MuscleMeat

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Iraanse mensen zijn zeker goede mensen. Maar het regime deugt van geen kant en als je dat niet inziet snap je er werkelijk niets van.

Hoop dat het Iraanse volk eindelijk binnen een afzienbare tijd van die islamitische dictatuur bevrijd worden.

hopelijk niet amerika onder het mom van bedreiging. enigste waar ze op uit zijn is geld. en uiteindelijk is het volk dan nog slechter af

In zo'n filmpje lijkt het leger van onze Iraanse vrienden heel wat, maar in een oorlog met de V.S is dit pruts legertje net zo snel van de kaart geveegd als destijds gebeurde met de Irakezen.

de V.S laat hun leger er ook altijd mooier uitzien dan dat het is, stukken mooier.

"hoogste spiritualiteit niveau"

uh wat?

"hoogste spiritualiteit niveau"

uh wat?

hij bedoelt volgens mij dat het iraanse leger de grootste eenheid vormt. Kan wel kloppen aangezien de revolutionaire garde zelfs een groep van honderDduizenden(!!) vrijwilligers kan oproepen die door hun extremistische gedachtegang heel wat te weeg kunnen brengen.

Maar Houston, hoe was je bezoek aan Iran? Waar ben je allemaal geweest? En hoe vond je alles(mensen, smog, drukte etc.) ?

Laatst bewerkt:
Lol leger en spiritualiteit aan elkaar koppelen ......... :roflol: Only Houston :roflol:

Massale indoctrinatie doormiddel van een repressief theocratisch regime binnen een instituut dat mensen weduwen, wezen en dakloos maakt in de naam van God en dat dan spiritualiteit noemen.......

Ik kan niets anders dan daar heel heel hard om lachen.

Edit: Overigens wil ik duidelijk maken dat ik het Iraanse volk niets dan liefde en vrede wens, en ik ageer dan ook tegen iedere vorm van agressie tegen Iran.

Laatst bewerkt:
Houston, laat eens wat Iran-foto's zien dan, neem aan dat je wel wat plaatjes hebt geschoten daar.

de V.S laat hun leger er ook altijd mooier uitzien dan dat het is, stukken mooier.

Valt wel mee. De V.S heeft, zonder ook maar enige overdrijving, veruit het sterkste leger ter wereld. Er is geen leger dat ook maar enigszins in de buurt komt. Qua aantallen manschappen misschien, maar iedereen die iets van moderne oorlogsvoering begrijpt snapt dat dergelijke aantallen er niet meer toe doen.

Valt wel mee. De V.S heeft, zonder ook maar enige overdrijving, veruit het sterkste leger ter wereld. Er is geen leger dat ook maar enigszins in de buurt komt. Qua aantallen manschappen misschien, maar iedereen die iets van moderne oorlogsvoering begrijpt snapt dat dergelijke aantallen er niet meer toe doen.

Mee eens!

K*ttopic

"Ons leger is het beste. Pieuw pieuw pang."

dat hadden ze tijdens de eerste golfoorlog in 1980 al aan de wereld laten zien :P

Ze hebben wel snipers in ghillie suit. :)

De VS heeft mischien wel de modernste wapens ja. Maar dat zegt helemaal niets. Kijk maar hoe hard ze allemaal afgeslacht werden in vietnam waar ze nu nog nachtmerries van hebben, kijk maar naar afghanistan nu waar een stel kinderen met 30 jaar versleten ak's en zelfgemaakte bommen zonder uitrusting nu al jaren weerstand bieden tegen ze. Zowieso als er eenmaal atoombommen van de lopende band afrollen in iran, heeft de vs niets meer te zeggen over ze. En daarnaast blijft alsnog de vs nog steeds de grootste boosdoener en het land met de meeste conflicten en oorlogsvoeringen in de wereld. Het is maar goed ook dat ze een toontje terug gezet worden.

Verder snap ik de haat al om iran nog steeds niet. Iran heeft de laatste 300 jaar niet eens serieus oorlogen gevoerd behalve de golfoorlog met irak wat weer te danken is aan de vs om de toenmalige regime van zijn troon af te stoten en olie in te slaan van irak. Een oorlog die de vs voor irak helemaal gefinancieerd had. En later hebben ze zelf irak uitgemoord en nu willen ze iran nog kapot gaan maken voor hun eigen profit. Smerig land is het, zelfs hun eigen land hebben ze uit de handen van een ander bevolking gepakt.

De aanslagen van 9/11 waar een keer paar 100'en onschuldige mensen dood bij zijn geweest is zo fkng schokkend en elke jaar komt het weer uitgebreid in nieuws en wordt het herdacht. Wtf dacht je van die al die chemische wapens die de vs tijdens de golfoorlog aan irak heeft gegeven om 100.000'en onschuldige iraanse mensen massaal te vermoorden? Ja daar kijkt natuurlijk geen hond meer naar terug. De vs heeft overal een vieze vinger in gehad. Elke dode geval bij de amerikanen doet me niets, hebben ze allemaal om gevraagt zelfs hun onschuldige mensen.

Verder moet je ook niet gek opkijken dat iran zijn militaire forces versterkt en zelfs een atoom programma gespeculeerd wordt. Vind je het gek met de druk die de buurlanden als israel op ze uitoefenen en de Vs die steeds nieuwe grenzen en fronten aan het bouwen is in hun buurlanden. Hebben ze alle recht op om zulke dramatische stappen te ondernemen.

get a clue zou ik zeggen voordat je iran afkraakt

Laatst bewerkt:
Blijft een achterlijk gebied in de wereld dat Midden-Oosten. Soort teletijdmachine naar achterhaalde menselijke achterlijkheid uit de middeleeuwen. Ik zeg nuken.

In zo'n filmpje lijkt het leger van onze Iraanse vrienden heel wat, maar in een oorlog met de V.S is dit pruts legertje net zo snel van de kaart geveegd als destijds gebeurde met de Irakezen.

Jij weet niet waar jij het over hebt, want de irakse leger stond aan de kant van de amerikanen, maar dat is bij iran dus zeker niet zo ;)

Foto's van Noord Korea, houston?

Ben erg benieuwd, je komt daar als westerling echt niet zomaar in namelijk..

Turkije heeft het grootste leger ter wereld ;)

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Blijft een achterlijk gebied in de wereld dat Midden-Oosten. Soort teletijdmachine naar achterhaalde menselijke achterlijkheid uit de middeleeuwen. Ik zeg nuken.

Nuke maar, dan heb je meteen met de grootste financiele crisis ooit te maken aangezien het meeste geld in Amerika afkomstig is uit het midden oosten. Geld spuit daar uit de grond

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Foto's van Noord Korea, houston?

Ben erg benieuwd, je komt daar als westerling echt niet zomaar in namelijk..

als hollander wel als amerikaan niet, maar dat is wederzijds zo

Laatst bewerkt:
Jij weet niet waar jij het over hebt, want de irakse leger stond aan de kant van de amerikanen, maar dat is bij iran dus zeker niet zo ;)

Eh wacht, die enorme Kesselschlacht beweging dat resulteerde in de vernietiging van de Iraakse panzerdivisies (daarvoor 5e leger van de wereld) en de honderdduizenden soldaten in vlucht werden platgebombardeerd door de Geallieerde bommenwerpers waren eigenlijk bondgenoten van de Amerikanen?

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Turkije heeft het grootste leger ter wereld ;)

Nee.

Terug
Naar boven