Fitness Seller

Iran - Israël

De pasage staat er bij he zoek het op zou ik zeggen.

Ik denk dat er in het oude testament van de christenhonden ook veel zieke shit staat. So what?

Ik heb bijv. nog nooit iets gehoord dat een jood een goyim neersteekt puur omdat het een goyim is.

Jij wel? Link maar naar een artikel

De pasage staat er bij he zoek het op zou ik zeggen.
Een eerste zoekopdracht suggereert dat die zogenaamde citaten BS zijn die niet eens afkomstig zijn uit de Talmud.

Een enkele is een foute vertaling of een foute uitleg.

Tot je met iets beters komt is dit onzin.

Lol, dat OT van de Christenen, wiens heilige boek denk je dat dat ook is?

Tip: Jezus was er ook één.

Ik ben niet religieus en het interesseert mij ook niet. Ik heb gewoon een hekel aan moslims en de omvolking.

Heb wel veel respect voor Israel dat ze doorpakken. Wij zouden helemaal niks doen omdat we een laf schijtvolk zijn.

Ik ben niet religieus en het interesseert mij ook niet. Ik heb gewoon een hekel aan moslims en de omvolking.

Heb wel veel respect voor Israel dat ze doorpakken. Wij zouden helemaal niks doen omdat we een laf schijtvolk zijn.
Het is wat kolderiek omdat het gesprek ongeveer zo verloopt:

WLB: de Joden met de Talmud
Chase: Ja, maar de Christenen met het OT.

Het OT komt min of meer overeen met de Joodse bijbel, de Tenach. Dus eigenlijk zeg je dat die Christenen met hun Joodse boek ook geen lieferdjes zijn. Dat is niet echt een sterk argument, imho.

En ook de Koran/Quran schrijft dat een ongelovige omgelegd mag worden mits er een goede reden voor is, zoals ongelovig zijn. Religie is een ziekte, helaas maar het valt nauwelijks te ontkennen dat de Islam momenteel veruit de dodelijkste is. Voor elk Palestijns Hamas kindje worden tien Christelijke of anders gelovigen gedood in onder andere delen van Afrika.

En ook de Koran/Quran schrijft dat een ongelovige omgelegd mag worden mits er een goede reden voor is, zoals ongelovig zijn. Religie is een ziekte, helaas maar het valt nauwelijks te ontkennen dat de Islam momenteel veruit de dodelijkste is. Voor elk Palestijns Hamas kindje worden tien Christelijke of anders gelovigen gedood in onder andere delen van Afrika.

Precies en die dode kinderen zijn casualties of war. Israel target niet express die kinderen. Als je de filmpjes van de invasie in Israel hebt gezien dan zag je moslims buiken open snijden van zwangere vrouwen.

Hebben de mensen met kritiek op de Islam de Koran gelezen?
Bij citaten uit de Koran of andere Islamitische bronnen is er veelal weinig discussie over de echtheid van de citaten, hoogstens over de betekenis.

Er zijn vrij veel filmpjes voorhanden waar de wat strengere predikers je graag willen uitleggen wat het betekent.

Nee, ik heb niet Koran, Sunah en Hadith noch de Talmud, noch de Bijbel helemaal gelezen.

Talmud stukjes. Al is dit niet een echt religeus boek maar volledig samengesteld door Rabbi's en is dus absoluut niet het woord van hun god.
Bijbel ben ik mee bezig en van plan volledig te lezen.
Qoran ook stukjes.

Ja, maar Israel vroeg er ook om.

Laatst bewerkt:
Je halve kerncentrale ligt open.

Vuile schlet!

Terug
Naar boven