Fitness Seller

Iran - Israël

Zijn gewoon 2 kwaden. Maar neemt niet weg dat Israel dit nooit had moeten starten op deze manier en een ander land het recht heeft om zich te verdedigen. Ze waren al in gesprek met Amerika en Israel walst er zo doorheen met hun aanval. Dit had anders gekund.
Geheel mee eens dat het anders had gekund en zelfs had gemoeten. Totaal onnodig dit.

Echter is het ook onzin om nu te doen alsof Iran eigenlijk een prachtig land is wat geleid wordt door fantastische mensen.
maar wat ik me dan afvraag, als dat regime zo steng is en alles bepaald, hoe kunnen deze plekken dan wel bestaan? Hoe is dat mogelijk.
Het zou mij niet verbazen als zulke plekken enkel 'voor de buhne' bestaan zoals dat zo mooi heet. Ik denk ook dat de meeste landen niet in hun geheel slecht zijn. In elke brandhaard waar ik ben geweest waren ook mooie plaatsen te vinden en mensen met een goed hart.

Kijk nu naar Afghanistan. Dat schijnt op sommige locaties verbeterd te zijn ondanks dat de Taliban er aan de macht is. Dat neemt niet weg dat dezelfde Taliban leiders ook opdracht hebben gegeven om scholen waar meisjes les kregen in brand te steken. Met de leerlingen er nog in.
Ik trek jouw woorden niet in twijfel, vraag het me oprecht af. Zulke landen trekken me wel op de een of andere manier. Zit er zolang ik een relatie heb helaas niet in..
Ik weet eigenlijk niet of een Irak en Afghanistan vrij te bezoeken zijn in alle eerlijkheid. Mijn bezoeken waren allen werkgerelateerd.

Mijn psychiater heeft vroeger werkelijk weleens gezegd nadat ik een slaande ruzie had gehad in de kliniek met iemand die mij echt op mijn knoppen aan het drukken was en daarna kwam die zn excuus aanbieden met een kapotte lip.🤣.

" ik mag het eigenlijk niet zeggen als psychiater,maar dat is bij sommige mensen het enige wat ze begrijpen en wat ze weer met beide benen op de wereld brengt. Vaak is zulk gedrag een gebrek aan grenzen stellen geweest van de ouders en zolang niemand iets terugdoet worden ze steeds meer bedreven in hun gedrag"
Een mooi voorbeeld van hoever een psychiater wil gaan om toegang tot de patiënt te krijgen. :trollface:

Ik weet eigenlijk niet of een Irak en Afghanistan vrij te bezoeken zijn in alle eerlijkheid. Mijn bezoeken waren allen werkgerelateerd.
Irak wel volgens mij, een oud collega is een jaar of tien gelden aan wereldreis met de auto gestart en die is toen ook door Irak gereden. Die eikel had wel een checkpoint overgeslagen en miste dus een stempel bij de volgende controle. :D

• Topic Starter Topic Starter
Het regime kan niet altijd en overal zijn.

Met hetzelfde gemak kan je een compilatie maken van de oproerpolitie en moraalpolitoe die tekeer gaan. Zo was het een tijdje een trend om demonstranten tegen de strnge wetten in het oog te raken.
Ja maar als het echt zo erg was dan zijn zulke plekken toch niet mogelijk in een land?
Het zou mij niet verbazen als zulke plekken enkel 'voor de buhne' bestaan zoals dat zo mooi heet. Ik denk ook dat de meeste landen niet in hun geheel slecht zijn. In elke brandhaard waar ik ben geweest waren ook mooie plaatsen te vinden en mensen met een goed hart.

Kijk nu naar Afghanistan. Dat schijnt op sommige locaties verbeterd te zijn ondanks dat de Taliban er aan de macht is. Dat neemt niet weg dat dezelfde Taliban leiders ook opdracht hebben gegeven om scholen waar meisjes les kregen in brand te steken. Met de leerlingen er nog in.

Gebeuren die dingen daar nu nog? Ik vind het steeds lastiger om huidige berichtgeving te geloven.

Volgens internet kan je er zo heen trouwens, reisadvies is wel rood.

Ja maar als het echt zo erg was dan zijn zulke plekken toch niet mogelijk in een land?
Duitsland is in principe geen Sharia staat maar toch hebben wij allen geen moeite te geloven dat er wijken zijn waar zelfs de Polizei niet durft te komen.
Gebeuren die dingen daar nu nog? Ik vind het steeds lastiger om huidige berichtgeving te geloven.
Ik denk dat het vrij simpel ligt. Telkens als wij in Nederland, of zelfs Europa, weer lezen over verkrachting of welke verschrikking ook weten wij zonder te kijken dat het gaat om een immigrant uit die contreien. Iedereen zegt dan 'dat durven zij in hun eigen land niet'. Dat is omdat de overheid of de dienaars van de wet of het regime of welke naam wij er aan willen hangen daar wel optreden. Laat nou net dingen als homoseksualiteit daar ook verboden zijn, om een voorbeeld te noemen.

Maar uiteraard hoop ik wel dat jij gelijk hebt en het sinds ik er voor het laatst ben geweest grote stappen vooruit heeft gemaakt.
Volgens internet kan je er zo heen trouwens, reisadvies is wel rood.
Ik zie via Skyscanner dat er inderdaad vluchten naar Teheran en Kabul gaan vanuit Amsterdam. Tickets al geboekt? 😜

Duitsland is in principe geen Sharia staat maar toch hebben wij allen geen moeite te geloven dat er wijken zijn waar zelfs de Polizei niet durft te komen.

Ik denk dat het vrij simpel ligt. Telkens als wij in Nederland, of zelfs Europa, weer lezen over verkrachting of welke verschrikking ook weten wij zonder te kijken dat het gaat om een immigrant uit die contreien. Iedereen zegt dan 'dat durven zij in hun eigen land niet'. Dat is omdat de overheid of de dienaars van de wet of het regime of welke naam wij er aan willen hangen daar wel optreden. Laat nou net dingen als homoseksualiteit daar ook verboden zijn, om een voorbeeld te noemen.

Maar uiteraard hoop ik wel dat jij gelijk hebt en het sinds ik er voor het laatst ben geweest grote stappen vooruit heeft gemaakt.

Ik zie via Skyscanner dat er inderdaad vluchten naar Teheran en Kabul gaan vanuit Amsterdam. Tickets al geboekt? 😜
Daar zit wat in in wat je zegt.

Ik heb vooralsnog een relatie, mocht deze uitgaan dan ga ik op avontuur. :D

IMG_4597.jpeg

kijk: https://x.com/s2funcensored/status/1936483180778762467?s=46

Lmao oooh wat hoop ik dat dit backfired voor Amerika.

kijk: https://x.com/mtracey/status/1936432509526356324?s=46

Een mooi voorbeeld van hoever een psychiater wil gaan om toegang tot de patiënt te krijgen. :trollface:
Eigenlijk was het een sociotherapeut en niet de psychiater zelf. Dezelfde sociotherapeut waar ik na mijn opnames nog mee chatte en die zelfs een enkele keer in privetijd op bezoek is gekomen bij mij. Waar de gesprekken en het contact op een gegeven moment zo intiem werden dat ze volgens haar het contact moest verbreken omdat ze bang was haar baan te verliezen. Ik heb wel het een en ander gezien meegemaakt met "therapeuten". Maar wat wil je, je zit soms 9 tot wel 12 maanden op dagelijks op elkaars lip en op een gegeven moment worden de grenzen wat troebeler. Het blijven mensen.

Trump is echt een held f**k Iran 🇮🇷
Eens kijken of je het nog zo leuk vindt als diezelfde islamitische landen oproepen tot individuele vergeldingsacties tegen het westen en er weer een leipe islamitische junk zich aangesproken voelt zoals Gokman T.

Is kijken hoe dit forum de komende dagen weer gaat draaien met hun standpunten om de discussie op gang te houden.

Eens kijken of je het nog zo leuk vindt als diezelfde islamitische landen oproepen tot individuele vergeldingsacties tegen het westen en er weer een leipe islamitische junk zich aangesproken voelt zoals Gokman T.
Daarom kan je beter even door drukken zoals bij Japen, een voorbeeld maken naar de rest van de wereld en terug bombarderen naar het steentijdperk.
Die linkse tokkies hebben alles te soft gemaakt waardoor onderneer Rusland UA invalt.
Ook vrij logisch als je mannen in een jurk gaat promoten.

Donald Trump Wwe GIF

Met de NAVO top in aantocht is dat wel een risico, inderdaad. Hoewel daar wel zo enorm veel beveiliging mee gemoeid is dat het geen slim doelwit is.

Terug
Naar boven