AndroidHealthClinic

Eerste Anavar kuurtje

Gevalletje n=1. Deze artikelen worden gepubliceerd door mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar doen. In tegenstelling tot iemand die een keer een spijt in zn reet zet en zichzelf een expert noemt.
Ja volgens wetenschappelijke onderzoeken en 500 artikelen kan je door winny geen gyno krijgen omdat het niet aromatiseert. Nou kleine update het kan dus wel.

Dus nog maals ervaring gaat boven artikelen.

@Cruisecontrol88 of niet bro :p

• Topic Starter Topic Starter
Ok. N=1 snap je dus blijkbaar niet. Succes met je paleo dieet.

Ok. N=1 snap je dus blijkbaar niet. Succes met je paleo dieet.
:roflol::roflol: Denk dat ik het wel snap maar jij de negatieve adviezen hier niet kan accepteren. Als jij het allemaal zo goed weet en de kennis/ervaring van andere mensen niet wilt accepteren ga lekker pillen slikken en verkloot je lever. Mocht je er problemen mee krijgen denk dan ff 2x na voordat je weer hier komt idioot.

Is goed jongen.

Ja volgens wetenschappelijke onderzoeken en 500 artikelen kan je door winny geen gyno krijgen omdat het niet aromatiseert. Nou kleine update het kan dus wel.

Dus nog maals ervaring gaat boven artikelen.

@Cruisecontrol88 of niet bro :p

Helemaal mee eens, het kan dus wel.
Iedereen hier op dit forum weet wat Google is en we kunnen allemaal zomaar wat roepen wat we zojuist hebben gelezen maar daar heeft niemand wat aan. Ook van winstrol kun je Gyno krijgen en nee clenbuterol is niet verstandig in de nakuur :o

het begint met de k en eindigt op ansloos........TADAAAAA: KANSLOOS:roflol:

En ook nog eens schaamteloos de goede adviezen hier gewoon in de wind slaan. Arrogant of gewoon dom?

TS, niet naar deze mensen luisteren, zoals je al zei n=1!

Really though, je moet t eens proberen en kijken wat het met je doet,
ervaring leert dat als je je tabletten kruimelt in 100gr pindakaas en smeert op je buik en dan afdekt met plasticfolie dat het de plaatselijke vetverbranding stimuleert, misschien is dat een compromis? niet vergeten citroenschijven op je tepels te doen zodat de plaatselijke verbranding rondom je borst op peil blijft!

Nee even serieus, doe wat aan je voeding kill, ziet er niet uit...... volg de adviezen van deze mensen gewoon op en kijk wat het met je doet. Ben ervan overtuigd dat je dan al heel snel resultaten gaat zien. Zoniet, eet dan nog wat meer

TS, niet naar deze mensen luisteren, zoals je al zei n=1!

Really though, je moet t eens proberen en kijken wat het met je doet,
ervaring leert dat als je je tabletten kruimelt in 100gr pindakaas en smeert op je buik en dan afdekt met plasticfolie dat het de plaatselijke vetverbranding stimuleert, misschien is dat een compromis? niet vergeten citroenschijven op je tepels te doen zodat de plaatselijke verbranding rondom je borst op peil blijft!

Nee even serieus, doe wat aan je voeding kill, ziet er niet uit...... volg de adviezen van deze mensen gewoon op en kijk wat het met je doet. Ben ervan overtuigd dat je dan al heel snel resultaten gaat zien. Zoniet, eet dan nog wat meer
Vind dat pindakaas idee nog zo slecht nog niet. Die citroenschijven ben ik niet aware van.

Nogmaals bedankt voor alle tips. Ik zorg nu in eerste instantie dat mn voeding op orde is (met name hoger in eiwitten). Wel heb ik deze week een voorraadje Baltic's binnengekregen en stuk voor stuk getest met labmax reagens. Zag er allemaal netjes uit. Gaat nu de kast in voor als ik er wel klaar voor ben :)

Terug
Naar boven