MuscleMeat

Is dit haalbaar ? (Naturel) Valenzuelatech

Haha, onze board-dwerg heeft gesproken.

Dat verandert helemaal niets van het feit dat jij er totaal naast zit. De reden dat jij dit aanhaalt zit zelfs in je eigen falen , damn r*tard

Kale groter dan deze gast.... :roflol: Zijn er echt DBBers die het hier mee eens zijn??

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

:roflol:

Hij zit bomvol met vocht, wie gelooft nou dat ie naturel is?

Ach tja wie roflolt er nog als je een relatie met Nadia hebt :roflol: :roflol:

Zo'n iemand kun je toch nooit meer serieus nemen?? Gepaalt door 60% van DBB..................

:roflol:

Hij zit bomvol met vocht, wie gelooft nou dat ie naturel is?

Ik geloof ook niet dat hij natural is, hoor..

Dat verandert helemaal niets van het feit dat jij er totaal naast zit. De reden dat jij dit aanhaalt zit zelfs in je eigen falen , damn r*tard

Kale groter dan deze gast.... :roflol: Zijn er echt DBBers die het hier mee eens zijn??

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ach tja wie roflolt er nog als je een relatie met Nadia hebt :roflol: :roflol:

Zo iemand kun je toch nooit meer serieus nemen?? Gepaalt door 60% van DBB..................

Mooie inhoudelijke reply!

Damn, wat een discussie natuurlijk is deze kill niet naturel. Kijk even in wat voor tijdsbestek hij is aangekomen. Weten sommige hier wat 1 lbs is ...nou reken dan even uit hoeveel kg die gast per jaar is aangekomen met een respectabel BF%.

Mission impossible!

Daarnaast houdt hij een shitload aan vocht vast je kan duidelijk zien dat er AAS in het spel is.

Ik vind het altijd cool als een kerel van 30 met voornamelijk emoticons reageert. Zegt veel over zijn intellectueel niveau.

Start trainen 130 LBS 58 kg nu ---203 LBS 92 KG

92- 58 = 34 kg Gains in 4 jaar met ongeveer gelijkblijvend BF.
8,5 kg gemiddeld per jaar gainen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Haha, ik weet zeker dat jij de 43cm armen nog niet haalt met een acceptabel(onder de 11%) bf haalt. Iemand van 171 met 43cm armen op dat bf is gewoon al een beest en kom je zelden tegen. Ik heb er zelf een aantal gezien en die draaide allemaal wedstrijden, deze gast is nog groter dan kale en helemaal toen hij nog naturel was.

Dat is jouw mening :) ik denk niet dat ik 47 cm armen krijg ofzo maar ik bedoel gewoon in vergelijking. Jij zegt dus dat ik 43 cm niet kan halen ? Well thats a challenge my friend :)

Ik vind het altijd cool als een kerel van 30 met voornamelijk emoticons reageert. Zegt veel over zijn intellectueel niveau.

Ik vind het cool als mensen die gewoon een discussie niet kunnen winnen allerlei randzaken erbij gaan halen. Randzaken zoals lengte , leeftijd , emoticions etc etc etc. En dan nog voor lul staan vanwege hun bijdrage aan het oorspronkelijke onderwerp....

Ik blijf er dus bij hij owned Kale , volgens jou is Kale gelijk aan hem :roflol:

Kale past 2x in hem.....

Verder waar blijven jouw pics Willem......:roflol: 5 jaar op het forum maar geen pics ................. Pathetic

Laatst bewerkt:
Shitload aan vocht of niet, nice fysiek.

Ik geloof er al lang niet meer in dat zoiets naturel haalbaar is, waarom ziet dan niemand zo eruit? Dit forum is zo ongelooflijk groot en niemand die als naturel ook maar een beetje in de buurt komt, de meeste kuurders halen het niet. Waarom denken jullie toch allemaal dat dit mogelijk is?

Ik heb best goede genen, en een maatje van mij heeft mega goeie genen maar wij komen er zonder spulletjes echt niet zo uit te zien hoor. Daarnaast ken ik nog andere gasten die enkele kilo's aankomen van een potje ZMA(donkere gasten) en ook die zullen iets moeten gebruiken om even groot te worden als deze gast.

Maarjaaa, blijf allmaal maar lekker dromen. De eerste naturel die mij laat schrikken moet nog komen..

iets minder als je dacht dus.

Kom op nou mannen sniperx red het ook , waarom deze goede man niet ?

Start trainen 130 LBS 58 kg nu ---203 LBS 92 KG

92- 58 = 34 kg Gains in 4 jaar met ongeveer gelijkblijvend BF.
8,5 kg gemiddeld per jaar gainen.
is meer dan 30% gewichtstoename of wel meer dan 100% toename t.o.v. VVM...... natural?!?.......................:D:D:D:D:D

Niet natural haalbaar maar who ****ing cares?

100% naturel, duidelijk te zien aan zijn ogen, tepels en zwarte lijntje over zijn borst.

------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Damn, dat is het snoertje van zijn mp3-speler... Ja, dan heeft hij zeker gekuurd 100%...

Woooooh, nice comeback. Erg 2008.

Edit

Terug
Naar boven