Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mij is het gelukt ik ben in 1 jaar 13 kg aangekomen waarvan ong 1 kg vet

Lol @ die mensen die +10kg bij komen in 1 jaar. Volgens mij waren ze gewoon ondervoed toen ze begonnen en gaan ze met een volle blaas en darm/maaginhoud op de weegschaal staan zodat er 2kg extra op verschijnt
.Dus vet en vocht is voor jou schone massa?True, maar er staat toch nergens dat het 12 kilo moet zijn zonder toename van vet%? Of heb ik daar over heen gelezen?![]()

Ik snap nogaltijd niet hoe je 53kg kan wegen @ 1m85True, maar er staat toch nergens dat het 12 kilo moet zijn zonder toename van vet%? Of heb ik daar over heen gelezen?
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 14:31 ----------
Ik was iets minder dan 3 maand geleden 53.4 en nu 63+ 's ochtends gemeten na pissen en kakken.
Zal inderdaad wel komen door behoorlijk lage begin gewicht.

Nop, dan is het 9kg schone massaDus als je 10 kilo spiermassa aankomt maar ook 1 kilo vet is het geen 10 kilo schone massa meer?![]()

Ik snap nogaltijd niet hoe je 53kg kan wegen @ 1m85
En maak u geen illusies, het is grotendeels vocht en het zijn gewoon je darmen die eindelijk eens gevuld zijn![]()

Je moet je geen illusies maken. En zeker het doel dat je voor ogen hebt gaat niet lukken!Darmen zal wel mee vallen, was niet dat ik gelijk na de 1e dag een paar kilo zwaarder was
Maar vocht sowieso.. ik zeg ook niet dat het vvm was
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 14:37 ----------
10 kilo spier + 1 kilo vet - 1 kilo vet = 9 kilo spier?![]()

Je moet je geen illusies maken. En zeker het doel dat je voor ogen hebt gaat niet lukken!
Ik ben onlangs ook 3kg bijgekomen op 1 week junken. Die was er zo terug af ...
Lol te snel gelezen. Multitasken is niet zo mijn ding![]()

Ik snap nogaltijd niet hoe je 53kg kan wegen @ 1m85
En maak u geen illusies, het is grotendeels vocht en het zijn gewoon je darmen die eindelijk eens gevuld zijn
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 14:34 ----------
Nop, dan is het 9kg schone massa![]()