MuscleMeat

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Nou ik ben helemaal niet naif. Ik heb overal een gezonde kijk op. Kan altijd mijn hoofd goed koel houden, is ook nodig in mijn sporten. Alleen van sommige reacties kan ik dan wel opgewonde raken ja. Ik sta gewoon totaal achter Amerika, Israel en Nederland. Moslim landen heb ik het niet op. Vooral door hun gedachten gang over ongelovigen. Misschien dat ik hier mijn eigen soms ongelukkig heb uitgedrukt en niet overal van op de hoogte ben, maar ik blijf er bij dat ik achter Amerika sta. En dat je landen zoals Iraq, Iran en Afghanistan op een harde manier moet aanpakken.

Ik vind dat Nederlandse scholen kinderen harder moeten aanpakken. Je stukje tekst staat vol met fouten

het feit dat amerika niet met atoombommen om kan gaan negeer jij dus gwn. en dan nog iets wij hebben hier een satteliet en daar kunnen wij dus meer zien dan het eenzijdige nieuws dat hier wordt geleverd(en zelfs hieruit kan een mens met gezond verstand halen dat amerika vaak ook fout zit). een van de dingen die ik dus zie is dat iran bezig is met kernenergie om stroom op te wekken. waarop de amerikanen reageeren dat dit niet oke is.

Ik zie liever Amerika met atoombommen, dan een land als Iran. De dreiging van een atoombom op het westen, komt nou eenmaal meer uit die hoek.
Iran bezig is met het opwekken van energie.. Dat gebied zit vol met olie. En die hutjes waar die lui in leven hebben geen kernenergie nodig.

Nee jij wel bijdehand, waar kom je vandaan jochie?

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Hahahha jij bent echt ziek he.. Iran en een nuclaire bom. Kan nooit goed gaan. Buiten dat, die bom haalt Amerika waarschijnlijk niet eens.. Dus waar gaat die bom heen? Israel of Europa..

Ik zie liever Amerika met atoombommen, dan een land als Iran. De dreiging van een atoombom op het westen, komt nou eenmaal meer uit die hoek.
Iran bezig is met het opwekken van energie.. Dat gebied zit vol met olie. En die hutjes waar die lui in leven hebben geen kernenergie nodig.
ten 1e ben je er geweest om te zeggen dat ze in hutjes leven?
ten 2e jij hebt het wel steeds over dreigingen maar het feit is dat amerika al kernwapens heeft. en ze al eens heeft gebruikt. dus het lijkt mij een beetje dom om te zeggen dat je amerika liever met kernwapens ziet.

Jij doelt nu zeker op het "feit" dat Israel palestina heeft ingenomen.. Als we helemaal terug gaan in de geschiedenis dan leert ons dit, dat er in het jaar 70 tussen de 3 en de 7miljoen Joden woonden. Maar de romeinse keizer heeft veel joden uit het land verbanne. Dus eigenlijk waren de oorspronkelijke inwoners van het land Joden. Na de 2e wereldoorlog wouden veel Joden weer terug naar hun land, wat toen een oorlogsgebied was. De Britten hadden er de macht. De Joden hebben toen de Israelische staat uitgeroepen. De VN is hier toen in meegegaan als er een Israelische en Palestijnse staat ontstond. Dus je opmerking slaat nergens op.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ik vind dat Nederlandse scholen kinderen harder moeten aanpakken. Je stukje tekst staat vol met fouten

Vind ik ook, vooral op het vmbo willen leerlingen vaak geen respect tonen voor de leraren. Ik heb altijd respect getoond tegen mijn familie, ouders, leraren en trainers. Ik heb mijn havo gehaald. Alleen met snel typen wil ik nog wel eens fouten maken. Ook is taal niet mijn sterkste vak

ten 1e ben je er geweest om te zeggen dat ze in hutjes leven?
ten 2e jij hebt het wel steeds over dreigingen maar het feit is dat amerika al kernwapens heeft. en ze al eens heeft gebruikt. dus het lijkt mij een beetje dom om te zeggen dat je amerika liever met kernwapens ziet.

Welk land denk je dat eerder een kernbom op Europa gooit? Amerika of Iran.

BVE ik smeek je, stop gewoon met posten. Het is niet om aan te lezen en je weet geen reet :(

Jij doelt nu zeker op het "feit" dat Israel palestina heeft ingenomen.. Als we helemaal terug gaan in de geschiedenis dan leert ons dit, dat er in het jaar 70 tussen de 3 en de 7miljoen Joden woonden. Maar de romeinse keizer heeft veel joden uit het land verbanne. Dus eigenlijk waren de oorspronkelijke inwoners van het land Joden. Na de 2e wereldoorlog wouden veel Joden weer terug naar hun land, wat toen een oorlogsgebied was. De Britten hadden er de macht. De Joden hebben toen de Israelische staat uitgeroepen. De VN is hier toen in meegegaan als er een Israelische en Palestijnse staat ontstond. Dus je opmerking slaat nergens op.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Vind ik ook, vooral op het vmbo willen leerlingen vaak geen respect tonen voor de leraren. Ik heb altijd respect getoond tegen mijn familie, ouders, leraren en trainers. Ik heb mijn havo gehaald. Alleen met snel typen wil ik nog wel eens fouten maken. Ook is taal niet mijn sterkste vak
die joden van de jaren 70 waren allaaaaaaaaaaaaaang dood. dus wat heeft het voor zin om over tig generaties terug te praten? ik ga toch ook niet zeggen ja voor christus woonde wij daar dus nu willen wij terug.

BVE ik smeek je, stop gewoon met posten. Het is niet om aan te lezen en je weet geen reet :(

Ik zeg gewoon wat ik vind:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

die joden van de jaren 70 waren allaaaaaaaaaaaaaang dood. dus wat heeft het voor zin om over tig generaties terug te praten? ik ga toch ook niet zeggen ja voor christus woonde wij daar dus nu willen wij terug.

Nee dat er gezegd wordt Israel heeft dat land ingepikt, terwijl het eigenlijk andersom is geweest.

Welk land denk je dat eerder een kernbom op Europa gooit? Amerika of Iran.
daar ga ik geen serieus antwoord op geven. en daarnaast wil ik je erop wijzen dat de meesten landen tegenwoordig kernwapens in bezit willen om zich te beschermen tegen andere landen die ze ook hebben.(je gaat als land geen kernwapen op een ander land gooien als je weet dat ze dan hetzelfde terug gaan doen). en alsjeblieft luister naar klaaswitz

daar ga ik geen serieus antwoord op geven. en daarnaast wil ik je erop wijzen dat de meesten landen tegenwoordig kernwapens in bezit willen om zich te beschermen tegen andere landen die ze ook hebben.(je gaat als land geen kernwapen op een ander land gooien als je weet dat ze dan hetzelfde terug gaan doen). en alsjeblieft luister naar klaaswitz

Dat weet ik, Nederland zou ze misschien zelfs ook wel hebben. Of misschien snel beschikbaar kunnen hebben. Echter het idee dat zo'n land een kernbom kan hebben is geen fijn idee.

Ik typ ook snel en ik maak een stuk minder fouten. Altijd dat slappe gelul over "taal is niet mijn sterkste vak". Wat dan in godsnaam wel? Geschiedenis is het sowieso ook niet.

Ik zeg gewoon wat ik vind:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Nee dat er gezegd wordt Israel heeft dat land ingepikt, terwijl het eigenlijk andersom is geweest.
dus nu moeten ze na meer dan 1000 jaar het oppeens terug hebben?

en je meld feiten die niet kloppen. dus dat heeft niks met vinden te maken.

Een opwaardering van de geschiedenisles zou anders ook niet minnetjes zijn voor wat betreft BVE ;)

Edit: 't Is mss beter om er niet meer op te reageren... je kunt met zo'n mensen blijven discussiëren, als ze niet weten waar ze het over hebben, zorgt het toch alleen maar voor onnodige hart- en vaatziekten

Laatst bewerkt:
idd ik snap niet hoe hij voor israel kan zijn :eek: ik bedoel mensen die met stenen gooien vs tanks. schieten ze een van de weinige raketten die ze hebben, dan worden hun ziekenhuizen gebombardeerd. echt triest hoor

Triest? Gelijk hebben ze.

Islamieten hebben een futuristisch paradijs en door medische zorg en kunstmatige ademhaling moeten ze onnodig lang op hun beurt wachten om deze tuin te mogen betreden. Een duwtje in de rug is logisch beredeneerd, en mathematisch gedetermineerd ook een logisch gekozen onderneming. Consistentie in religie is wat de Almachtige wil, aan draai konten heeft hij niets, hun beeld gaat dankzij het oordeel van Hem na het leven dan ook definitief op eeuwig zwart.

Dus het mes van onthouding van zorg snijd voor zowel Israël als die galamagalama brullers aan twee kanten.

Ik typ ook snel en ik maak een stuk minder fouten. Altijd dat slappe gelul over "taal is niet mijn sterkste vak". Wat dan in godsnaam wel? Geschiedenis is het sowieso ook niet.

Doe je goed dan. Mijn sterkste vak: Aardrijkskunde.

De rest had ik overal 6,5 voor. Ak 7,5 prima dus

Ja ben ik ook tevreden over. Heb mijn havo in 5 jaartjes gehaald, dus tevreden ja.. Kunnen veel andere mij niet na doen
ik vroeg niet of je tevreden was met je eigen resultaten.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Triest? Gelijk hebben ze.

Islamieten hebben een futuristisch paradijs en door medische zorg en kunstmatige ademhaling moeten ze onnodig lang op hun beurt wachten om deze tuin te mogen betreden. Een duwtje in de rug is logisch beredeneerd, en mathematisch gedetermineerd ook een logisch gekozen onderneming. Consistentie in religie is wat de Almachtige wil, aan draai konten heeft hij niets, hun beeld gaat dankzij het oordeel van Hem na het leven dan ook definitief op eeuwig zwart.

Dus het mes van onthouding van zorg snijd voor zowel Israël als die galamagalama brullers aan twee kanten.
sorry kheb echt moeite met het begrijpen van deze tekst.:(
zou je het kunnen uitleggen met iets minder ingewikkelde termen?

thx

Terug
Naar boven