AndroidHealthClinic

Is deca only een goede eerste kuur?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!

ik wil beginnen met een kuur

hallo zal me eigen even voorstellen
ik ben nieuw op het forum
ik ben dennis 29 jaar en train nu 5 jaar ik heb me voeding onder controle eet om de 2,5 uur per dag drie warme maaltijden per dag en wil nu is gaan kijken voor een kuur ik heb verschillende opties maar zo graag van jullie willen weten waar ik het meeste resultaat haal en of het een goeie combo is

ik heb ;
de eerste optie;

deca 2 ml met 250 mg/ml test wil 16 weken opbouwend wk 1 - 4 wk 2 ml deca 250mg/ml test wk 5 t/m wk 8 2 ml deca 500 mg/ml test
en dan na wk 8 weer afbouwen?????????

de tweede optie;

250 mg/ml test met 1 ml boldone en oxy tablet
ook opbouwen 2 x per week 1 ml boldone 1 x per week 250mg/ml test 2 tablet oxy per dag s'morgens en voor het slapen gaan ?????????

de derde optie ;

super deca met sustanon 250 mg/ml

ok opbouwend 1 x per week sustanon 2 x per week deca 2 ml

en de vierde optie;

deca met cidoteston

opbouwend 2 ml deca en 1 ml cido tot week 4 daarna 2 ml deca en 2 ml cido tot week 8 daarna terug naar 2 ml deca en 1 ml cido na week 8 weer opvoeren tot week 12 daarna weer afbouwen tot week 16 en nakuren met clomit 3 a 4 weken ?????????

dit waren mij optie waar van ik resultaat heb gezien maar ik wil graag van jullie weten hoe of wat want hun kennen wel zo veel zeggen dat ze dit hebben gebruikt en zo als ik het hier lees zitten hier wel mensen op die ervaring ermee hebben of er verstand van hebben dus vandaar deze vraag.

ik ben dennis 29 jaar en train nu 5 jaar ik heb me voeding onder controle eet om de 2,5 uur per dag drie warme maaltijden per dag en wil nu is gaan kijken voor een kuur ik heb verschillende opties maar zo graag van jullie willen weten waar ik het meeste resultaat haal en of het een goeie combo is

ik heb ;
de eerste optie;

deca 2 ml met 250 mg/ml test wil 16 weken opbouwend wk 1 - 4 wk 2 ml deca 250mg/ml test wk 5 t/m wk 8 2 ml deca 500 mg/ml test

de tweede optie;

ook opbouwen 2 x per week 1 ml boldone 1 x per week 250mg/ml test 2 tablet oxy per dag s'morgens en voor het slapen gaan ?????????

de derde optie ;

en de vierde optie;

deca met cidoteston

opbouwend 2 ml deca en 1 ml cido tot week 4 daarna 2 ml deca en 2 ml cido tot week 8 daarna terug naar 2 ml deca en 1 ml cido na week 8 weer opvoeren tot week 12 daarna weer afbouwen tot week 16 en nakuren met clomit 3 a 4 weken ?????????

dit waren mij optie waar van ik resultaat heb gezien maar ik wil graag van jullie weten hoe of wat want hun kennen wel zo veel zeggen dat ze dit hebben gebruikt en zo als ik het hier lees zitten hier wel mensen op die ervaring ermee hebben of er verstand van hebben dus vandaar deze vraag.

Hoi Dennis,

Ten 1e:lees eerst eens goed door dit forum, voor dat je zomaar iets post in een bestaand topic.

Ten 2e: welkom hier.

ik heb ;
de eerste optie;

de tweede optie;

de derde optie ;

en de vierde optie;

deca met cidoteston

Als je nog nooit wat heb gehad, waarom dan meteen zoveel?

Gewoon wat D-bolletjes doen al veel hoor.

Ik denk dat het kiezen van een AAS vooral een persoonlijke keuze is. Van te voren moet je al een beetje weten hoe je lichaam in elkaar steekt. Zodra je dit weet, kan je zelf een kuur in elkaar steken.

Ben je bv. erg gevoelig voor zware androgenen (lees: bang voor haaruitval, lichaamshaargroei, acné, prostaatprobs, etc.) Zal je sneller naar Deca, Eq, Anavar, T-bol enz neigen.

Persoonlijk zou mijn eerste kuur wel een Deca-only kunnen worden. Bang voor libidoproblemen en vochtretentie ben ik niet echt, dus waarom niet?

Leden als Big Maus en Chemical geven aan dat ze geen problemen met een deca-only hebben, en zij zijn toch niet echt onbekend.

Hier nog 2 studies, nandrolon bezorgt echt niet bij iedereen een weigerende lul:

1.
Esterified 19-nortestosterone, an anabolic steroid which has been in clinical use for over 20 years, was administered intramuscularly to five healthy volunteers in doses of 100 mg/week for 3 weeks followed by 200 mg/week for a further 10 weeks. Azoospermia occurred 7 to 13 weeks after initiation of treatment and persisted for 4-14 weeks after the last injection. Serum gonadotropin and testosterone levels were reduced, but androgenic effects were maintained as indicated by unchanged libido and potency. No serious side-effects were noted. 19-nortestosterone appears to be a potential agent for male fertility control.

2.
To test the effectiveness of 19-nortestosterone (19NT) as an antifertility agent, 12 normal men (age, 24.0 +/- 2.2 years) received 19NT-hexoxyphenylpropionate (19NT-HPP), 200 mg/week intramuscularly for 7 weeks. After this initial phase, two groups were formed that received injections at different intervals. Except for the 19NT serum levels, there was no difference in treatment effects between both groups. 19NT-HPP administration in general suppressed gonadotropins below detection limits, accompanied by testosterone levels well in the castrate range. At the end of the treatment phase, azoospermia or severe oligozoospermia (total sperm count less than 5 X 10(6)) was present in ten volunteers. No loss of libido or potency was reported. Administration of 19NT-HPP did not affect liver enzymes, creatinine, uric acid, serum electrolytes, or serum lipids. The presented data demonstrate that 19NT-HPP as a single entity given every 3 weeks can suppress sperm output in a high proportion of men and simultaneously maintain virility.

Gewoon doen als je dat wilt.Dat moet ieder voor zich weten.

Sommige mensen kunne van deca haaruitval krijgen alsje dat krijgt of hebt raad ik je aan: finasteride pch 5mg tabl.

Meestal krijg je 15 stuks elke tablet deel je in 4 stuks.
1x per dag 0.25 tablet nemen.
Was geen antwoord op je vraag maar advies is toch altijd wel welkom denk ik.

Ja op advies van Suat(nickname) heb ik finasteride gehaald en heeft bij mij wel geholpen had geen deca gebruikt maar sus het helpt wel Suat zit al jaren hier op deze forum als je meer wilt weten kunt u hem ook om advies vragen hij kan u meer en beter bij helpen.

Ja op advies van Suat(nickname) heb ik finasteride gehaald en heeft bij mij wel geholpen had geen deca gebruikt maar sus het helpt wel Suat zit al jaren hier op deze forum als je meer wilt weten kunt u hem ook om advies vragen hij kan u meer en beter bij helpen.

gozer waar heb je het in vredesnaam over??????????????

Ik toonde alleen aan dat deca met een finasteride geen goede combi is.

wat een gare topics de laatste tijd ... :roflol:

Gebruik het dan voor je kuur of na je kuur.

maar als je nu geen haaruitval hebt?

ehm toch even vragen. Misschien al beantwoord hoor maar ik heb even geen tijd om al de pagina's door te lezen.

Anders zou iemand zonder testikels dus nooit meer een erectie kunnen krijgen

Nee dat heb ik nooit gezegd, erecties zijn niet afhankelijk van de zaadproductie, wel van de test productie. Dat bedoel ik.

Dit soort sh^t moet echt niet in dit topic staan. Gevaarlijk. Iemand zonder testikels kan echt GEEN erectie meer krijgen hoor .

Word 90% van de testosteron in je lichaam niet aangemaakt in je ballen ?
En de andere 10% in een of andere klier in je hersenen ?

Zoals ik de quotes lees zou je iemand gewoon kunnen castreren en dan zou ie nog steeds erecties kunnen krijgen ?

Daar geloof ik echt helemaal niks van . Of zit ik er naast dan ??

Edit* Heb het nog even nagezocht. Het is zelfs nog erger en AL je testosteron wordt door je ballen gemaakt.
Een hormoon uit je hypofyse (géén test) bereikt je ballen, en die gaan vervolgens testosteron produceren.

Zonder ballen géén testosteron aanmaak, en zonder testosteron kun je GEEN erectie krijgen.

uuuhhhhhh ...bedankt dat je dit wilde delen

Dit soort sh^t moet echt niet in dit topic staan. Gevaarlijk. Iemand zonder testikels kan echt GEEN erectie meer krijgen hoor .
Toch wel. Testosteron heeft een ernstige invloed op het libido, maar men kan nog wel erecties krijgen zonder teelballen. De bijnier produceert ook nog een beetje testosteron. Zelfs zonder test zou men (hoewel moeilijker) nog erecties kunnen krijgen.

Zoals ik de quotes lees zou je iemand gewoon kunnen castreren en dan zou ie nog steeds erecties kunnen krijgen ?

Daar geloof ik echt helemaal niks van . Of zit ik er naast dan ??
Je zit er naast. Een castraat kan nog een normaal coïtusleven hebben, erecties en zaadlozingen (zonder zaad uiteraard) horen daar bij.

Edit* Heb het nog even nagezocht. Het is zelfs nog erger en AL je testosteron wordt door je ballen gemaakt.
Een hormoon uit je hypofyse (géén test) bereikt je ballen, en die gaan vervolgens testosteron produceren.
Nee, bijnier ook.

Zonder ballen géén testosteron aanmaak, en zonder testosteron kun je GEEN erectie krijgen.
Twee keer mis. Alleen zal het libido van een castraat een pak minder zijn dan iemand met teelballen of in het geval van vrouwen, eierstokken.

uuuhhhhhh ...bedankt dat je dit wilde delen

Ja ik dacht voordat iedereen denkt dat ie z'n ballen toch niet nodig heeft :eek: :D

Toch wel. Testosteron heeft een ernstige invloed op het libido, maar men kan nog wel erecties krijgen zonder teelballen. De bijnier produceert ook nog een beetje testosteron. Zelfs zonder test zou men (hoewel moeilijker) nog erecties kunnen krijgen.

Je zit er naast. Een castraat kan nog een normaal coïtusleven hebben, erecties en zaadlozingen (zonder zaad uiteraard) horen daar bij.

Nee, bijnier ook.

Twee keer mis. Alleen zal het libido van een castraat een pak minder zijn dan iemand met teelballen of in het geval van vrouwen, eierstokken.

Ok fair enough .

rare vogel

Mooie post T.

:headbang:
Dat is nog eens hard je hoofd stoten. Ik spuugde mijn kwark uit van het lachen niet omdat ik de kennis in huis heb maar om het feit dat iemand zo zijn mening dropt en met zo`n stelligheid. En vervolgens op elk maar dan ook werkelijk ELK PUNT ongelijk heeft.

pipo.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven