AndroidHealthClinic

Eerste Anavar kuurtje

Thx. Ik ga er vanavond even rustig naar kijken.
Er zijn genoeg sticky's op dit forum die jou op weg kunnen helpen. Zowel qua voeding als training. Daar heb je geen PT voor nodig.
Je hamert continu op je eiwitten, maar dat is doorgaans maar 20/30% van je voeding. De rest is minstens zo belangrijk.
Lees je in, ga echt aan de slag en denk over een jaar of twee, drie nog eens aan AAS.

Je zou gewoon elke maaltijd 75gr basmati rijst moeten eten en daarbij 100-150gr kip en dan wat groentes erbij.
Maar niet iedereen kan zo hardcore eten continu dat is ook lastig en gaat vervelen.

Iedereen die wil kuren beseft niet dat je pas begint te groeien op 4500+++ kcal.
Dan pas ga je op je eigen testosteron bulken...
Voordat ik mijn winny kuur begon at ik 6500-7000 kcal per dag.
Hier heb ik dan wel alleen maar schoon gegeten en daalde zon 2-3% vet en kwam totaal 11 kilo aan.
Waarvan ik er 8-9 heb overgehouden.

Anavar gaat je sowieso niet veel brengen...
En na een paar kuren ben je nog geen bodybuilder.
Whaaaatttzeggjeuhh?

Je zou gewoon elke maaltijd 75gr basmati rijst moeten eten en daarbij 100-150gr kip en dan wat groentes erbij.
Maar niet iedereen kan zo hardcore eten continu dat is ook lastig en gaat vervelen.

Iedereen die wil kuren beseft niet dat je pas begint te groeien op 4500+++ kcal.
Dan pas ga je op je eigen testosteron bulken...
Voordat ik mijn winny kuur begon at ik 6500-7000 kcal per dag.
Hier heb ik dan wel alleen maar schoon gegeten en daalde zon 2-3% vet en kwam totaal 11 kilo aan.
Waarvan ik er 8-9 heb overgehouden.

Anavar gaat je sowieso niet veel brengen...
En na een paar kuren ben je nog geen bodybuilder.
Flapdrol

wat een partyflocktopic weer. summer is comming

• Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
Jij deed vast wel alles in 1x goed en eet 100% clean. Bedankt voor je nuttige bijdrage.

1e keer goed doet bijna niemand maar zo extreem als jij het doet..

Dankjewel hè grote stoere vent.

zoals voorspeld weer een pracht topic:clap:

Jij deed vast wel alles in 1x goed en eet 100% clean. Bedankt voor je nuttige bijdrage.

Ik eet 100% clean ja
En ik at geen chips oid toen ik serieus was met trainen.
En zeker als ik had willen beginnen met kuren was me voeding eerst on point

Laatst bewerkt:
Wat een malloot. Vraagt om advies hier maar aan je reacties te zien wil je alleen maar horen wat je zelf wilt horen.

Wat een BS.1. Wat versta je onder 100% clean? Bijna alles is bewerkt. 2. Die chips die jou zo dwarszitten, waarvan ik per week misschien 1 zakje eet, zijn ook gewoon khd. 4. '100 % clean' houd je geen langere tijd vol. Je zult altijd wel een keer een borrel of verjaardag hebben. Of leef je een kluizenaarsbestaan? 5. Misschien moet je eens wat minder anabolen spuiten zodat je wel normaal kan reageren.

1. 100% clean bestaat niet 2. Wat versta je onder 100% clean? Bijna alles is bewerkt. 3. Die chips die jou zo dwarszitten, waarvan ik per week misschien 1 zakje eet, ook gewoon khd. 4. '100 % clean' houdt je geen langere tijd vol. Je zult altijd wel een keer een borrel of verjaardag hebben. Of leef je een kluizenaarsbestaan? 5. Misschien moet je eens wat minder anabolen spuiten. Misschien kan je dan wel normaal reageren.
Volgens mij snap je het niet?

Oh jawel hoor. Ik kan je doodgooien met wetenschappelijke artikelen die aantonen dat 100% clean eten BS is. Waar heb je die wijsheid vandaan? Zeker gelezen op facebook?

Oh jawel hoor. Ik kan je doodgooien met wetenschappelijke artikelen die aantonen dat 100% clean eten BS is. Waar heb je die wijsheid vandaan? Zeker gelezen op facebook?
Eerder ervaring. Wie zegt dat jou artikelen kloppen?

Ervaring -> artikelen. Heb zelf ook een discussie over iets gehad dat volgens 'artikelen' niet kon maar uiteindelijk wel kon.

Gevalletje n=1. Deze artikelen worden gepubliceerd door mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar doen. In tegenstelling tot iemand die een keer een spuit in zn reet zet en zichzelf een expert noemt.

Terug
Naar boven