Fitness Seller

Is deca only een goede eerste kuur?????

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!
 
deca androgener dan test? dat kan ik ff niet volgen bro....

deca wordt toch omgezet in DHN, een molecuul dat veel minder bindt aan de androgene receptor dan bij testosteron; DHT?

vandaar weinig androgene side-effects, en vandaar de deca-dick....

dat is nou juist het "grote voordeel" met deca, zijn milde androgene karakter.
 
Loo zei:
deca androgener dan test? dat kan ik ff niet volgen bro....

deca wordt toch omgezet in DHN, een molecuul dat veel minder bindt aan de androgene receptor dan bij testosteron; DHT?

vandaar weinig androgene side-effects, en vandaar de deca-dick....

dat is nou juist het "grote voordeel" met deca, zijn milde androgene karakter.
Deca bindt zelf sterker aan de AR bij spierweefsel, dan testosteron.

DHT bindt wel sterker aan de AR op alle plaatsen behalve spierweefsel. Dus indirect/algemeen gezien is testosteron een sterker androgeen, direct gezien is deca dan weer een sterker androgeen. Alleen heb je bij deca dus geen of weinig typisch androgene bijwerkingen en meer typisch estrogene en progestagene bijwerkingen. Juist omdat het niet veel doet aan receptors bij prostaat, haren, huid, CZS, enz
 
Ja oke, dus vermelding om welke androgene receptoren het gaat is ook hier wel van belang voor alle duidelijkheid ;)
 
ik denk het beste de twee producten samen ,zoals ik heb gedaan , sustanon 250 en deca , elke week voor de beginnen 1 shot met beide producten ,5 weken lang, daarna rust van min .5 weken om je normale testospiegel terug te krijgen en daarna kan je je limiet verhogen tot 2 shots per week maar zeker niet direct van stapel lopen met je producten !!i
 
voodoo_ zei:
ik denk het beste de twee producten samen ,zoals ik heb gedaan , sustanon 250 en deca , elke week voor de beginnen 1 shot met beide producten ,5 weken lang, daarna rust van min .5 weken om je normale testospiegel terug te krijgen en daarna kan je je limiet verhogen tot 2 shots per week maar zeker niet direct van stapel lopen met je producten !!i

Leuk dat je je even voorstelt :rolleyes:

En zoals de naam van dit topic luid gaat het over een deca only kuur en nie over sustanon:)
 
voodoo_ zei:
ik denk het beste de twee producten samen ,zoals ik heb gedaan , sustanon 250 en deca , elke week voor de beginnen 1 shot met beide producten ,5 weken lang, daarna rust van min .5 weken om je normale testospiegel terug te krijgen en daarna kan je je limiet verhogen tot 2 shots per week maar zeker niet direct van stapel lopen met je producten !!i


Wat een totale bullshit
 
Deca komt er bij mij nooit maar dan ook nooit meer in!
Ik heb eens een deca-only kuur gedaan van 200 mg per week, 6 weken lang en had er een kilo of 5 bij. Best leuk alleen daarna echt alles kwijt geraakt en ik voelde me echt the incredible shrinkin man!!! Ik probeerde echt genoeg om het te behouden, maar het lukte gewoon niet. daarna nog wat andere dingen gedaan maar niet meer met deca gekuurt dus.

Ik heb vorig jaar eens een testo only kuur gedaan van 14 weken op 750mg, dat ging heerlijk, alleen alles was veel opgefokter. Ik kwam ongeveer 9 of 10 kilo aan en heb er 7 of 8 gehouden. Na de kuur nog even een nakuur geprobeerd, maar na een week gestopt omdat het nog steeds goed ging met trainen. Ik heb weinig gemerkt van enige terugval.

Ik heb dit jaar 8 weken gekuurt met (toch weer) 400mg deca, 400mg tren, 500mg testo en 350mg masteron en had na de kuur weer die zelfde klote dip als met deca only.
En dit keer wou mijn lul ook pas weer omhoog na een week of 3.
Voor mij dus alleen nog maar testo, want deca komt er echt niet meer in.
Ik adviseer echt nooit meer iemand deca als eerste kuur, liever gewoon 10 weken 250mg test en eventueel wat dboll.
 
Ik ben maar een beginnertje en ken er dus niets van af. Heb nog nooit gekuurd maar ben het ooit wel van plan. Mijn keuze stond al vrij vast van vóór ik dit topic gelezen heb. Nooit zal ik Deca gebruiken! Een ellenlange lijst aan bijwerkingen waarvan ik de daver op het lijf krijg. Ik wil verantwoord en gezond kuren en hoef op een paar weken geen opgeblazen kikker te worden. Lekker droog een kilo of 4 , 5 is voor mij voldoende. Daarom dacht ik aan Winstrol icm Sustanon. Lijkt me veilig als eerste kuur. Niet?

Misschien moest dit in een nieuwe threat maar we zijn hier nu toch al bezig over verschillende producten.
 
Ja kan je doen anak maar begin idd nieuwe thread.
 
Ik heb 2x een deca only kuur gedaan, beiden keren heb ik onegveer 10 kilo gepakt, ik volede me prime en lekker, maar na de kuur raak je ze wel allemaal weer kwijt, wat best wel frustrerend werkt. Dus ja....

De reden dat ik deca only heb gedaaan was dat ik last heb van haaruitval, misschien dta ik een test only kan pakken met finasteride ben er nog niet uit. Maar je kan goede gains pakken met een deca only alleen ben ik bang dat je alles weer verliest als je klaar bent
 
2x 10 kilo gepakt en ALLES weer verloren? Dat is niet frustrerend, dat is VERSCHRIKKELIJK!

*nu ga ik weer op de achtergrond de discussie verder volgen*
 
Zolang het spieren zijn en geen vocht dan moet je tog wat over kunnen houden als je het goed doet:)
 
Jizza zei:
2x 10 kilo gepakt en ALLES weer verloren? Dat is niet frustrerend, dat is VERSCHRIKKELIJK!

*nu ga ik weer op de achtergrond de discussie verder volgen*

Dat vond ik ook het ergste. was niet alles verloren maar toch 5kg door slecht eten en niet zoveel kunnen trainen omdat ik moest verhuizen en niet altijd vervoer had om te trainen.
Vooral de opmerkingen dat je gekrompen ben :grumble:
 
tokkel zei:
Dat vond ik ook het ergste. was niet alles verloren maar toch 5kg door slecht eten en niet zoveel kunnen trainen omdat ik moest verhuizen en niet altijd vervoer had om te trainen.
Vooral de opmerkingen dat je gekrompen ben :grumble:

dat heeft totaal nix met je kuur te maken maar door het feit dat je je lichaam na je kuur niet goed onderhoude hebt. De meeste mensen zitten maar te klagen dat ze hun gains verliezen maar is wel best begrijpelijk als je na je kuurtje slecht eet en zelden nog traint, denk eerst wat beter na zou ik zeggen voor je de naald in je reet stopt ...
 
Ik wordt geen moer wijzer van deze hele discussie dus ga ik binnenkort even experimenteren met 200deca/wk voor 6 weken. (even me restjes opmaken)
Als ik na 3 wk niets merk verhoog ik naar 400/wk.

Nakuur wordt in week 6 zink/nolva voor 4 wk.

Resultaat e.d. post ik naderhand wel.

mzl.
 
Beetje laat, maar geen goede strategie imo mos.

200mg is trouwens zonder stack, zeker geen goede kuur, en deca aan slechts 6 weken is vrij kort.
 
ben er dus ook ni echt vanuit nu hoor, den ene krijgt hem nimmer recht den andere verliest al zijn massa... hmmmm dus only deca ni aan te raden precies...
 
Yo , terwijl jullie nu toch bezig zijn over deca & winstrol.
Heb net beiden aangeschaft van GG.
In welke verhouding deze best gebruiken ?
Gezien over 8 weken THX. voor reacties.
 
winstrol 3 keer per week, deca 200 of 400 mg per week
 
winstrol 3 keer per week, deca 200 of 400 mg per week

heb je al is een deca only gedaan op 200mg of 400mg?

ik wel voor 10 weken zou het niemand aanraden

is een serieuse deuk voor je libido geloof me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven