Laxeermiddel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Geheel mee eens dat het anders had gekund en zelfs had gemoeten. Totaal onnodig dit.Zijn gewoon 2 kwaden. Maar neemt niet weg dat Israel dit nooit had moeten starten op deze manier en een ander land het recht heeft om zich te verdedigen. Ze waren al in gesprek met Amerika en Israel walst er zo doorheen met hun aanval. Dit had anders gekund.
Echter is het ook onzin om nu te doen alsof Iran eigenlijk een prachtig land is wat geleid wordt door fantastische mensen.
Het zou mij niet verbazen als zulke plekken enkel 'voor de buhne' bestaan zoals dat zo mooi heet. Ik denk ook dat de meeste landen niet in hun geheel slecht zijn. In elke brandhaard waar ik ben geweest waren ook mooie plaatsen te vinden en mensen met een goed hart.maar wat ik me dan afvraag, als dat regime zo steng is en alles bepaald, hoe kunnen deze plekken dan wel bestaan? Hoe is dat mogelijk.
Kijk nu naar Afghanistan. Dat schijnt op sommige locaties verbeterd te zijn ondanks dat de Taliban er aan de macht is. Dat neemt niet weg dat dezelfde Taliban leiders ook opdracht hebben gegeven om scholen waar meisjes les kregen in brand te steken. Met de leerlingen er nog in.
Ik weet eigenlijk niet of een Irak en Afghanistan vrij te bezoeken zijn in alle eerlijkheid. Mijn bezoeken waren allen werkgerelateerd.Ik trek jouw woorden niet in twijfel, vraag het me oprecht af. Zulke landen trekken me wel op de een of andere manier. Zit er zolang ik een relatie heb helaas niet in..