XXL Nutrition

Is deca only een goede eerste kuur?????

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!
 
Verwacht er geen wonderen van iig. 200 mg is weinig zonder stack, tenzij je echt goed reageerd op as. Ik zou er iets bij stacken.
 
zoals gezegd is dbol een goede stack, als je geen test wil.
 
Deca only is GEEN goede kuur en ga je niet zoveel op pakken, zeker met deze hoeveelheden.
Deca MILD?? HAHA legt alles volledig plat.
Als je deca gebruikt testo bijzetten maar dit is dan geen lichte eerste kuur meer.
Zelf zou ik voor primo gaan...is veel milder, of winstrol, nog nooit een nevenwerking van gehad...zelfs geen klein beetje...minder spiermassa maar goed van kwaliteit en blijft zitten zonder zware terugslag.
Als je voor het eerste primo depot/winny tabs kuurt kun je ook 5 kg pakken, zonder te veel te moetn spuiten!!!
primo wel zeker 8 weken 250mg en winny 40 mg/dag en daar zal je ZEER tervreden over zijn (als eten,rust en training ok zij natuurlijk.)
Heb vorig jaar deca only gepakt en niet veel winst,en de rest wens ik jou niet toe. :sob:
greetz
 
wimmeke26 zei:
Deca only is GEEN goede kuur en ga je niet zoveel op pakken, zeker met deze hoeveelheden.
Deca MILD?? HAHA legt alles volledig plat.
Als je deca gebruikt testo bijzetten maar dit is dan geen lichte eerste kuur meer.
Zelf zou ik voor primo gaan...is veel milder, of winstrol, nog nooit een nevenwerking van gehad...zelfs geen klein beetje...minder spiermassa maar goed van kwaliteit en blijft zitten zonder zware terugslag.
Als je voor het eerste primo depot/winny tabs kuurt kun je ook 5 kg pakken, zonder te veel te moetn spuiten!!!
primo wel zeker 8 weken 250mg en winny 40 mg/dag en daar zal je ZEER tervreden over zijn (als eten,rust en training ok zij natuurlijk.)
Heb vorig jaar deca only gepakt en niet veel winst,en de rest wens ik jou niet toe. :sob:
greetz

vorig jaar deca only genomen ? was dit jouw eerste kuur en in welke hoeveelheden ? Primo is inderdaad nog iets milder dan deca maar dat zijn de vorderingen ermee ook.
 
skydirk zei:
waarom? hetgeen je met winstrolonly (40mg p dag 6 weken) wint, is echt te verwaarlozen. misschien 2 kg en je ziet er niets van. winstrolonly wordt echt overschat door sommigen. of heb jij er meer mee gewonnen?

Heb vorig jaar 6 weken 40mg winny gepakt van GS als eerste kuur en ongeveer 3 kg bijgekomen...maar op het zicht zou je zeggen dat ik 5 kg bijgekomen was.
Dus combi met primo zou ik zeggen..... :) en je pakt wel 5 kg.
 
Chemical zei:
vorig jaar deca only genomen ? was dit jouw eerste kuur en in welke hoeveelheden ? Primo is inderdaad nog iets milder dan deca maar dat zijn de vorderingen ermee ook.
Ja, eertse kuur.....
Deca was van norma en ik pakte 400mg/week maar ben mij in mijn 7e week echt wel beroerd gaan voelen....dan maar gestopt en direct met clomid begonnen...na een rampweekje of twee (ja daarvan toch weekje plat in bed )was ik weer de oude zonder veel kracht dus motivatie weg en gestopt met trainen :grin: ..4 maand later alle spiermassa weg....dus GEEN deca meer voor mij....maar iedereen reageert anders daarop,misschien ben ik wel een zwak manneke maar ik voelde me echt ROT.
Na kuurtje winny kun je gewoon blijven voorttrainen zoals er bijna niks gebeurt is (wel wat minder kracht).
Ik begin deze week met kuurtje primo 8 weken/250mg...Deca moet ik niet meer in mijn lijf hebben!!!
 
wimmeke26 zei:
Ja, eertse kuur.....
Deca was van norma en ik pakte 400mg/week maar ben mij in mijn 7e week echt wel beroerd gaan voelen....dan maar gestopt en direct met clomid begonnen...na een rampweekje of twee (ja daarvan toch weekje plat in bed )was ik weer de oude zonder veel kracht dus motivatie weg en gestopt met trainen :grin: ..4 maand later alle spiermassa weg....dus GEEN deca meer voor mij....maar iedereen reageert anders daarop,misschien ben ik wel een zwak manneke maar ik voelde me echt ROT.
Na kuurtje winny kun je gewoon blijven voorttrainen zoals er bijna niks gebeurt is (wel wat minder kracht).
Ik begin deze week met kuurtje primo 8 weken/250mg...Deca moet ik niet meer in mijn lijf hebben!!!

Ok das klote voor je maar geen enkelle aanwijzing dat je je door de deca beroerd bent gaan voelen dus. En motivatie weg ?? dat ligt toch echt helemaal aan jezelf. Kortom het is bij jou even klote uitgevallen (of het door de deca kwam of wat anders weten we niet) maar al om al geen reden dus dat deca geen goede beginnerskuur zou zijn.
 
Chemical zei:
Ok das klote voor je maar geen enkelle aanwijzing dat je je door de deca beroerd bent gaan voelen dus. En motivatie weg ?? dat ligt toch echt helemaal aan jezelf. Kortom het is bij jou even klote uitgevallen (of het door de deca kwam of wat anders weten we niet) maar al om al geen reden dus dat deca geen goede beginnerskuur zou zijn.

Ik probeer zolang mogelijk resultaten te boeken met anabolen die je eigen test. niet volledig platleggen, ben daar veel te gevoelig door...en ik voelde me wel beroerd door die deca hoor..en motivatie weg lag niet echt aan mij maar was een gevolg van mijn stop met kuur...kon bijna niks meer heffen en daardoor heb ik het laten afweten...maar nu na één maandje trainen zit ik al bijna terug op mij oude niveau...ben 4 weken bezig en 3 weken met winny en 3kg bijgekomen...ongeveer kg per week.

Is dat niet goed genoeg???Waarschijnlijk heeft mijn spiergeheugen er ook iets met te maken. Krijg nu ook last van striemen,op deca nooit gehad.
Striemen = groeien hé...maar het mag niet te erg worden, nu alleen beetje onder oksels. Als ik ergens anders last krijg ga ik wat minder moeten knallen. :eek:
 
Deca is zeer anabool hoor wim, alleen werkt het veel beter in een stack, liefst met test. Zo blijkt maar weer.
 
Volgens mij een goed beginnerskuurtje

hey,

ik heb 5 maand geleden een kuurtje gedaan van 400 mg deca/ week (wat volgens velen onbespreekbaar is maar alé).
Enfin, ben 4 kilo aangekomen maar houd ook zeker rekening met je voeding.
Als je echt wil aankomen moet je o.a. veel platte kaas eten, vis, soit... allerlei bronnen rijk aan eiwitten. De deca kan geen wonderen verrichten zonder een goede basis op je eetgewoontes.
Sommige beweren zeker een nakuur te doen maar heb dat niet nodig gehad. Maar ik sluit niet uit zoals de andere hier allemaal zeggen dat de ene er anders op reageert dan de andere.

Ciao

darkblue
 
darkblue69 zei:
hey,

ik heb 5 maand geleden een kuurtje gedaan van 400 mg deca/ week (wat volgens velen onbespreekbaar is maar alé).
Enfin, ben 4 kilo aangekomen maar houd ook zeker rekening met je voeding.
Als je echt wil aankomen moet je o.a. veel platte kaas eten, vis, soit... allerlei bronnen rijk aan eiwitten. De deca kan geen wonderen verrichten zonder een goede basis op je eetgewoontes.
Sommige beweren zeker een nakuur te doen maar heb dat niet nodig gehad. Maar ik sluit niet uit zoals de andere hier allemaal zeggen dat de ene er anders op reageert dan de andere.

Ciao

darkblue

:eek: Niet nakuren op deca is dooooodzonde.
 
"Enfin, ben 4 kilo aangekomen maar houd ook zeker rekening met je voeding."

Heb jij wel op je voeding gelet? 4 kg is weinig.

"Sommige beweren zeker een nakuur te doen maar heb dat niet nodig gehad"

Aha nu komt het, iedereen heeft er gewoon baat bij! Maar dit verklaart je lage winst wel...
 
4 kilo op een deca kuur van 8 weken en dan 400 mg per week..damn heeeee
doe je tog wat fout..ken mensen die 200 mg per week nemen en goed erbij trainen en dieeten die minimaal 2 x zoveel aankomen..

voor 4 kil ois het nit waard man..dat red je ook met goeie crea en veeeeeeeeel eten..
 
dat deca hard op je systeem is dat is een feit, dat is iedereen inmiddels toch bekend. dat het een goede massa bouwer is is ook een feit. iedereen moet zelf een keuze maken of ze voor deca gaan of niet. maar mensen die proberen te verdoezelen dat deca na 8 maanden nog in je systeem zit, dat deca bij mensen tot een jaar toe problemen geeft mbt. het libido, dat deca voor hele lange onderdrukking zorgt, die mensen zijn gewoon debielen, niks meer niks minder. het zijn allemaal bewezen zaken ondersteund met duizenden praktijkvoorbeelden. dat niet iedereen er evenveel last van heeft is ook een feit. chemical zal er misschien geen last van hebben terwijl ik via een ander forum iemand kan die na een jaar nog geen normale test. levels had. een ander voorbeeld:

Hey Bro's

I am experiencing first hand the delayed or rather almost non existant recovery due to deca.

Did two deca cycles of 9 weeks each in a span of eight months with 500 mg of deca and 400 mg of Test E

Had three months break between the two cycles (Don't know if i recovered completely). Went in for the second cycle.


Have been following PCT to the word, did HCG at the end of the cycle following the Medibolics study, did 20 mg of Nolva and 100mg of Clomid, its been little more than 3 and half months since the last shot of the second cycle and i still feel like shit, balls feel like pulp. Do not have libido or morning wood either.

For all you bro's out there considering Deca, think before you go for it.

It might take a long time to recover and you might lose what you gained out of the cycle by the time you recover and even feel worse than when you started.

Apart from that please share your personal experices of delayed recovery due to Deca or in general any other gear.

Thanks for listening to my rambling but am getting very impatient.

Thinking about going on HRT but i want to ber fertile in the future to have kids. Don't know what should i do.

ik probeer hiermee niemand te overtuigen of van de deca te houden, als massa bouwer is het een goede, daarnaast weinig androgene bijwerkingen, maar voor systeem is het een knalharde. iedereen moet zelf kiezen. ik vind dat er genoeg alternatieven zijn en iemand die geen wedstrijden draait en zeker geen toekomst in bb heeft moet zijn gezondheid op 1 laten komen.
 
wat voor kuur zou je voorstellen dan..of gewoon sustanon erbij nemen on dat effect tegen te gaan..mar die boy deed ook testo erbij en kreeg het alsnog...en hij had 500mg deca..wel erg veel ook!!!
 
Ha gasten...

Ik ben nieuw hier, dus ik wil echt niet tof gaan lopen doen, maaaarrrr ik heb net mijn 2e kuur achter de rug. Eerste kuur 2 ml Winstrol/2 ml sustanon in de week, 3 maanden lang...

Tweede kuur 2 ml Deca/2ml Sustanon in de week gedurende 3 maanden...En ik ben gegroeid als de tering...(schrok er zelf van...)


Dus zolang dit voor mij blijft werken, hou ik het hierbij...Probeer 't eens!!.....



p.s Wel tijdens de kuur netjes 6 dagen trainen en goed en proteïnerijk eten heh....
 
In mg spreken niet ml, is verwarrend. Op zich wel goede kuurtjes ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven