Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde uitspraken worden ook door de isrealiers gedaan en niet alleen naar iran maar ook naar palestijnen en koerden. Dus ik snap je punt niet. Dat gezeik in irak en afganistan is zowieso te danken aan vs zelf en dat gaat een jaar of 30 terug. Nu zijn ze hun eigen zooi weer aan het opruimen en zijn ze een held in jou ogen haha.

"Haha, je gaat mij niet vertellen dat de Amerikanen serieus geloofden dat Irak de beschikking had over massavernietigingswapens.

"Hoewel de cijfers nogal wat variëren, zouden de helft van alle nazi-skinheads in Rusland wonen. De Russische skin-beweging telt ongeveer 50.000 leden, de rest van de wereld 60.000-70.000."
Ironisch.![]()

sorry voor de vertraging.
Met mijn bezoek in Noord-korea en Iran heb ik bewust geen camara's of foto,telefoon toestellen megenomen, wegens eventule gevaren voor angst van koreaanse agenten. Ten Tweede vond ik het ook zeer relaxt om al die rommel niet bij me te dragen. koffer en paspoort that's it.
Het leuke is dat Korea de westerse bezoekers aanmoedigen om het land te komen bezoeken dat stellen ze zeer op prijs, ben er 2 weken geweest werd begeleid door mensen van regering het was eigenlijk een soort tour door het land.
heb hier wat filmpjes van waar ik geweest ben. Iran en Korea
http://www.youtube.com/watch?v=XbiJdePdgMo
http://www.youtube.com/watch?v=04f3xLCoum0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5fDkFgQqjIM&feature=fvw

De VS heeft mischien wel de modernste wapens ja. Maar dat zegt helemaal niets. Kijk maar hoe hard ze allemaal afgeslacht werden in vietnam waar ze nu nog nachtmerries van hebben, kijk maar naar afghanistan nu waar een stel kinderen met 30 jaar versleten ak's en zelfgemaakte bommen zonder uitrusting nu al jaren weerstand bieden tegen ze. Zowieso als er eenmaal atoombommen van de lopende band afrollen in iran, heeft de vs niets meer te zeggen over ze. En daarnaast blijft alsnog de vs nog steeds de grootste boosdoener en het land met de meeste conflicten en oorlogsvoeringen in de wereld. Het is maar goed ook dat ze een toontje terug gezet worden.
Verder snap ik de haat al om iran nog steeds niet. Iran heeft de laatste 300 jaar niet eens serieus oorlogen gevoerd behalve de golfoorlog met irak wat weer te danken is aan de vs om de toenmalige regime van zijn troon af te stoten en olie in te slaan van irak. Een oorlog die de vs voor irak helemaal gefinancieerd had. En later hebben ze zelf irak uitgemoord en nu willen ze iran nog kapot gaan maken voor hun eigen profit. Smerig land is het, zelfs hun eigen land hebben ze uit de handen van een ander bevolking gepakt.
De aanslagen van 9/11 waar een keer paar 100'en onschuldige mensen dood bij zijn geweest is zo fkng schokkend en elke jaar komt het weer uitgebreid in nieuws en wordt het herdacht. Wtf dacht je van die al die chemische wapens die de vs tijdens de golfoorlog aan irak heeft gegeven om 100.000'en onschuldige iraanse mensen massaal te vermoorden? Ja daar kijkt natuurlijk geen hond meer naar terug. De vs heeft overal een vieze vinger in gehad. Elke dode geval bij de amerikanen doet me niets, hebben ze allemaal om gevraagt zelfs hun onschuldige mensen.
Verder moet je ook niet gek opkijken dat iran zijn militaire forces versterkt en zelfs een atoom programma gespeculeerd wordt. Vind je het gek met de druk die de buurlanden als israel op ze uitoefenen en de Vs die steeds nieuwe grenzen en fronten aan het bouwen is in hun buurlanden. Hebben ze alle recht op om zulke dramatische stappen te ondernemen.
get a clue zou ik zeggen voordat je iran afkraakt
Jij weet niet waar jij het over hebt, want de irakse leger stond aan de kant van de amerikanen, maar dat is bij iran dus zeker niet zo![]()

De Westerse soldaat strijd dubbelzinnig vanuit een reden, niet zelden reflecterend naar thuis bang om z'n maatschappelijke profiel, ket kapitalistische gelal en hypotheek van z'n huis nooit meer terug te zien. Een embleem op de kleding is het hoogste haalbare.
De Islamitische jihadist strijd ondubbelzinnig vanuit een wil, bereid om te sterven en thuis te komen in het paradijs, niet bang om het aardse leven te verliezen sinds een hiernamaals een spoedige terugkeer van leven induceert. Het laatste woord van Allah (swt) is het hoogst haalbare.
Niets wekt zo'n strijd kracht op in het individu als een onstoffelijk geloof in het niet tastbare.
Daarom slachtte de Sovjets de Nazi's ook, die laatste gingen voor grondgebied en veroverd bezit, de Sovjets hadden enkel hun visualisatie voor het verdedigen van de hamer en de sikkel.
Eh right, ik heb verschillende draaien gezien die gegeven werden aan de geschiedenis maar dit is een nieuwe voor me
Serieus, we hebben onze vrijheid te danken aan de Amerikanen en Sovjets.
Hitler ging ervan uit dat de Amerikanen zich geheel gingen richten op de Japanners en dat een actieve Amerikaanse deelname in West-Europa erdoor zou vertragen. In de tussentijd ging Hitler ervan uit dat de Sovjets in het voorjaar van 42 verslagen zouden worden waardoor de Britten genoodzaakt zouden zijn vredesbesprekingen aan te gaan.
---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------
Ga jij nu maar de serieuzere vragen proberen te beantwoorden in dit topic, vooralsnog heb je vooral laten zien dat je nog in de fase zit van 'ik lul jou er keihard uit op het schoolplein gek' en probeer je met allerlei lachwekkende complottheorie gelul serieuze vraagstukken van je af te schudden.
Dat lees je tochEn ja ik wil dat best geloven, net zoals ik dat nu denk, dat Iran aardig op weg is...
---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------
ga jij nou niet bijdehand doen pipo

Met mijn bezoek in Noord-korea en Iran heb ik bewust geen camara's of foto,telefoon toestellen megenomen, wegens eventule gevaren voor angst van koreaanse agenten.
Het leuke is dat Korea de westerse bezoekers aanmoedigen om het land te komen bezoeken dat stellen ze zeer op prijs
Zelfde uitspraken worden ook door de isrealiers gedaan en niet alleen naar iran maar ook naar palestijnen en koerden. Dus ik snap je punt niet. Dat gezeik in irak en afganistan is zowieso te danken aan vs zelf en dat gaat een jaar of 30 terug. Nu zijn ze hun eigen zooi weer aan het opruimen en zijn ze een held in jou ogen haha. Ja tuurlijk de vs heeft een keer zijn arm uitgestoken in de tweede wereld oorlog 60 jaar terug maar dat wilt niet zeggen dat ze nu heilig zijn. De vs heeft genoeg schandalen wat oorlog betreft. Israel is in mijn ogen zowieso de debielste land ter wereld als die niet met een fatsoenlijk oplossing komen om een keer in vrede te kunnen leven met de palestijnen ipv ze steeds af te blijven maken wat ook tot eeuwigheid door gaat als niemand er wat aan doet, nou wat een helden ook. En dan kom jij met argumenten ow ze hebben twee zogenaamde spoinen opgehangen dus het hele land moet plat, moet ik je nog serieus nemen?
en onthou een ding VS is de enige land ter wereld die letterlijk geen zak geeft om andere landen.
Ff totally offtopic.. liefde voor het vaderland = liefde voor de moedertaal, veronderstel ik? So quit the dt-fouten!!!![]()
Feit... ze hebben nota bene zelf Bin Laden en co opgeleid. Ik vraag me af wat BVE daarop te zeggen heeft
Edit: Waarschijnlijk weer zoiets à la "ma wat zit jij nu te zeveren, ze zullen toch geen terroristen opgeleid hebben zeker"