Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yo mike
lang geleden he, maar soit OT:
ziet er zeer goed uit!
je doet goed je best en je bent altijd gemotiveerd en daar krijg je dan natuurlijk zeer goed resultaat uit.
petje af![]()

PS; heb je nou een poster van jezelf aan je muur hangen![]()
back double biceps is BRUUT!!!!!
je gaat goed kerel, je fysiek is vrij compleet. Work those chest en traps inderdaad.
PS; heb je nou een poster van jezelf aan je muur hangen![]()
euh,
IFBB Nationals II & Overall Heracles Super Cup & New Grand-Prix of Brussels
Anderlecht/Bxl, Campus Ceria
June 14, 2008
Die van mei is verzet naar juni moest je het nog niet weten, maargoed, welke doe je mee, of gaat dat niet door?

Ik doe niet mee m'n maat wel, enneuh bang? nehen m'n maat zeker niet
![]()

is hij ook nog junior?Jij had toen toch een filmpje van je deadlift gepost, dat je de halter uit het squatrack tilde dan zakte voor deadlift zonder touch op de grond en weer ging staan? Of vergis ik me....?Ook agreed..
ik zoek altijd een gewicht waarmee ik de spieren in kwestie keihard voel werken ... een aantal weken terug had ik aan 110 kilo met de deadlift meer dan voldoende. .. en jah op een gegeven ogenblik voel je weinig meer met dat gewicht en dan word het tijd te verzwaren...
Uitvoering en controle nummer 1.. daarna komt het gewicht wel.. en als je een partij blessures acher de rug hebt ga je er wel over nadenken ..