Fitness Seller

Is deca only een goede eerste kuur?????

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!
 
Winstrol misschien wat weinig, ook beter ed of eod. Ik vraag me alleen af wat je nakuur was.
 
Nakuur:

Na 2 weken laatste naald gezet te hebben i.p.v 6 dagen trainen in de week, om de dag trainen. Goed eiwitten blijven eten en direct een creatine kuur beginnen....

De aantallen winstrol en sustanon is mij geadviseerd door de kerel zelf waarbij ik m'n zooi haal... Hij traint al jarenlang en is al een boom van een vent...(niet bepaald droog...hij is portier...dus vrij grof en fors)
 
deca is goed voor het definieren en voller maken van je spieren, en het is goed voor spierherstel. Aangezien je echt voor spiermassa gaat kan het zijn dat alleen deca je tegen zal vallen. Van sustanon groei je echt en het is ook een optimale stack icm deca.

Succes met je kuur!
 
Encephalitis zei:
Nakuur:

Na 2 weken laatste naald gezet te hebben i.p.v 6 dagen trainen in de week, om de dag trainen. Goed eiwitten blijven eten en direct een creatine kuur beginnen....

De aantallen winstrol en sustanon is mij geadviseerd door de kerel zelf waarbij ik m'n zooi haal... Hij traint al jarenlang en is al een boom van een vent...(niet bepaald droog...hij is portier...dus vrij grof en fors)
nooit gehoord van nolvadex, clomid en HCG? :rolleyes:
 
Encephalitis zei:
Nakuur:

Na 2 weken laatste naald gezet te hebben i.p.v 6 dagen trainen in de week, om de dag trainen. Goed eiwitten blijven eten en direct een creatine kuur beginnen....
:eek: goeie nakuur bro! :thumbs:










:sad:
 
Chemical zei:
jaja daar gaan we weer, nou maat ik ben en blijf een aanrader van deca , en deca only als 1 van de eerste kuuren is heel verztandig. Deca heeft gewoon veel minder invloed op de eigen hormoonhuishouding dan testo en je hebt simpelweg nog niet meer nodig dan alleen deca. Ik kan wel pubs gaan zoeken van dr pino en snugles waar dat in staat maar ik denk dat ik toch zo langzamerhand het vertrouwen van sommige heb dat ik weet waar ik over praat.

ik heb sinds kort het anabolics 2004 boek waar deca als zeer mild staat beschreven met vrijwel geen bijwerkingen en waar ook staat als je met test aan het werk gaat dat dit andere koek is
 
dream warrior zei:
ik heb sinds kort het anabolics 2004 boek waar deca als zeer mild staat beschreven met vrijwel geen bijwerkingen en waar ook staat als je met test aan het werk gaat dat dit andere koek is

ook dit gevonden op een site

Voordelen

Het belangrijkste voordeel van deca is dat het zo'n mild middel is. 'Roid Rage, kanker, leverstoornissen. Als je niet teveel en te lang achter elkaar gebruikt, kan het bijna niet voorkomen. Dat komt omdat 19-nor-androgenen niet kunnen omzetten in het agressiever DHT.

Ook drukt deca niet zo hard op je axis als testosteron en dianabol, al presteren de DHT-anabolen en anavar beter op dat punt. Ook als je alleen deca neemt, merk je dat binnen een week de omvang van deze kwetsbare maar onmisbare organen begint te verminderen.
 
dream warrior zei:
ook dit gevonden op een site

Voordelen

Het belangrijkste voordeel van deca is dat het zo'n mild middel is. 'Roid Rage, kanker, leverstoornissen. Als je niet teveel en te lang achter elkaar gebruikt, kan het bijna niet voorkomen. Dat komt omdat 19-nor-androgenen niet kunnen omzetten in het agressiever DHT.

Ook drukt deca niet zo hard op je axis als testosteron en dianabol, al presteren de DHT-anabolen en anavar beter op dat punt. Ook als je alleen deca neemt, merk je dat binnen een week de omvang van deze kwetsbare maar onmisbare organen begint te verminderen.
Welke site is dit?
 
dream warrior zei:
ik heb sinds kort het anabolics 2004 boek waar deca als zeer mild staat beschreven met vrijwel geen bijwerkingen en waar ook staat als je met test aan het werk gaat dat dit andere koek is
Het is niet het slechtste boek (bij de betere commerciele dus), maar er staat nog altijd onzin in. Zoals over deca.

ELKE aas heeft een waslijst aan bijwerkingen dus dat statement op zich is al BS
Test kan je gezondheid aan bepaalde dosis verbeteren, terwijl deca aan elke dosis, hoe klein of groot ook, altijd de gezondheid verminderd.
 
Het is niet het slechtste boek (bij de betere commerciele dus), maar er staat nog altijd onzin in. Zoals over deca.

ELKE aas heeft een waslijst aan bijwerkingen dus dat statement op zich is al BS
Test kan je gezondheid aan bepaalde dosis verbeteren, terwijl deca aan elke dosis, hoe klein of groot ook, altijd de gezondheid verminderd.
Lijkt me eerlijk gezegd een beetje vergezocht om nu te zeggen dat in zo'n boek onzin staat.
 
bedankt voor de link :thumbs:
 
Mugje zei:
Lijkt me eerlijk gezegd een beetje vergezocht om nu te zeggen dat in zo'n boek onzin staat.
Is dit sarcastisch bedoeld? In dit soort boeken staat juist vaak onzin. Anabolics 2004 is nog 1 van de betere boeken, maar de meeste commerciele boeken over AAS zijn vaak gebasseerd op oude theorieën, mythes, verhalen, zonder onderbouwing. Veel info kan je op forums vinden, en meestal is het dan beter.

En je gelooft toch zeker niet dat deca bijna geen bijwerkingen zou hebben? Dat is toch het beste bewijs dat er minstens 1 fout instaat? Ik heb na het lezen van anabolics 2002 ook gemerkt dat er toen weel misvattingen instonden over DHT en androgenen.
Probeer meer kritisch tegen dit soort zaken aan te kijken, geloof niet te snel alles wat men schrijft, zeker als er weinig/geen bronnen bij vermeld staan, of als er geen bevestiging is vanuit andere hoek. :)
 
Big_T zei:
Is dit sarcastisch bedoeld?
Nee hoor, gewoon serieus...

Big_T zei:
In dit soort boeken staat juist vaak onzin. Anabolics 2004 is nog 1 van de betere boeken, maar de meeste commerciele boeken over AAS zijn vaak gebasseerd op oude theorieën, mythes, verhalen, zonder onderbouwing. Veel info kan je op forums vinden, en meestal is het dan beter.
Maa als dat zo is dat het niet echt betrouwbaar is dan is dat niet zo best :eek: . Want als je je bv. niet verdiept in de AAS materie op internet dan ben je aangewezen op zulke boeken.

Big_T zei:
En je gelooft toch zeker niet dat deca bijna geen bijwerkingen zou hebben?Dat is toch het beste bewijs dat er minstens 1 fout instaat?
Ik geloof best dat Deca bijwerkingen heeft maar daarvoor is mijn kennis nog te beperkt om er echt wat over te kunnen zeggen. But i'm learning ;)

Big_T zei:
Probeer meer kritisch tegen dit soort zaken aan te kijken, geloof niet te snel alles wat men schrijft, zeker als er weinig/geen bronnen bij vermeld staan, of als er geen bevestiging is vanuit andere hoek. :)
Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk te lezen en uit te zoeken :)
 
Navy zei:
Deca is zeker een goede massa bouwer. niet voor niets dat het middel vaak gebruikt wordt. Maar ik persoonlijk hoef nooit geen deca meer. Ik ben nu 6mnd clean en ik merk pas sinds een maand dat ik hersteld ben. Me ballen zijn weer op normale grote en ik heb weer meer zin in coïtus. Ik verwijd dit aan de deca..om dat het simpel weg te lang in je systeem blijft zitten. En je dus ook moeilijk de gains vasthoud als je in je kuur deca neem. Ondanks een redelijk goede nakuur ben ik dus echt pas na 5-6 mnd hersteld.

:thumbs: zo is dat kerel...rommel is het!
 
gathino zei:
deca is volgens mij het minst schadelijke en je wint tog veel kilo's erop als je het goed doet..ik wil gewoon 8 kilo aankomen en ga erna droogtrainen...

wil 90 kilo droog zijn.. :)

tell me..

Kan je doen maarr... dan vergroot je de kans op een deca dick en dat wil je dus niet!! Het beste kun je wat test toevoegen om dit te verkomen.
Het zit namelijk zo de deca sluit je hel zaakje behoorlijk snel af met als gevolg dat je libido verlaagt en bijna geen coïtusuele interesses meer hebt,gebruik je deca combineerdit dan met minimaal 250mg test p/w om dit te voorkomen.ook kun je het beste de test een week langer nemen,14 dagen na je laatste injectie begint de pct.
 
Ik denk dat deca opzich best wel een goede beginnerskuur kan zijn. En dan vooral met oog op Chemical zn theorie dat je niet te snel met testo moet beginnen omdat met andere middelen ook nog in het begin heel veel massa mee te behalen valt en dan pas met de testo beginnen.

Maar Chemical is een wedstrijd bb'er en voor hem is het het belangrijkste om alles uit de kan te halen wat betreft massa. Voor 90% hier op het board die aan recreatief bb'en doen en gewoon een mooie fysiek op willen bouwen lijkt mij testo gewoon het beste. Herstel is beter (van wat de onderzoeken en veel ervaringen zeggen), lichaamseigen hormoon dus niet toxisch en genoeg massa. Dus gewoon de meest verstandige kuur.
 
Johny zei:
Ik denk dat deca opzich best wel een goede beginnerskuur kan zijn. En dan vooral met oog op Chemical zn theorie dat je niet te snel met testo moet beginnen omdat met andere middelen ook nog in het begin heel veel massa mee te behalen valt en dan pas met de testo beginnen.
Deca is veel onderdrukkender en sterker dan test aan de AR bij spieren. Dus jullie logica volgend zou je juist zeker niet met deca moeten beginnen.

Mijn logische redenering is dus:
"Je moet niet te snel met deca beginnen want er valt in begin nog heel wat massa te halen met andere, beter controleerbare en minder testosteron-onderdrukkende middelen."

Maar goed, tegen de eeuwenoude mythe dat test gevaarlijk en deca onschadelijk is kan ik niet op :)
 
Big_T zei:
Deca is veel onderdrukkender en sterker dan test aan de AR bij spieren. Dus jullie logica volgend zou je juist zeker niet met deca moeten beginnen.


Maar goed, tegen de eeuwenoude mythe dat test gevaarlijk en deca onschadelijk is kan ik niet op :)

Dus volgens jou is deca androgener als test?
 
hangt ervan af waar in het lichaam
deca is zo ontworpen dat het op bepaalde plaatsen sterker bindt en op andere juist niet. Maar als AS op zich is het eigenlijk veel sterker (en dus zwaarder voor endogene hormoonhuishouding) dan test of andere synthetische as...
Daarom ben ik altijd verbaast dat beginners juist deze as als voorkeur hebben. Idem voor dianabol, wat ook al een zeer zwaar en onderschat middel is (zeker mg per mg).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven