XXL Nutrition

Eerste Anavar kuurtje

12 jaar trainen en dan die stats? Misschien uitschrijven bij de plaatselijke paardrijclub en beginnen met krachttraining

• Topic Starter Topic Starter
Super. Daar kan ik wat mee. Metingen doe ik misschien juist iets te vaak. Meet om de paar dagen mn taille en ben mn inname steeds per 100 kcal aan het finetunen. Voor mn gevoel dus wel redelijk serieus mee bezig, misschien zelfs iets te obsessief. Wegen misschien 1x in de week.

12 jaar trainen en dan die stats? Misschien uitschrijven bij de plaatselijke paardrijclub en beginnen met krachttraining
Als je verder had gelezen had je gezien dat ik 10 jaar lang enkel voor de lol getraind heb zonder ook maar iets aan voeding te doen. Misschien had ik die 10 jaar er dus beter niet bij kunnen vermelden.

Als je verder had gelezen had je gezien dat ik 10 jaar lang enkel voor de lol getraind heb zonder ook maar iets aan voeding te doen. Misschien had ik die 10 jaar er dus beter niet bij kunnen vermelden.
Dan is 't toch onzin om dat meteen naar roids te grijpen, denk je niet? Je kan naturel echt bijzonder veel bereiken en tis geen speelgoed. Wat veel mensen zich niet realiseren is dat schade die je aan het lichaam doet cumulatief kan zijn. Dat je er nu geen last van hebt wil niet zeggen dat het niet telt. Als jij met een dusdanige gedachtegang over 25 jaar met leverproblemen of whatever zit is het te laat om iets terug te draaien en je krijgt niet nog een kans om je fouten recht te zetten. Doe je onderzoek, zorg dat je voeding a-ok is, trainingen perfect, en houd dat eens een paar jaar vol. 't Zal je verbazen wat je bereikt

Ik ga in dat geval zeker even mn eiwitten omhoog gooien en kijken wat het doet. Dankjewel.

Klopt. Maar er is momenteel geen haar op mn hoofd die er aan denkt om verder te gaan in de AS. Enkel evt. Anavar. Van wat ik heb begrepen zou dat een minimale aanslag zijn op je lever. Maargoed, ik ben geen expert (en de meeste hier volgens mij ook niet). Ik sta in ieder geval open voor alle suggesties. Meer dan eiwitten omhoog gooien en 100% goede voeding haal ik er niet uit. Correct me if i'm wrong :)

Klopt. Maar er is momenteel geen haar op mn hoofd die er aan denkt om verder te gaan in de AS. Enkel evt. Anavar. Van wat ik heb begrepen zou dat een minimale aanslag zijn op je lever. Maargoed, ik ben geen expert (en de meeste hier volgens mij ook niet)
Geen enkel haar op je hoofd denkt er aan behalve aan anavar. Waar valt anavar onder dan volgens jou?
Minimale aanslag gebaseerd op wat? Elk lichaam reageert anders..
Geen experts? Laat me niet lachen. Zijn er hier genoeg die aardig in AAS zijn.

Klopt. Maar er is momenteel geen haar op mn hoofd die er aan denkt om verder te gaan in de AS. Enkel evt. Anavar. Van wat ik heb begrepen zou dat een minimale aanslag zijn op je lever. Maargoed, ik ben geen expert (en de meeste hier volgens mij ook niet)
Dat zeg je nu. En dat zul je nu ook vast geloven. Maar jij vind 't nu te langzaam gaan en wil dus liever een kuurtje dan dat je de moeite wou doen om alles te optimaliseren (no offence meant trouwens). Die ananas gaat je sowieso helpen, dus dat ga je fijn vinden. Zodra je stopt gaat 't weer minder.
Dan ga je wat verder lezen, en kom je erachter dat dbol of winny bijvoorbeeld nog beter helpt dan anavar, en naalden wil je nog even niet doen. Zelfde verhaal weer... En dan toch maar wat meer lezen over injects...
Onderschat het mentale aspect niet man..! Met je huidige insteek gaat het sooowieso niet bij anavar blijven.

Als ik je verhaal zo lees heb je eigenlijk wel gelijk. Maar het is gewoon enorm frustrerend als je amper progressie boekt en er voor je gevoel alles aan gedaan hebt. Meerdere PT's, veel lezen op internet etc.

Als ik je verhaal zo lees heb je eigenlijk wel gelijk. Maar het is gewoon enorm frustrerend als je amper progressie boekt en er voor je gevoel alles aan gedaan hebt. Meerdere PT's, veel lezen op internet etc.
Wat voor PTs heb jij gehad dan dat je nu nog steeds je eiwit inname etc niet op orde hebt. Zijn echt flinke prutsers dan. Mensen die ik begeleid kunnen na die periode zelf hun shit fixen

1 van Overload worldwide (die van je moet koolhydraten gescheiden eten van eiwitten) en 1 van Personal Body Plan.

Je zou gewoon elke maaltijd 75gr basmati rijst moeten eten en daarbij 100-150gr kip en dan wat groentes erbij.
Maar niet iedereen kan zo hardcore eten continu dat is ook lastig en gaat vervelen.

Iedereen die wil kuren beseft niet dat je pas begint te groeien op 4500+++ kcal.
Dan pas ga je op je eigen testosteron bulken...
Voordat ik mijn winny kuur begon at ik 6500-7000 kcal per dag.
Hier heb ik dan wel alleen maar schoon gegeten en daalde zon 2-3% vet en kwam totaal 11 kilo aan.
Waarvan ik er 8-9 heb overgehouden.

Anavar gaat je sowieso niet veel brengen...
En na een paar kuren ben je nog geen bodybuilder.

Je boekt geen progressie omdat je 10 jaar maar wat hebt aangekloot, dus eigenlijk train je pas een beetje serieus de afgelopen 2 jaar.. Maar als we naar je voeding kijken valt dat ook redelijk te betwijfelen. Een aantal simpele regels als aantal gr eiwitten en aantal gr vetten ben je ook niet echt van op de hoogte..

Als ik jou was zou ik 't volgende doen. Stop met denken aan Anavar of wat door AAS dan ook, blijf daar vér bij uit de buurt.. Ga de stickies eens lezen bij voeding en stel jezelf een nieuw voedingsschema samen en laat dat controleren door dit te posten. Maak waar nodig aanpassingen en ga daarmee aan de slag! Als je wilt cutten ga je uiteraard rond de 400 a 500 onder je onderhoud zitten.

Qua training 3x week fb waarin je de nadruk legt op de compound oefeningen, laag volume hoge intensiteit (zwaar gewicht, laag in reps). Doe daar eventueel wat cardio bij 2 á 3 keer p/w 20 a 25 min HIIT of 40 a 45 min rustig tempo en je moet eens kijken..

En nu lees eens een keer goed wat de overige members al eens gezegd hebben ;)

Je zou gewoon elke maaltijd 75gr basmati rijst moeten eten en daarbij 100-150gr kip en dan wat groentes erbij.
Maar niet iedereen kan zo hardcore eten continu dat is ook lastig en gaat vervelen.

Iedereen die wil kuren beseft niet dat je pas begint te groeien op 4500+++ kcal.
Hier heb ik dan wel alleen maar schoon gegeten en daalde zon 2-3% vet en kwam totaal 11 kilo aan.

Respect voor het delen van je verhaal.

mfdQmqO.jpg

Thx. Ik ga er vanavond even rustig naar kijken.

Graaggedaan Scarface ;)

Terug
Naar boven