AndroidHealthClinic

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Blijft een achterlijk gebied in de wereld dat Midden-Oosten. Soort teletijdmachine naar achterhaalde menselijke achterlijkheid uit de middeleeuwen. Ik zeg nuken.

Je moet iran niet vergelijken met andere landen in midden-oosten.
De iraanse cultuur, taal, etc is allemaal anders dan andere landen in midden-oosten en bemoeit zich met geen een land. Een stel terroristen uit afganistan heeft een keer in de naam van de islam aanslagen gepleegt en nu heeft de hele midden-oosten een slechte naam. Iran zou nooit in de naam van de islam oorlog gaan voeren. Verder wat is er achterhaald en achterlijk aan dan? Hun openhartig cultuur wat in middenoosten belachelijk voor woorden is? hun techniek? wat is het precies? Je denkt zeker dat alles in nederland helemaal perfect is met achterlijken in het kabinet die om de zo veel jaar uit elkaar valt. Met wetgevingen die belachelijk voor woorden zijn met investering in epic fail zaken waar ze alle belasting geld voor uitrekken en steeds erger wordt. Dat zijn pas achterlijke zaken.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_number_of_troops

Niet echt dus, per 1.000 inwoners is het qua grootte vergelijkbaar met Belgie. Als absoluut kijkt is het de totale grootte net voldoende voor de top 20.

Waar haal jij jouw cijfers vandaan?

volgens mij vergeet jij dat elke man in turkije een dienstplicht heeft en als het moet hun allemaal kunnen worden opgeroepen en niet alleen de turken in turkije, maar alle turken over de hele wereld moeten klaar staan indien dat nodig is. De turken vormen samen over de wereld 1 van de grootste eenheden ter wereld, dat is een feit (en nee ben geen turk)

Nuke maar, dan heb je meteen met de grootste financiele crisis ooit te maken aangezien het meeste geld in Amerika afkomstig is uit het midden oosten. Geld spuit daar uit de grond
Nuken is natuurlijk niet serieus, maar meeste geld voor VS komt volgens mij eerder uit China maar goed. Amerika is idd erg afhankelijk van olie, maar dat hoeft niet per se uit Iran te komen, ook al behoren ze tot de grote exporteurs.

Je moet iran niet vergelijken met andere landen in midden-oosten.
De iraanse cultuur, taal, etc is allemaal anders dan andere landen in midden-oosten en bemoeit zich met geen een land. Een stel terroristen uit afganistan heeft een keer in de naam van de islam aanslagen gepleegt en nu heeft de hele midden-oosten een slechte naam. Iran zou nooit in de naam van de islam oorlog gaan voeren. Verder wat is er achterhaald en achterlijk aan dan? Hun openhartig cultuur wat in middenoosten belachelijk voor woorden is? hun techniek? wat is het precies? Je denkt zeker dat alles in nederland helemaal perfect is met achterlijken in het kabinet die om de zo veel jaar uit elkaar valt. Met wetgevingen die belachelijk voor woorden zijn met investering in epic fail zaken waar ze alle belasting geld voor uitrekken en steeds erger wordt. Dat zijn pas achterlijke zaken.

++++!

Nuken is natuurlijk niet serieus, maar meeste geld voor VS komt volgens mij eerder uit China maar goed. Amerika is idd erg afhankelijk van olie, maar dat hoeft niet per se uit Iran te komen, ook al behoren ze tot de grote exporteurs.

Ik weet niet wat sommige landen in het midden oosten andere hebben aangedaan, maar is in ieder geval niks verlegen met wat amerika andere landen flikt. Veel landen in het midden oosten vallen geen landen binnen, maar amerika en israel doen dat wel.

wat is je bron trouwens dat het Iranese leger het hoogste spiritualiteit heeft ter wereld? Toch niet dat youtube filmpje hoop ik

Welke landen hebben de joden allemaal aangevallen?

Ik weet niet wat sommige landen in het midden oosten andere hebben aangedaan, maar is in ieder geval niks verlegen met wat amerika andere landen flikt. Veel landen in het midden oosten vallen geen landen binnen, maar amerika en de joden doen dat wel.
Amerika valt landen binnen waar de mensenrechten continu worden geschonden en dictators hun eigen volk verkrachten en vergassen. En nu ga jij hier een beetje doen alsof die landen heilig zijn en Amerika de grote boosdoener is. Als Amerika een land binnenvalt voor de olie en geen rekening houdt met de VN keur ik dat af, maar het is wel wat complexer dan jouw eenzijdige visie. Verder heb je natuurlijk een punt dat de Joden ook geen lieverdjes zijn met hun onverbloemd imperialisme.

Ah de 'Joden' komt weer eens ter sprake, Nador zeg eens waarom denk je dat de 'Joden' andere landen aanvallen? Wanneer was Israel de agressor en wanneer reageerden ze op aanvallen op hun grondgebied?

en wat heb je aan spiritualiteit in een oorlog?

Amerika valt landen binnen waar de mensenrechten continu worden geschonden en dictators hun eigen volk verkrachten en vergassen. En nu ga jij hier een beetje doen alsof die landen heilig zijn en Amerika de grote boosdoener is. Als Amerika een land binnenvalt voor de olie en geen rekening houdt met de VN keur ik dat af, maar het is wel wat complexer dan jouw eenzijdige visie. Verder heb je natuurlijk een punt dat de Joden ook geen lieverdjes zijn met hun onverbloemd imperialisme.

Waar mensen rechten continu geschonden worden? Ow dat is in Amerika niet het geval toch en volgens mij is Amerika 1 van de grootste leveranciers van wapens ter wereld dus ahum? Amerika bemoeid zich met andere landen terwijl amerika zelf naar de klote is en landen binnen vallen en plat bombarderen oww nee dat maakt een land mooier?

wat is je bron trouwens dat het Iranese leger het hoogste spiritualiteit heeft ter wereld? Toch niet dat youtube filmpje hoop ik

Laat ik het je zo zeggen we hebben het hier over soldaten die smeken om in de eerste vuurlinie te vechten. Soldaten die vrijwillig door mijnenvelden lopen om paden vrij te maken voor andere soldaten. Zo hoog is hun spirtualiteit, respect voor hun broeders en wil om voor hun land te vechten. Wil ik van die amerikaanse watjes in hun moderne voertuigen nog zien.

Ah de 'Joden' komt weer eens ter sprake, Nador zeg eens waarom denk je dat de 'Joden' andere landen aanvallen? Wanneer was Israel de agressor en wanneer reageerden ze op aanvallen op hun grondgebied?

hun grondgebied ? hahahahahaaha maak je nou een grapje? jij moet echt wat meer research doen, want bijna iedereen weet dat israel eigelijk toebehoord aan de palestijnen. De joden zijn nomaden, dat land hebben ze ingepikt. Waarom denk je dat zij elkaar daar continu in de haren vliegen, omdat de palestijnen hun grondgebied terug willen. Wat zou jij dan als Duitsland Nederland binnen valt en ons allemaal richting groningen stuurd met een muur van ik weet niet hoeveel meter hoog en dik om ons heen? Precies vechten ;)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Laat ik het je zo zeggen we hebben het hier over soldaten die smeken om in de eerste vuurlinie te vechten. Soldaten die vrijwillig door mijnenvelden lopen om paden vrij te maken voor andere soldaten. Zo hoog is hun spirtualiteit, respect voor hun broeders en wil om voor hun land te vechten. Wil ik van die amerikaanse watjes in hun moderne voertuigen nog zien.

Met jou kan ik praten

Laatst bewerkt:

Ik snap best wat de "spiritualiteit" inhoud.. Maar op basis van welk onderzoek, test, concrete info wordt er gesteld dat de spiritualiteit het hoogst is in het Iranese leger. Ik weet namelijk van onder andere de Chinese en de Turkse leger dat zij ook militairen hebben die alles doen voor hun land en niet de instelling hebben van huursoldaten.

hun grondgebied ? hahahahahaaha maak je nou een grapje? jij moet echt wat meer research doen, want bijna iedereen weet dat israel eigelijk toebehoord aan de palestijnen. De joden zijn nomaden, dat land hebben ze ingepikt. Waarom denk je dat zij elkaar daar continu in de haren vliegen, omdat de palestijnen hun grondgebied terug willen.

Denk dat de Balfourverklaring toch niet snel wordt ingetrokken en in die tijd bestond er niet eens een Palestijns volk. Dus welk land is dan van de Palestijnen?

Misschien zelf maar eens wat meer research doen, jij komt met onzin als dat Turkije het grootste leger ter wereld heeft. Ik ben hier dus niet de grappenmaker. Laat me raden, de Armeense genocide heeft ook niet plaatsgevonden? (dan weten we een beetje uit welke bronnen jouw feiten komen).

Waar mensen rechten continu geschonden worden? Ow dat is in Amerika niet het geval toch en volgens mij is Amerika 1 van de grootste leveranciers van wapens ter wereld dus ahum? Amerika bemoeid zich met andere landen terwijl amerika zelf naar de klote is en landen binnen vallen en plat bombarderen oww nee dat maakt een land mooier?
In Amerika worden bij mijn weten geen mensenrechten geschonden. Wel was er een decreet goedgekeurd door Bush om Guantanamo Bay mogelijk te maken (wat natuurlijk niet kon en nu ook rechtgezet wordt).

Dat van die wapens is een kwestie van vraag en aanbod. Als Amerika het niet doet, dan doet een ander het wel.

Naar de klote... economie zit in een crisis en verder kan er nog heel wat verbeteren op vlak van sociale zekerheid, maar dat is wat anders dan wat we zien in landen waar je beperkt bent in je vrijheden, waar vrouwen minder rechten hebben dan mannen etc.

Ik merk dat je een sterke emotionele band hebt met Iran? Dat is geen reden om onvoorwaardelijk alles te verdedigen wat daar gebeurd.

In Amerika worden bij mijn weten geen mensenrechten geschonden. Wel was er een decreet goedgekeurd door Bush om Guantanamo Bay mogelijk te maken (wat natuurlijk niet kon en nu ook rechtgezet wordt).

Dat van die wapens is een kwestie van vraag en aanbod. Als Amerika het niet doet, dan doet een ander het wel.

Naar de klote... economie zit in een crisis en verder kan er nog heel wat verbeteren op vlak van sociale zekerheid, maar dat is wat anders dan wat we zien in landen waar je beperkt bent in je vrijheden, waar vrouwen minder rechten hebben dan mannen etc.

Ik merk dat je een sterke emotionele band hebt met Iran? Dat is geen reden om onvoorwaardelijk alles te verdedigen wat daar gebeurd.

Dat er mannen zijn die hun vrouwen slecht behandelen daar heb ik niks mee te maken, dit wordt in de islam ten strengste verboden en heeft daarom niks te maken met de islamtische wetgeving. De vrouw met mag geen vinger worden aangeraakt en mag ook niet worden onderdrukt, dat een aantal mannen dit doen daar heb ik niks mee te maken.

Heb je een mening over Neda Soltani, "Nador" ?

Terug
Naar boven