Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pierk zei:De fout wordt gemaakt dat mensen denken zodra je sterk bent, dat je ook goed kan vechten. Als je iemand tegenover je krijg die in zijn vecht/verdedigings sport goed is, dan krijg je simpelweg de kans niet om te slaan. Verwacht nooit een gevecht van langer dan een minuut :-) Kans is groot dat je binnen 10 sec al zand mag bijten.
Je beheersen is soms veel moeilijker dan klappen uitdelen (in mijn geval toch)Kukkeledeh zei:Als je (thai)-box lessen volgt zul je veel vet en eventueel spieren verbranden(omdat het best zware lessen zijn) en het werkt het groeien van je spieren een beetje tegen als je bodybuild maar daarin tegen wordt je wel weer sneller en je staat je mannetje als het het erop aan komt.

Santino88 zei:haha dat zeg ik ook, om 1 of andere reden denken ze dat bodybuilders traaaaaaaag zijn. Maar als daar een uitgemergelde staat van 60kg sla je die een paar keer op z'n smoel en dan vliegen ze daar whiiiiiii, dan mogen ze karajudemuahboxen kennen.
Dysers zei:kijk eens naar K1 en kijk dan nog eens naar je post.Een bodybuilder van 100 kg is zowiezo trager dan manneke van <78 kg die karajudemuahboxT.
![]()

Je Hebt ook thai-boxers van 140 kilo hoor kijk maar bij die free fight gala's dus maak je daar maar niet druk om!Action Roy zei:Op die dag wacht ik nog steeds ! hehehealtijd die stoere praat van die kleine vechtersbaasjes, ik kan dan wel 60 kilo zijn maar ze gaan neer dit en dat want ik ben zo lenig en snel
![]()

Calyptus zei:Ik heb het altijd gezegd en zal het blijven zeggen
Als je bodybuilding doet om ermee te kunnen vechten kom je HARD bedrogen uit, want bodybuilders moge ms wel hard slagen, ze hebben nooit de hand/voet-oog coördinatie en het uithoudingsvermogen die een getrainde bokser/thaiboxer/BJJman heeft.
Waar bodybuilding wel handig voor is is om niet te MOETEN vechten, want als je tegen een beer van 120 kilo staat denken de meesten wel 2 keer na eer ze beginnen.
Waar het nog handig voor is is om je slagkracht te verbeteren, dus als aanvulling bij je vechtsport.
Er zijn natuurlijk ook andere factoren, zoals zelfvertrouwen,aggressie,geluk,toestand(dan mag je wereldkampioen thai box zijn, als je zo lam als een ui ben van een paar flessen alcohol kan je daar niks meer mee),aangeboren snelheid, hoe lang en welke gevechtsport hij doet(semi-contact en no-contact kun je dus amper iets mee in een echt gevecht)
Oh en over sucker-punches ga ik het niet hebben, zo kan iedereen met wat geluk winnen, maar de ander komt wel ooit eens recht en als hij je dan vindt...![]()
Calyptus zei:Ik heb het altijd gezegd en zal het blijven zeggen
Als je bodybuilding doet om ermee te kunnen vechten kom je HARD bedrogen uit, want bodybuilders moge ms wel hard slagen, ze hebben nooit de hand/voet-oog coördinatie en het uithoudingsvermogen die een getrainde bokser/thaiboxer/BJJman heeft.
Waar bodybuilding wel handig voor is is om niet te MOETEN vechten, want als je tegen een beer van 120 kilo staat denken de meesten wel 2 keer na eer ze beginnen.
Waar het nog handig voor is is om je slagkracht te verbeteren, dus als aanvulling bij je vechtsport.
Er zijn natuurlijk ook andere factoren, zoals zelfvertrouwen,aggressie,geluk,toestand(dan mag je wereldkampioen thai box zijn, als je zo lam als een ui ben van een paar flessen alcohol kan je daar niks meer mee),aangeboren snelheid, hoe lang en welke gevechtsport hij doet(semi-contact en no-contact kun je dus amper iets mee in een echt gevecht)
Oh en over sucker-punches ga ik het niet hebben, zo kan iedereen met wat geluk winnen, maar de ander komt wel ooit eens recht en als hij je dan vindt...![]()