MuscleMeat

Iran - Israël

Wat is de vervolgstap voor Israel als ze straks alle raketinstallaties en de Iraanse luchtmacht kapot hebben? Regime change?

Ik heb een beetje het idee dat Israel het 'doel' van hun acties gaat blijven verleggen.

Overigens denk ik dat regime change voor Iran niet perse slecht hoeft uit te pakken, meestal is het niet voordelig maar het huidige regime in Iran heeft nou niet echt het beste voor met zijn eigen volk.

Overigens denk ik dat regime change voor Iran niet perse slecht hoeft uit te pakken, meestal is het niet voordelig maar het huidige regime in Iran heeft nou niet echt het beste voor met zijn eigen volk op het moment.
Waarom zou het westen over elk land in die regio moeten bepalen dat de regering niet goed is? En wat geeft ons het recht dan maar een oorlog te beginnen als niet iedereen naar onze pijpen danst?

Waarom zou het westen over elk land in die regio moeten bepalen dat de regering niet goed is? En wat geeft ons het recht dan maar een oorlog te beginnen als niet iedereen naar onze pijpen danst?
Niks van wat jij niet stelt is iets wat ik zeg?

Actie reactie en terecht, heb zelf een schijt hekel gekregen aan dat extreem rechtse Isrealische leiderschap door het systematisch uitroeien van een ander bevolking. Ze zijn niet beter in dat opzicht dan Hitler en zijn nazi's in ww2.
WEes blij dat Israel de hete kolen uit het vuur haalt voor ons aangezien Iran raketten heeft die tot diep in Italië terecht kunnen komen. Ik voel veel dreiging in mijn eigen land vooral vanuit de islamitische wereld, niet uit de Israelische wereld hoor.

Laatst bewerkt:
Deze mafkees ga nu nog Iran verdedigen ook. :roflol:

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Laat ze dit eerst maar eens voor elkaar krijgen.

De kans is groter dat Tel Aviv er net als Gaza uit komt te zien is groter.

Lijkt er voor nu op dat het andersom is? Ik krijg niet de indruk dat Iran dit deel van deze oorlog aan het winnen is.

Dat het niet aan ons is om daar een regime change te laten gebeuren. We moeten onze handen er lekker van af trekken. Israel is dit zelf begonnen laat ze maar lekker hun eigen boontjes doppen.

Oke maar dat zeg ik toch niet?
Ik denk ook zeker niet dat wij ons daar direct mee moeten bemoeien.

Ik voorzie eerder dat wij Israel minder gaan helpen omdat het steeds lastiger te verdedigen wordt waarom wij hun zouden helpen.

Maar neemt niet weg dat de regime van Iran een van de meest nare is om onder te moeten leven in de hele wereld.

Terug
Naar boven