XXL Nutrition

is bier drinken wel gezond als je bodybuilding doet

ik drink gemiddeld 1 keer per 2 weken paar biertjes, max 4.... heerlijk :) moet wel beetje genieten nog he.

als ik in wedstrijdvoorbereiding zou zitten zou ik het niet doen.

dus imo, 1 of 2 kan geen kwaad.

laatst een stelling gelezen "7 drankjes=50% progressie weg van de afgelopen week." maar hoe letterlijk je dat kan nemen... :rolleyes:

Haha, wat een crap.:D

Nee elke slok kan je laatste zijn.

Gezond is het natuurlijk niet , duuhh

Maar je kan best een beetje alcohol drinken, als je maar niet overdrijft:)

_42718419_drugs_graph2_416.gif

GLOSSARY
Benzodiazepines: Wide-ranging class of prescription tranquilisers
Buprenorphine: Opioid drug used in treatment of opiate addiction
4-MTA: Amphetamine derivative sold as 'flatliners' and ecstasy
Methylphenidate: Amphetamine-like drug used to treat ADHD
Alkyl nitrites: Stimulant often called amyl nitrites or 'poppers'

ik zou het op LSD, XTC, AS en GHB houden...

volledige bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/6474053.stm

alcohol = extreem schadelijk
AAS = ... gezond ?

zo kan je alles weglaten uit je leven...

hoeveel zijn er niet op het forum die roken ofzo ?

waaruit trek jij de conclusie dat ik daarmee bedoel dat je het weg moet laten uit je leven..? als je denkt dat ik dat doe zit je er extreem naast.. het blijft je eigen keus, daarom geniet ik er elk praktisch weekend van in grote mate

het is gewoon een retarted vraag omdat iedereen toch weet dat het enorm slecht voor je is

of AAS gezond is weet ik niet, volgens mij is het tegendeel nooit bewezen, maar dat is ook totaal niet aan de orde nu toch? en voor de rest vind ik dat compleet niet boeiend daar zal je eerder de pro bodybuilders hier vragen over moeten stellen

laatst een stelling gelezen "7 drankjes=50% progressie weg van de afgelopen week." maar hoe letterlijk je dat kan nemen... :rolleyes:

das echt huge bullshit imo :D na de echt extreme weekendjes/feestjes zet ik juist nieuwe pr's (en daarin ben ik niet de enige)

laatst nog de avond voor koninginnedag tot half 8 snachts los gegaan, toen half 11 sochtends er weer uit (nog behoorlijk teut) om vervolgens daarna tot half 4 snachts door te gaan.. de dag erna nieuw 2rm getrokken met deadliften

Ach, ik drink er 20 per week ongeveer en ik maak veel vooruitgang.

gwn niet elke dag, 1keer per week kan geen kwaad.

Als je hard traint in de week gaat 1 avondje drinken dat niet verknoeien hoor.

En waarom post je dit in schema's als ik vragen mag? Moved naar voeding.

Antwoord wat mij betreft is trouwens: één biertje of wijntje per dag is onschadelijk en mogelijk alleen gezond icm een goed voedingsschema.

misschien niet, maar daar kan je nog spieren van kweken, van bier niet

bier = ook kcal ;)

maar dan nog is dat geloof ik niet echt waar het hiet om draait

die threadstarter vraagt "is bier drinken wel gezond als je bodybulding doet" en daar op is het enige juiste antwoord gewoon "nee, want het is nooit gezond"

waaruit trek jij de conclusie dat ik daarmee bedoel dat je het weg moet laten uit je leven..? als je denkt dat ik dat doe zit je er extreem naast.. het blijft je eigen keus, daarom geniet ik er elk praktisch weekend van in grote mate

het is gewoon een retarted vraag omdat iedereen toch weet dat het enorm slecht voor je is

of AAS gezond is weet ik niet, volgens mij is het tegendeel nooit bewezen, maar dat is ook totaal niet aan de orde nu toch? en voor de rest vind ik dat compleet niet boeiend daar zal je eerder de pro bodybuilders hier vragen over moeten stellen

das echt huge bullshit imo :D na de echt extreme weekendjes/feestjes zet ik juist nieuwe pr's (en daarin ben ik niet de enige)

laatst nog de avond voor koninginnedag tot half 8 snachts los gegaan, toen half 11 sochtends er weer uit (nog behoorlijk teut) om vervolgens daarna tot half 4 snachts door te gaan.. de dag erna nieuw 2rm getrokken met deadliften

haha :D

serieus nieuwe pr's ?
:p

misschien niet, maar daar kan je nog spieren van kweken, van bier niet
Technisch gezien kan het wel, bier bevat kcal en stel dat je net te weinig kcal binnen krijgt om te groeien, en dat ene (overigens nog gezonde) biertje trekt je over de streep, en je krijgt genoeg kcal binnen, dan is het bier dat je laat groeien.

[edit] jammer, Starter20 was me voor.

en daar op is het enige juiste antwoord gewoon "nee, want het is nooit gezond"
Jawel, één biertje per dag is wetenschappelijk bewezen wél gezond voor mannen. Dat komt omdat een kleine hoeveelheid alcohol het cardiovasvulair systeem ten goede komt.

Externe link hierover: [Link niet meer beschikbaar]

Jawel, één biertje per dag is wetenschappelijk bewezen wél gezond voor mannen. Dat komt omdat een kleine hoeveelheid alcohol het cardiocasvulair systeem ten goede komt.

allright, mijn fout dan

hoewel ik er eigenlijk bij bier wel altijd direct vanuit ga dat het om een stuk meer dan eentje gaat

Ik heb laatst een Nederlandse discussie gezien (rondom tien kan dat?) daar ging het over de alcoholconsumptie in Nederland, die ligt helaas bij de meeste mensen wel hoger dan één glas per dag of keer ja. De meesten gaan naar twee, drie of meerdere glazen. Het gezondheidsbevorderende aspect gaat dan grotendeels verloren.

neen

gewoon bier blijven drinken. Daar word je een gezellige vent van :). Natuurlijk is teveel niet goed, maar beperkt je consumptie naar max 1 per dag. En ga dan 1 keer in de twee weken naar de t*ring (of drink dan iig wat meer pilsjes).

bier = ook kcal ;)

maar dan nog is dat geloof ik niet echt waar het hiet om draait

die threadstarter vraagt "is bier drinken wel gezond als je bodybulding doet" en daar op is het enige juiste antwoord gewoon "nee, want het is nooit gezond"

allright, mijn fout dan

hoewel ik er eigenlijk bij bier wel altijd direct vanuit ga dat het om een stuk meer dan eentje gaat

Vergif in je lichaam en/of ziekte dan wordt je lichaam tijdelijk sterker.
Op Testosteron-Nation stond er laatst een heel artikel over.

Voor mij was het heel simpel ik dacht gewoon... wel, waarom stop ik niet gewoon met die klote alcohol? Het kan me toch enkel maar ten goede komen? En echt een unieke smaak/uniek gevoel geeft het ook weer niet, niet dat ik het echt nodig heb om de zoveel tijd ofzo... En sindsdien geen druppel meer gedronken.

Terug
Naar boven