MuscleMeat

Is dit haalbaar ? (Naturel) Valenzuelatech

Ik vind het cool als mensen die gewoon een discussie niet kunnen winnen allerlei randzaken erbij gaan halen. Randzaken zoals lengte , leeftijd , emoticions etc etc etc. En dan nog voor lul staan vanwege hun bijdrage aan het oorspronkelijke onderwerp....

Ik blijf er dus bij hij owned Kale , volgens jou is Kale gelijk aan hem :roflol:

Kale past 2x in hem.....

Verder waar blijven jouw pics Willem......:roflol: 5 jaar op het forum maar geen pics ................. Pathetic
2x....?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk het niet? Zijn goed aan elkaar gewaagd denk ik zo. Kale's foto is nog van een lange afstand gemaakt maar close up met een MM doet hij denk ik niet veel onder.

Bovendien vermoed ik dat Kale hem verpletterd qua benen en algemene uitgebalanceerd fysiek. Deze kerel heeft goede armen en een goede borst maar verder niet echt superbijzonder ofzo. Kale is zwaarder en kleiner dan hij. Dus 2x in passen wordt het sowieso niet.

Graag foto's van lui die dit naturel behaald hebben, geloof er namelijk geen hol van.

Kunnen de e-fights svp achterwege blijven? Thanks.

Neem eens een zware close up foto van KaLe, komt hij beter uit de verf dan deze knaap uit down under.

En 47 cm zegt hij graag, maak er 44 cm van of iets.

op het filmpje vind ik het helemaal niet zo indrukwekkend

En z'n beentjes breken net niet doormidden?

Vind er weinig bijzonders aan.. En kale owned hem hard

zijn voorouders hebben hard gewerkt voor deze genen
die van jou zaten op een luie stoel, denk dus maar niet dat dit voor ons naturel haalbaar is

• Topic Starter Topic Starter
zijn voorouders hebben hard gewerkt voor deze genen
die van jou zaten op een luie stoel, denk dus maar niet dat dit voor ons naturel haalbaar is

O Realy ? Ik wist niet dat aziaten geweldige musclebuilding genen hadden

Ik zal het halen en als het niet mogelijk is ga ik er toch zo dicht mogelijk bij komen :p

snap niet dat sommige (bodybuilders) hier ervan overtuigd zijn dat dit niet naturel haalbaar is. tuurlijk het is niet voor iedereen weggelegd maar als je aanleg heb, en gaat bodybuilden ipv fitnessen dan is dit zeker mogelijk.

Maakt niet echt uit mooie fysiek:cool:

snap niet dat sommige (bodybuilders) hier ervan overtuigd zijn dat dit niet naturel haalbaar is. tuurlijk het is niet voor iedereen weggelegd maar als je aanleg heb, en gaat bodybuilden ipv fitnessen dan is dit zeker mogelijk.

ROTFLMAO :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Wat een reacties weer :o

Start trainen 130 LBS 58 kg nu ---203 LBS 92 KG

92- 58 = 34 kg Gains in 4 jaar met ongeveer gelijkblijvend BF.
8,5 kg gemiddeld per jaar gainen.

Deze boy was 16 toen hij begon met trainen, ongeacht of hij nu wel of niet voet in de gym had gezet zou hij al een paar kilo per jaar aankomen.

En 'gelijkblijvend BF' is ook zo'n misverstand. Een gelijkblijvend percentage bij een toenemend gewicht betekent gewoon een toename in vet.

Deze knul heeft goede aanleg, zoveel is duidelijk. Wat mij niet duidelijk is waarom hij hiervoor zou hebben moeten kuren?

ook als je kijkt naar dat biceps-curl filmpje, vind hem echt niet zo bijzonder eerlijk gezegd.

Weet niet wat hier nou zo bijzonder aan is? Genoeg jongens op het forum die stukken groter als hem zijn. En naturel is hij 200% zeker niet...hij heeft echt die vocht look die je alleen met AS krijgt.

haalbaar? ja....

hij? neen ...

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

O Realy ? Ik wist niet dat aziaten geweldige musclebuilding genen hadden

Ik zal het halen en als het niet mogelijk is ga ik er toch zo dicht mogelijk bij komen :p

nu wachten tot Prins Pinda langs komt:popcorn:

Terug
Naar boven