AndroidHealthClinic

Iran - Israël

Iran heeft wel kwalitatieve meiden onder de boerkini. ( jaren 70 )
Laat die tijd maar terug komen.

1750191899302.png
Jij snapt het.

Iran is 2 maanden af van het hebben van een kernwapen...maar het kan ook 5 jaar zijn :rolleyes:

1750233051365.png

Een regime waarvan bekend is dat zij, indien het mogelijk zou zijn, alle ongelovigen op zouden willen blazen en actief terroristische groeperingen die zich daarmee bezig houden steunt nucleaire wapens geven. Wat kan er mis gaan?
Alles. Daarom dat ik versteld stond dat een militair historicus zoiets oppert of suggereert

Wat nou als we Iran en Israël elkaar laten vernietigen? En wij gewoon lkkr afzijdig blijven.

Alles. Daarom dat ik versteld stond dat een militair historicus zoiets oppert of suggereert
In theorie begrijp ik zijn punt wel. Land X is minder snel geneigd land Z aan te vallen als land X nucleaire wapens bezit. Net als ieder weldenkend mens niet zijn buurman een vuistslag geeft omdat de muziek weer eens te hard staat, in de wetenschap dat buurman een vuurwapen thuis heeft.

In het geval van Iran echter is het weldenkende aspect niet aanwezig. In ieder geval niet in een mate die past bij onze westerse samenleving.

Wat nou als we Iran en Israël elkaar laten vernietigen? En wij gewoon lkkr afzijdig blijven.
Als honderd procent onomstreden gezegd kan worden dat Iran het daar dan bij laat denk ik dat de meeste van ons dat prima vinden.

Pakistan heeft ze ook al een tijdje.
Correct, ook niet iets om blij mee te zijn. Des temeer redenen om niet ook Iran ze nog te laten hebben.

Klinkt als de MAD doctrine. Creveld is trouwens Israëli.
Veel gewone Israelische mensen en joden hebben vaak een hekel aan zionisten en sommige zelfs aan de staat Israel.
Dat komt omdat Israel pas gesticht mag worden als hun messias oid terug komt. Tot die tijd is het streng verboden. Daarom dat veel ultra orthodoxen helemaal niet zoveel op hebben met Israel omdat het eigenlijk een soort schennis van de Thorah is.

Terug
Naar boven