertellen dat eten n1 is.
Heb anderhalf jaar (amateuristisch) gefitnesst en ben altijd op 67 kilo blijven hangen, kon ook nooit aankomen.
Toen ik dit forum zon 4 maanden geleden bezocht en dacht: mischien eet ik echt te weinig?
Na goed om me voeding te gaan letten ben ik in 3 maanden 10 kilo aangekomen. Erg lekker.
Dus i said it once and ill say it again: ETEN

first of all: Je abs zien er niet verkeerd uit !!.
2 jaar terug ben ik begonnen met fitness. Ik had nul kennis en dacht ach even trainen spieren komen vanzelf. totaal niet op mijn voeding gelet. Na 7 maanden trainen, maarlieft 2 Kg erbij wooot. Kon wel janken en raakte gedemotiveerd. Ben toen gestopt. 1.5 maand geleden toch maar weer opgepakt. Veel heel veel gelezen en op mijn voeding gaan letten. Doe toevallig nu een minor over sport en voeding. Dit heeft mij mede geholpen flink op mijn voeding te gaan letten en guess what 2.5 kg aangekomen in 1.5 maand. lang leven de voeding. Moet wel zeggen het is soms lastig om je vast te blijven houden aan het vele eten. Maar echt doe het stick with it. Resultaten blijven dan niet lang op zich wachten!

Succes jongen

kijk mensen dit kan ik werkelijk waarderen.
ben net als gaan sjoppen en heb goede maaltijden ingeslagen.
Kweeg nu 71,6 is 75 kilo voor de zomer teveel van het goeie???, of gwoon veel bulken vreten en dan moet kleine 4 kilo in 6 maanden erbij kunnen
1-7-2011 zal ik new picture posten

nog ff vraagje mbt mijn probleemgebied, de borst
groot gewicht > minimaal herhalingen of
laag gewicht > maximaal herhalingen voor beste resultaat ( waarschijnlijk sticky lezen)
gewicht zorgt voor bulk herhalingen voor mooie rondingen????

kijk mensen dit kan ik werkelijk waarderen.
ben net als gaan sjoppen en heb goede maaltijden ingeslagen.
Kweeg nu 71,6 is 75 kilo voor de zomer teveel van het goeie???, of gwoon veel bulken vreten en dan moet kleine 4 kilo in 6 maanden erbij kunnen
1-7-2011 zal ik new picture posten

nog ff vraagje mbt mijn probleemgebied, de borst
groot gewicht > minimaal herhalingen of
laag gewicht > maximaal herhalingen voor beste resultaat ( waarschijnlijk sticky lezen)
gewicht zorgt voor bulk herhalingen voor mooie rondingen????

kan makkelijk 4 kilo in 6 maanden als je alles goed doet!

en probeer je maximale gewicht 6-10 herhalingen te doen.. en bij borst niet de fout maken alleen vlak bank te gaan drukken maar ook schuin, anders krijg je lelijkheid (:

over de amby gym spreken we over een dik jaar geleden. sfeer is heel anders dan bij fitnessclub van hotel waar ik nu zit. kben een gevoelsmens
maximale gewicht 6-10 herhalingen, affermative :P
bankdrukken grotendeels schuin vanwege verdeling op borst en schouder
vlak bankdrukken is tog voor onderkant vd borstspier te trainen??
anyway ga dat bandrukken eens aanpassen en maximale gewicht drukken
nog tips voor binnekant vd borstspier te ontwikkelen?? bankdrukken met hand zo dicht mogelijk bij elkaar

alvast bedankt

edit: ty pantrofl

Laatst bewerkt:
Je kan niet specifiek binnenkant van je borst trainen.

jeez, idd de achterdochtigheid jegens instructeurs is bij deze ook bij mij aangewakkerd

kga mun oefeningen aanpassen plus maximaal gewicht

edit: ty jan voor ontkrachten fabeltje

Laatst bewerkt:
4 kilo in 6 maanden? No problem at all.
Helemaal als je nu pas begint met serieus eten en trainen, de eerste kilos vliegen dr op :)

Terug
Naar boven