XXL Nutrition

Is deca only een goede eerste kuur????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!
 
maar de vraag blijft dan wat is de veiligste middel om te gebruiken?

test of primo ?
 
Tja veiligst... elke aas heeft wel potentiële gevaren. Het hangt er een beetje vanaf wat je verstaat onder veiligheid. Men geeft anavar aan kinderen en toch is anavar best wel giftig. Terwijl testo niet giftig is maar wel andere problemen in de hand kan werken als je niet oplet. Ik denk dat het belangrijkste is dat je elke AAS goed begrijpt en de nodige voorzorgen neemt bij elke kuur.

Test prop is wat mij betrefd een veilige AAS voor 21 plussers. Het werkt maar 3-4 dagen (als je wilt stoppen), het is niet giftig, je cholesterol en bloeddruk gaat niet teveel de hoogte in. Houd daarbij nolvadex bij de hand tegen mogelijke gyno en je hebt een relatief veilig beginnerskuurtje.

Primo even buiten de discussie gehouden want er zijn zoveel fakes dat de meesten het risico niet meer willen nemen.
 
maar stel voor dat je het wel kan krijgen uit turkije primo s wat zou je mij dan aanraden ? primo only of test prop ik weet dat je van primo kuur max 4-5 kilo kan krijgen maar jah dan is tenminste geen vocht.

alvast bedankt voor je antwoord
 
test prop dan

,as uit turkije is gemakkelijk te krijgen,maar hou ingedacht dat heel veel daarvan wss fake is...
 
ze zijn zat te verkrijgen en zijn geen fake s maar kijk wel uit met toeristische gebieden.
 
hallo allemaal
ik train nu 4 jaar en wil ook mijn eerste kuur gaan nemen maar ik wil niet een al te zwaare kuur ik wil gewoon wat extra spiermassa
iemand raden mij aan niet alleen deca te gebruiken om precies de zelfde redenen die hier al vaak zijn gezegt.
hij stelde mij deze kuur voor

1 keer in de week 9 weken 100mg deca

1 keer in de week 10 weken 250mg test

en daar na 12 dagen 50mg per dag clomiphene citrate

wat vinden jullie daar van en misschien wat voor jou

laters
 
hoi
ik wilde alleen weten wat nou het snelste spier masa aanzet
of te wel.
wat is hier van de zwarste middel deca of testo,winstrol
ik hoor graag van jullie.
groet
micheel
 
Hoe lang blijf je nog doorgaan met het posten van die onzin "micheel"?
 
hoi
ik wilde alleen weten wat nou het snelste spier masa aanzet
of te wel.
wat is hier van de zwarste middel deca of testo,winstrol
ik hoor graag van jullie.
groet
micheel

je reageert op een post van enkele maanden geleden
open zelf een topic
of lees de sticky's eens door
daar vind je de meeste antwoorden op jouw vragen terug hoor

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

[Link niet meer beschikbaar]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-mijn-eerste-kuur-beginnen-100495/


en als je weinig of geen ervaring hebt moet je echt niet met het zwaarste middel gaan beginnen hoor ;)
 
een kuur zetten schadelijk voor ... ?

beste,
dit is men eerste keer dat ik op deze forum schrijf.
zit namelijk met een redelijk groot probleem...
zou graag aan kinderen beginnen maar durf niet goed want wil ook een kuur zetten
deca , susta , primo , bene .. , win ...

is dit gevaarlijk voor men zaadcellen ik bedoel zou men kindje er last van kunnen ondervinden
kan dit op een of andere manier gevaarlijk zijn, of heeft dit er helemaal niets mee te maken?

ik hoop dat iemand van jullie me een serieus en correct antw kan geven want indien dit
nog maar 1 % gevaarlijk of schadelijk is voor men babytje dan denk ik er zelfs niet aan om een kuur te nemen.

mvg
kosova
 
Kerel als je aan kinderen wil beginnen neem dan gewoon geen kuur maar stel deze uit voor een tijdje en begin zodra alles weer rustig is en je je nergens druk over hoeft temaken.

Succes..... met kindjes maken!
 
bedankt

beste,
bedankt voor je goede raad en waarschijnlijk ga ik die ook volgen maar toch,
kan je me zeggen of het wel of niet schadelijk is?
mvg
 
beste,
bedankt voor je goede raad en waarschijnlijk ga ik die ook volgen maar toch,
kan je me zeggen of het wel of niet schadelijk is?
mvg

het is waarschijnlek een kleine kans
maar die kans bestaat lijkt me
 
bedankt

merci voor je goede raad...
het beste nog
 
Waarom is winstol only een slechte kuur ? Sommigen gaan voor schone massa....toch niks mis mee ?
Ken veel acteurs en modellen die goede gains halen met winny only....

Ja maar dit is geen acteurs -en modellenboard :)


Dikke kick....van 1e page.

Maar deze post viel me erg op omdat Acne krijgen van winny toch relatief groot is ? en dan wordt dat gebruikt door modellen en acteurs ? :scratch:
 
Acne hangt vooral af van je eigen aanleg. De acne van winny is overigens helemaal niet zo hevig in vergelijking met de zwaardere as.
 
Ah oke ik dacht ook dat juist winstrol de boosdoener was op dat gebied.
 
Laatst bewerkt:
hoor van vele dat Masteron de boosdoener is op het gebied van acne
zelf had ik er geen last van met Mast
 
deco diana

aangezien de heren er aardig wat verstand van hebben is deco en diana een goed te combineren kuur.
Mijn vraag is, ik heb ooit eens diana gehad de roze variant is deze nou zwaarder als de witten of andersom??

Thanks!!!
 
bro,open ff in de anabolen sectie voor deze vraag.Deze vraag is echt niet leerzaam,alleen voor jouw denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven