AndroidHealthClinic

Is dit een goed voedingschema?

a6635151

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
97kg
Dit is mijn voedingschema, tips zijn welkom!

08:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
11:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
14:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
17:30 aardappels, vlees, groenten en magere yoghurt
22:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet

Dit is mijn voedingschema, tips zijn welkom!

08:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
11:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
14:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet
17:30 aardappels, vlees, groenten en magere yoghurt
22:30 2 boterhammen met kipfilet of kalkoenfilet

tussen 17:30 en 22:30 zou ik nog 2 boterhammen met kipfilet eten :meal:

te eenzijdig.

• Topic Starter Topic Starter
Laatste tijd neem ik soms i.p.v. kip een hardgekookt ei op brood
Of i.p.v brood yoghurt
En 22:30 is meestal eerder (21:30 is de bedoeling) alleen vaak heb ik geen honger vanwege de maaltijd ervoor

Laatst bewerkt:
Te eenzijdig en je eet veel te weinig! Ik gok dat je ongeveer aan 1500 kcal per dag komt en met jouw lengt en gewicht is dat veel en veel te weinig. Even voor de duidelijkheid; ik ben een meisje van 1.65 m en 50 kilo en eet nog meer ;)

Lees de sticky's even zou ik zeggen en maak van daaruit een goed voedingsschema!

wat is je doel? Vet verliezen of spiermassa opbouwen? Zeg aub niet dat je beiden wilt.
Either way, voeding is k*t. je kan toch wel wat anders eten dan brood of kip/kalkoen filet.
En die pakjes boterhambeleg van vlees is nou ook niet bepaald iets waar ik mijn dieet uit zou willen opbouwen

Als jullie meer en beter eten,
Zeg dan ook wat jullie eten als je iemand afzaagt moet je het ook wel onderbouwen.

Ten eerste, het was niet aanvallend bedoeld. Van mij in ieder geval niet.

Dan; We kunnen je allemaal wel ons voedingsschema gaan geven, maar daar heb je niets aan.
Iedereen heeft een apart voedingsschema die bij hem of haar past, jij ook. Ik zou zeggen (nogmaals); lees de voedingssticky's, probeer uit wat het beste bij jou past en post dan weer eens een nieuw schema waar serieus op gereageerd kan worden.

Succes!

Weeg jij 50:eek: Ethiopisch schema?

Wat ik begrepen heb van het ebook: Burn fat feed the Muscle, is grofweg dat je je calorieën die je momenteel verbruikt/eet optelt via een voedingswaarde tabel.

Vervolgens neem je van je totaal bedrag van X aantal Calorieën ong. 200-300 calorieën van weg. En doe je veel meer oefeningen/cardio. Waardoor je geen spiermassa verliest maar wel vet.

Dit schema is wss niet goed. Kijk eerst wat je nu eet en kijk waar je aan kan werken. Vervang het ongezonde door gezonde dingen.

Corrigeer me als ik niet goed zit.

Groetjes
Jeroen

Ik ben een meisje hea ;)

En nee, ik heb niet bepaald een ethiopisch schema.. eet tussen de 2000 en 2500 kcal per dag ;) Meer dan genoeg voor mijn lengte (en gewicht xD)

Ik hoop dat je eruit gaat komen met je eetschema!

Geloof ik niet dat je 50 weegt, moet je ff wat pics doneren dan :) :rolleyes:

Probeer om je boterhammen met kalkoenfilet eens te vervangen door kip met rijst en groenten, of eventueel rosbief of rundstartaar,...
En volgens mij kom je met die hoeveelheden brood niet aan meer dan 2500kcal, tenzij het zeer dikke sneden suikerbrood zijn ofzo..

MvG

tel voor jezelf eens uit hoeveel kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten je eet op een dag en bereken hoeveel je nodig hebt.

een aantal tips:
- meer varieren
- voor het slapen een bak kwark van 500 gr
- drink melk en water
- in de ochtend brinta of havermout
- eet fruit
- maak maaltijden met tonijn (hier is veel over te vinden bij recepten)

Terug
Naar boven