Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mensen die zich zulke oproepen aantrekken zijn meestal ook niet bijster slim.Met de NAVO top in aantocht is dat wel een risico, inderdaad. Hoewel daar wel zo enorm veel beveiliging mee gemoeid is dat het geen slim doelwit is.
Nee maar Trumpp is wel een legend en ik wil liever geen moslims met kernwapens omdat ik gay benVind je dat ook van Poetin omdat die Oekraïne is binnengevallen? En is Xi ook een held als die Taiwan aanvalt?
Ik heb liever geen moslims.Nee maar Trumpp is wel een legend en ik wil liever geen moslims met kernwapens omdat ik gay ben

Seth zet jezelf nou niet voor lul door onzin uit te kramen over iets waar je 0 van af weet.Nee maar Trumpp is wel een legend en ik wil liever geen moslims met kernwapens omdat ik gay ben
Okay je hebt gelijk waarom zou het mij ook interesseren… zo lang ik er geen last van hebSeth zet jezelf nou niet voor lul door onzin uit te kramen over iets waar je 0 van af weet.
Ga er lekker heen, joh. Met je hoofd.Seth zet jezelf nou niet voor lul door onzin uit te kramen over iets waar je 0 van af weet.
Dat is waar. 😂 Hoewel zij vaak wel worden aangestuurd door tactisch intelligente personen.De mensen die zich zulke oproepen aantrekken zijn meestal ook niet bijster slim.
Wel een beetje respect voor men maat
Ga jij lekker heen. Weet je wel hoe lui ik ben joh.
Een vriend van iedereen is een vriend van niemand. Denk daar maar eens over na!
Waarom vind je Trump dan een held en zeg je "f**k Iran" op welke wijze heb je last van Iran?Okay je hebt gelijk waarom zou het mij ook interesseren… zo lang ik er geen last van heb
KernwapensWaarom vind je Trump dan een held en zeg je "f**k Iran" op welke wijze heb je last van Iran?
Daar heeft de VS beduidend meer van en ze hebben deze als enige ooit ingezet tegen honderdduizenden burgers.
Lijkt jou het niks om aan een mega gemuteerde penis te zuigen als er straks een gegooid wordt?
Eerst in het mondje, daarna in het kontje 🤗Lijkt jou het niks om aan een mega gemuteerde penis te zuigen als er straks een gegooid wordt?