Fitness Seller

invloed anavar op kracht tijdens cut/recomp?

chrisk

Elite Member
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.187
Ik vroeg me af hoe anavar zoal te gebruiken is om lean krachtgains te maken.

Ik weet dat het gebruikt wordt om spiermassa te behouden tijdens een cut, maar ik heb meer interesse in kracht. Vinden jullie het daar meer of minder geschikt voor?

Zou het met het juiste dieet effectief kunnen zijn voor recomposition doeleinden? Dus wat kracht gains tijdens een cut?

En op de lange termijn? Hoe zou je het gebruik + pct + onderbrekingen indelen in bijvoorbeeld een plan voor een jaar? (als voorbeeld)

En hou zou dit te vergelijken zijn met een eerste test kuur? (vooral met oog op bloat/mate van androgene bijwerkingen)

Laatst bewerkt:
Var wordt over het algemeen gebruik in een cut dieet om hardheid te krijgen en om kracht/spiermassa vast te houden. Het wordt door pure krachtsporters gebruikt voor kracht, het is daar uitermate geschikt voor zeker omdat het ook ervoor zorgt dat de botten/pezen sterker worden. Kracht gainen tijdens een cut zou kunnen met var, ligt eraan wat je kuurverleden is en hoe sterk je op het moment bent.

Voor bloat of androgene bijwerkingen hoef je bij var niet bang te zijn. Het is zo goed als niet androgeen, vrouwen gebruiken het ook en het aromatiseert niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ah thanks, dan vergis ik me toch niet dat het geschikt is voor ondersteuning van krachtsport. Ik zie het zovaak puur om te cutten gebruikt worden dat ik ging twijfelen. :)

Kracht gains bij lichte cut zouden goed mogelijk moeten zijn als novice met een beetje basis kracht maar zonder kuurverleden?

En een paar kg hier en daar aankomen met behoud van die hardheid/leanness, gaat dat dan ook wel?

paar kg met var zou met me sterk verwonderen man... ntrlk elk lichaam reageert er anders op maar heb al var genomen van elk UG dan ook op 80 -100 mg.. doet me niets eerlijk gezegd...

Moest het u eventueel interseren wat mss beter is is win... persoonlijk qua kracht de nummer 1 en daarbij kan je wel 2 tot 4 kg pakken.. is persoonlijk.. leer je lichaam kennen en zie hoe het erop reageert man

Kracht gains zijn zeker mogelijk bij een lichte cut. Een paar kg aankomen én droger worden gaat lastig worden met alleen var. Wat brachialis zegt, winstrol is een wat krachtigere aas mg voor mg maar is wat minder fijn om te nemen als je puur voor kracht gaat: je gewrichten krijgen dan een flinke opdonder..lees eens de DBB AAS wiki daar staat mooi beschreven wat de specifieke AAS doen en wat je ervan kan verwachten qua resultaat.

Trouwens je hebt het over een plan voor een jaar..als je uit gaat van 6 weken var en 2 weken nolva als pct(ja is discussie over of het nodig is of niet, doe bloedtest om zeker te zijn) en je hanteert time on = time off dan zou je 3 kuurtjes met anavar in een jaar kunnen doen. Ik vraag me wel af waarom je dat zou willen.. na 1 keer anavar only hebben de meeste het wel gezien en gaat men voor zwaarder geschut, dat wil zeggen test/sust eventueel in met kickstart en/of 2e compound(winny/mast/bold/deca/tren etc afhankelijk van doel) gedurende de hele kuur.

Liever tren voor dat doel :p

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks guys, ik heb nu een beetje een beeld van hoe het aansluit bij wat me interesse heeft. Ik ga verder lezen :)

Terug
Naar boven