RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Get ready sonJa en? Als alle joden dood zijn dan zijn wij de volgende.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Get ready sonJa en? Als alle joden dood zijn dan zijn wij de volgende.
Hebben de mensen met kritiek op de Islam de Koran gelezen?
Deus Vult, Koninkrijk Jeruzalem terug!
Naar het schijnt waren het eerder pony's waar ridders op reden.
thetemplarknight.com
OorlogHoe labelen we het dan als je een kind tussen zijn ogen schiet? Of een ziekenhuis platgooit. Convoois met hulpgoederen etc.
Dan zijn alle onschuldige mensen die dood gaan in israel ook gewoon oorlog en geen terrorisme.
Hoewel ik gematigde moslims zoals in de verenigde emiraten wel waardeer. (zolang ze hun zooi daar houden)Er valt niet te onderhandelen met een islamitisch land. Geweld en macht is het enige waar ze naar luisteren.
Ja, ‘t is wat. Lees eens een boek of zo.Dan zijn alle onschuldige mensen die dood gaan in israel ook gewoon oorlog en geen terrorisme.
Mijn punt is een beetjes dat israel dit al lang roept. Ze zijn in iraq ook binnengevallen voor WMD's die er nooit waren. Ik koop het niet dat het zo is.Maar Iran zijn gwn monkeys die nog 1000 jaar achter loopt en niet te vertrouwen zijn met nukes
Doe ik ook wel. Raad mijn favoriet eens.
ja Iraq is wel een ander verhaal, dat was gewoon voor de olie aan de dollar te peggenMijn punt is een beetjes dat israel dit al lang roept. Ze zijn in iraq ook binnengevallen voor WMD's die er nooit waren. Ik koop het niet dat het zo is.
Een geel boekje met “Dummies” op de kaft?
Ja en nu roept israel het over iran. Israel wist toen der rijd ook dta iraq helemaal geen WMD's had. Dit is gewoon om amerika een oorlog in te trekken en het publieke opinie er naar te zetten.ja Iraq is wel een ander verhaal, dat was gewoon voor de olie aan de dollar te peggen
De Protocollen van de Wijzen van Sion?
Nee vond rupsje nooit genoeg altijd heel gaaf vroeger.
had hier nog nooit van gehoord tot jij er eens over begon. Waar gaat dit over.