XXL Nutrition

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Denk dat de Balfourverklaring toch niet snel wordt ingetrokken en in die tijd bestond er niet eens een Palestijns volk. Dus welk land is dan van de Palestijnen?

Misschien zelf maar eens wat meer research doen, jij komt met onzin als dat Turkije het grootste leger ter wereld heeft. Ik ben hier dus niet de grappenmaker. Laat me raden, de Armeense genocide heeft ook niet plaatsgevonden? (dan weten we een beetje uit welke bronnen jouw feiten komen).

google is je vriend en elke turk moet voor turkije klaar staan als ze worden opgeroepen, dus ga hier geen landen als china vergelijken met turkije. China heeft veel meer inwoners.

Laatst bewerkt:
Hoe sta je tegenover vrouwelijke Islamitische slachtoffers van verkrachting, "Nador" ?

Hoe sta je tegenover vrouwelijke Islamitische slachtoffers van verkrachting, "Nador" ?

IK ben altijd tegen verkrachting, dus weet niet waar jij heen wilt? Wist jij dat mishandeling van vrouwen volgens de koran 1 van de grootste zondes is die je kan begaan.

Als dood niet de einde is en je gelooft dat je vecht voor het Goede, dan heb je ook geen angst voor de dood.

Mensen die gelovig zijn, zijn meestal niet bang voor de dood

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

In Amerika worden bij mijn weten geen mensenrechten geschonden. Wel was er een decreet goedgekeurd door Bush om Guantanamo Bay mogelijk te maken (wat natuurlijk niet kon en nu ook rechtgezet wordt).

Dat van die wapens is een kwestie van vraag en aanbod. Als Amerika het niet doet, dan doet een ander het wel.

Naar de klote... economie zit in een crisis en verder kan er nog heel wat verbeteren op vlak van sociale zekerheid, maar dat is wat anders dan wat we zien in landen waar je beperkt bent in je vrijheden, waar vrouwen minder rechten hebben dan mannen etc.

Ik merk dat je een sterke emotionele band hebt met Iran? Dat is geen reden om onvoorwaardelijk alles te verdedigen wat daar gebeurd.

Ik verdedig helemaal niemand en ben niet eens Iraans, maar ben het gewoon niet met je eens. Wat gebeurd er volgens jou in Iran wat niet door de beugel kan?

Laatst bewerkt:
Dat er mannen zijn die hun vrouwen slecht behandelen daar heb ik niks mee te maken, dit wordt in de islam ten strengste verboden en heeft daarom niks te maken met de islamtische wetgeving. De vrouw met mag geen vinger worden aangeraakt en mag ook niet worden onderdrukt, dat een aantal mannen dit doen daar heb ik niks mee te maken.

Ik veronderstel dat je moslim bent, maar de koran praat hier toch beetje anders over. Is het niet in bepaalde gevallen toegestaan je vrouw te slaan volgens de koran? jazeker....

Niet gek, zo in één lopende zin het fenomeen religie verklaard. Indrukwekkend!

Waar ben jij op uit jochie? Het is algemeen bekend dat gelovigen niet bang zijn om dood te gaan voor het goede, omdat zij geloven dat ze daarna toch in het paradijs komen. Wat is daar moeilijk aan?

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ik veronderstel dat je moslim bent, maar de koran praat hier toch beetje anders over. Is het niet in bepaalde gevallen toegestaan je vrouw te slaan volgens de koran? jazeker....

Als jij dat kan bewijzen dan geef ik bb op ;), want dat is zeker niet zo.

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Zoek dat zelf eens op in Google anders, genoeg voorbeelden te vinden.

Ik heb zat arabische zenders, dus hoef die aangepaste shit die geplaats is door de amerikanen zelf niet te lezen. Een baby van net een paar maanden uit dat precies tussen de ogen is neergeknald met een sniper rifle door een amerikaans soldaat laten ze niet zo snel zien he in amerika en europa.

Waar ben jij op uit jochie? Het is algemeen bekend dat gelovigen niet bang zijn om dood te gaan voor het goede, omdat zij geloven dat ze daarna toch in het paradijs komen. Wat is daar moeilijk aan?

Kijk, zo'n beetje alles wat je te vertellen hebt is zo belachelijk slecht onderbouwd en doordrenkt van indoctrinatie dat het gewoon schrijnend is. Je roept hier Amerika, Illuminatie en andere bullshit alsof je de wijsheid in pacht hebt en volledig in de illusie dat iedereen behalve jij gehersenspoeld is maar ik kan je vertellen dat vrijwel iedereen hier, mensen die regelmatig palrecht tegenover elkaar staan in politieke opvattingen simpelweg herkennen dat je een gehersenspoelde halve gare bent.

Ik zou graag wat meer tijd aan je willen besteden maar ik heb niet zoveel tijd helaas.

Zoek dat zelf eens op in Google anders, genoeg voorbeelden te vinden.

Het beleid in heel wat landen in het Midden Oosten suckt big time, dat is een feit. Mensen worden onderdrukt, soms vermoord en gemarteld in naam van Allah en de sjari'a.

Maar is het dan zoveel beter in Amerika of voor mijn part ergens anders? Gezinsdrama's, moord, verkrachting, de één doet het in naam van Allah, de ander omdat hij ontoerekeningsvatbaar is, het allemaal niet meer aankan, of het gewoon leuk vindt om mensen aan mootjes te hakken.

Wat de handelswijze van de Amerikanen betreft, daar stel ik mij trouwens ook wel grote vraagtekens bij. Ze zijn toch wel al eens in opspraak gekomen met betrekking tot het schenden van mensenrechten en dan heb ik het niet over Guantanamo.

Kijk, zo'n beetje alles wat je te vertellen hebt is zo belachelijk slecht onderbouwd en doordrenkt van indoctrinatie dat het gewoon schrijnend is. Je roept hier Amerika, Illuminatie en andere bullshit alsof je de wijsheid in pacht hebt en volledig in de illusie dat iedereen behalve jij gehersenspoeld is maar ik kan je vertellen dat vrijwel iedereen hier, mensen die regelmatig palrecht tegenover elkaar staan in politieke opvattingen simpelweg herkennen dat je een gehersenspoelde halve gare bent.

Ik zou graag wat meer tijd aan je willen besteden maar ik heb niet zoveel tijd helaas.

Jij bent niks meer dan 33 jarige, levenloos mannetje, die beweerd dat hij veel betere dingen te doen heeft, maar ondertussen de hele dag hier op dbb rond hangt ;). Owja en jij bent hier de halvegare die in discussie gaat met iemand van 21, dus mensen zullen jou eerder raar aankijken dan mij. AUCH!

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Het beleid in heel wat landen in het Midden Oosten suckt big time, dat is een feit. Mensen worden onderdrukt, soms vermoord en gemarteld in naam van Allah en de sjari'a.

Maar is het dan zoveel beter in Amerika of voor mijn part ergens anders? Gezinsdrama's, moord, verkrachting, de één doet het in naam van Allah, de ander omdat hij ontoerekeningsvatbaar is, het allemaal niet meer aankan, of het gewoon leuk vindt om mensen aan mootjes te hakken.

Wat de handelswijze van de Amerikanen betreft, daar stel ik mij trouwens ook wel grote vraagtekens bij. Ze zijn toch wel al eens in opspraak gekomen met betrekking tot het schenden van mensenrechten en dan heb ik het niet over Guantanamo.

++ velen hier denken dat ik het gedrag van bepaalde groepen in het midden oosten goedkeur, maar dat is zeker niet het geval. De islam en die debielen die moorden in naam van allah hebben niks met elkaar gemeen. Ik sta niet achter zelfmoordaanslagen of moord, maar dat gebeurd in elke land en om dan meteen te zeggen nuken, dan kan je net zo goed heel de wereld gaan nuken, want het gebeurd overal.

Laatst bewerkt:

De Bijbel praat hier trouwens ook anders over. In bepaalde gevallen staat de Bijbel namelijk toe dat men kinderen slaat. Het MOET zelfs in sommige gevallen. Dus..?

Edit: Er staan trouwens ook wel een aantal vrouwonvriendelijke verzen in de Bijbel hoor ;)

Laatst bewerkt:
Jij bent niks meer dan 33 jarige, levenloos mannetje, die beweerd dat hij veel betere dingen te doen heeft, maar ondertussen de hele dag hier op dbb rond hangt ;). Owja en jij bent hier de halvegare die in discussie gaat met iemand van 21, dus mensen zullen jou eerder raar aankijken dan mij. AUCH!

Klaas
Gemiddeld aantal posts per dag: 4,35

Nador
gemiddeld aantal posts per dag: 8,85

Ben je ineens spontaan levensmoe geworden zo met dit nieuwe jaar? ???

De Bijbel praat hier trouwens ook anders over. In bepaalde gevallen staat de Bijbel namelijk toe dat men kinderen slaat. Het MOET zelfs in sommige gevallen. Dus..?

Ach laat dat mannetje maar lullen. Hij weet niet eens waar hij het over heeft. Als hij hier een regel uit de koran post waarin staat dat het is toegestaan om een vrouw te slaan dan geef ik bb op. Hij is denk ik nog aan het zoeken, maar vinden zal die het nooit, want het is gewoon niet toegestaan om een vrouw te slaan.

Laatst bewerkt:
Je moet iran niet vergelijken met andere landen in midden-oosten.
De iraanse cultuur, taal, etc is allemaal anders dan andere landen in midden-oosten en bemoeit zich met geen een land. Een stel terroristen uit afganistan heeft een keer in de naam van de islam aanslagen gepleegt en nu heeft de hele midden-oosten een slechte naam. Iran zou nooit in de naam van de islam oorlog gaan voeren. Verder wat is er achterhaald en achterlijk aan dan? Hun openhartig cultuur wat in middenoosten belachelijk voor woorden is? hun techniek? wat is het precies? Je denkt zeker dat alles in nederland helemaal perfect is met achterlijken in het kabinet die om de zo veel jaar uit elkaar valt. Met wetgevingen die belachelijk voor woorden zijn met investering in epic fail zaken waar ze alle belasting geld voor uitrekken en steeds erger wordt. Dat zijn pas achterlijke zaken.

Man je weet niet waar je overpraat jo.. Met Iran zou nooit in de naam van de islam oorlog gaan voeren. Kijk wat die geestelijke pipo allemaal over Israel loopt uit te kramen. Er waren 2 Israelische mensen in Iran aanwezig. Deze werden meteen opgehangen omdat ze volgens Iran aan het spioneren waren. Ach rot toch op man.. Ze moeten van dat mickey mouse land gewoon een grote parkeerplaats maken. Helemaal niks meer van overlaten. Op iraq hadden ze ook nog wel 3x zoveel bommen mogen gooien.
En in je vorige post Amerika helemaal af lopen te kraken. Zij zijn samen met Isreal gvd nog de enige landen wat hier tegen vechten. 2 landen waar ik respect voor heb. Amerika en Israel.
En denk trouwens ook nog ff 60 jaar terug. Dan weet je ook waar je je vrijheid van nu aan te danken heb.

Overal in de wereld gebeuren natuurlijk drama's. Als dat de enige problematiek was in het Midden-Oosten dan zou het land niet verschillen met andere landen. We hebben het hier over stelselmatig schenden van mensenrechten, over ongelijkheid tussen man en vrouw, ernstig beknotten van fundamentele vrijheden, over totalitaire regimes die hun eigen volk vermoorden en ga zo maar door. De sharia is een goed voorbeeld van hoe wij absoluut niet moeten omgaan met elkaar, nergens.

Ik zie Amerika zeker niet als grote voorbeeld, maar je kan dat toch niet vergelijken met zaken als ongelijkheid tussen man en vrouw en een dictator die de holocaust gaat ontkennen, en dat zijn slechts een paar voorbeelden.

Terug
Naar boven