Fitness Seller

inverted row (@chinupbar) -> handvatten + kabels maken/kopen

Noobje79

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik doe de spartan 300 workout en ik wil aan mijn chinupbar verstelbare kabels/touwen/riemen met handvatten gaan hangen.

Ik had ooit een filmpje gezien, waarin iemand een simpel fitness hadvat ging maken, maar die ben ik kwijt.

Ik wil het ook kant en klaar kopen als dat kan.

Ik zoek dus een 2 verstelbare kabels en 2 handvaten die ik makkelijk aan mijn chinupbar kan hangen, hebben jullie tips?
(Ik weet niet hoe je zo'n verstelbare kabel/touw/riem noemt, ik heb al veel geprobeerd te zoeken via google, maar dat gaf geen goede resultaten)

Groet.

Je weet dat die film nep was en dat iedereen computer spieren had?

je koopt een 30/50 mm pvc buis of metalen buis. je zaagt deze tot twee handvaten van ongeveer 15cm.

je gaat naar een doe het zelf zaak/ grootwarenhuis/ autozaak en je koopt van die banden die je ziet bij vrachtwagens om hun transportwaar vast te maken aan hun wagen.
kost normaalgezien een 10-20€ voor vier van zo'n banden.

of je gaat naar een doe het zelfzaak en je koopt lange reeksen kettingen. die steek je net zoals die banden door u handvaten. ik denk wel dat je wel snapt hoe je met zo'n kettingen u handvaten op verschillende hoogten kunt plaatsen?

071224_setup.jpg

sttb-tripress-chains.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks.

Die handvatten die dat meisje gebruikt, die wil ook hebben, die zien er ook niet zo duur uit. Weet jij (of iemand anders) waar ik die online kan bestellen?

En als je een handvat zou maken van pvc en ketting, scheurt die pvc dan niet kapot?

Laatst bewerkt:
Misschien setje ringen halen ofzo bij een oude gymzaal?

Gast dat boeit toch niet zo veel, als het maar werkt.

Desnoods kan je ook een ketting pakken en daar een laagje tape over heen doen, zo maken meerdere mensen hun ringen.

Wat een kneus die gast!!! (dan doel ik op zijn filmpje, ik heb de training niet echt bekeken)

Het is zo duidelijk dat hij 300 heeft gezien... hij gebruikt het of als marketing (maar zo hoog schat ik hem niet in) of hij stond na de film gezien te hebben voor de spiegel te scheeuwen..."this is sparta!!!"

Mensen bedankt, het werkt erg super.

Hoe heb je het nu gemaakt?

Terug
Naar boven