AndroidHealthClinic

Is 12-15kg schone massa haalbaar in 1.5 jaar?

Peiling Peiling Is het mogelijk om in 1.5 jaar 12-15kg clean aan te komen

• Ja

Stemmen: 87 40,1%
  • Nee

Stemmen: 111 51,2%
  • hangt er vanaf

Stemmen: 19 8,8%

• Totaal stemmers
    217

Appss

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
De topic naam zegt het al, is het mogelijk om binnen anderhalf jaar van 68kg naar 80kg clean aan te komen.

Met de goede voeding moet je in ieder geval een eind kunnen komen

Goed eten en hard trainen kun je toch wel 1 kilo vvm per maand halen als beginner?

Probeer het zou ik zeggen :)

Niet als natural. Maar als je genoeg eet en een dikke kuur doet wel :) verder hangt het er ook vanaf hoe lang je al traint natuurlijk.

Ja!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: wwe
Vanaf beginnende ecto zou er in een jaar wel 12 kg spiermassa bij op moeten kunnen zitten als er goed/hard getraind wordt en goed gegeten.

Als beginner denk ik wel, kom je vaak in paar maanden al 5-6 kg aan. Maar als je voorbij je beginner gains bent gaat die 15 kg natuurlijk niet lukken

ligt aan je genen

het is mogelijk, je moet wel een perfect voedingsschema en trainingschema hebben ervoor

met kuren een makkie

Denk ook dat je je vergist in hoeveel dat wel niet is. Miss omdat je vaak leest dat mensen hier 20kg aankomen, na posten van foto's e.d. blijken die gains dan vaak weinig met spiermassa te maken te hebben (of ze moeten met 45kg begonnen zijn).

15 kilo ik zou eerder geneigd zijn om nee te antwoorden als dit over goeie mass gaat en zonder veel vet bij te komen en zonder kuur. alhoewel niets is onmogelijk als jij alles op alles zet is er al veel mogelijk.

Dat is theoretisch mogelijk, maar het verschilt natuurlijk per persoon wat haalbaar is. Stel een goed voedings- en sportschema op en begin met knallen zou ik zeggen ;)

niet voor iedereen, je moet er ook maar aanleg voor hebben. Maar het is mogelijk dus probeer het zou ik zeggen maar wat als je nou op 78 bent over anderhalf jaar?

Gewoon trainen gaan en stel een goed eetschema op, desnoods doe je er 2jaar over ;)

Mogelijk, ben er zelf nog meer aangekomen in mijn eerste jaar :D.

Staar je niet teveel blind op kilo's, maar blijf ook je vp goed in de gaten houden.

sommige weten niet hoeveel 15 kilo pure spiermassa is blijkbaar

Met goede aanleg zeg ik ja, omdat je in het eerste jaar dan zeker al 10kg kunt pakken. Maar wel met goede training en voeding.

De gemiddelde persoon zal dit niet kunnen denk ik, althans niet zonder veel vetgains erbij.

Maximale hoeveelheid spier die je kunt aanzetten naturel word ook geschat op 15-20kg, klinkt heel weinig maar is ontzettend veel.

ik weet het niet. als beginner pak je wel vrij veel massa op het begin maar, je weet nog niet exact welk schema voor jou het beste werkt. welke oefeningen je het meeste profijt van hebt. als je training optimaal is en je voeding optimaal wil het wel lukken denk ik. maar wegens gebrek aan ervaring/kennis ga je niet het optimale eruit halen.

Terug
Naar boven