MuscleMeat

Iran - Israël

Actie reactie en terecht, heb zelf een schijt hekel gekregen aan dat extreem rechtse Isrealische leiderschap door het systematisch uitroeien van een ander bevolking. Ze zijn niet beter in dat opzicht dan Hitler en zijn nazi's in ww2.

De Nimitz heeft al vaker in die regionen verbleven. Niet zo spannend.

Als hij volgend jaar met pensioen gaat kan hij net zo goed gebruikt worden voor een false flag toch?
Zeker weten doe ik het niet maar ik vermoed dat de 5000 bemanningsleden niet allen terminaal zijn en dus nog wat langer te gaan hebben. Nogal een risico om zo een schip zelf aan te vallen dan. Maar natuurlijk, alles kan.

Zeker weten doe ik het niet maar ik vermoed dat de 5000 bemanningsleden niet allen terminaal zijn en dus nog wat langer te gaan hebben. Nogal een risico om zo een schip zelf aan te vallen dan. Maar natuurlijk, alles kan.
Dezelfde mensen die de Twin Towers hebben opgeblazen draaien hun hand daar niet voor om.

• Topic Starter Topic Starter
Het heet ook niet voor niks een false flag. Het zal de Amerikaanse bevolking wel een oorlog laten steunen.

Israël heeft er overigens helemaal geen moeite mee om Amerikaanse schepen aan te vallen blijkt uit de geschiedenis.

Dezelfde mensen die de Twin Towers hebben opgeblazen draaien hun hand daar niet voor om.
Als dat de kant is die iemand kiest te geloven dan is dat correct, inderdaad. Ik denk graag dat dat niet het geval is. Aan de andere kant is de wereld totaal verpest, dus wat weet ik er van.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je ook wel met 80% zekerheid kan zeggen dat Netanyahu en co afwisten van die aanval op 7 oct. Die burgers/soldaten zijn gewoon opgeofferd hebben om de invasie te rechtvaardigen.

Je gaat mij niet vertellen dat het land dat Iran op deze manier kan raken niks afwist van de voorbereidingen van een paar gasten op slippers en sandalen :o

Actie reactie en terecht, heb zelf een schijt hekel gekregen aan dat extreem rechtse Isrealische leiderschap door het systematisch uitroeien van een ander bevolking. Ze zijn niet beter in dat opzicht dan Hitler en zijn nazi's in ww2.
Ja, want in elk ander deel waar die arme, systematisch uitgeroeide bevolking neerstrijkt zijn zij ontzettend geliefd.

Wat is het probleem dan met Slavische mensen?

Terug
Naar boven