Fitness Seller

Is het kuren je achteraf waard geweest?

haha fucking homo ik train voor welke ik ook wil traine, ga jij maar wat in je pull rondlopen tegen iedereen zeggen dat je natty bent en geen cheater hopend op een schouder klopje, snap geen reet van je commentaar man fucking feg

Cheater!????

Kijk eens aan, dus jij noemt mensen die aas gebruiken cheaters, interessant.. Zult veel vrienden maken hier ;-)

Oh en ik kom er netjes voor uit dat ik kuur hoor..ik hoef geen meisjes te versieren met mn kuurtje haha..

Kneus !

wordt een leuk topic dit :) im in :)

Mijn vorige vond het oke, maar later niet meer zo. Deze vind het wel oke en toch als je discussies hebt zeikt ze heb je last van je hormonen... Je doet anders terwijl dat wijf niet te harden is als ze ongesteld is. :p

Dit. M'n grootste fout met het kuren is uitleggen aan m'n vriendin wat Tren is :(

"zit je weer aan de tren?" :(

Holy f**k mannen sommige gasten hier hebben echt verhalen van gedragsveranderingen, dat heb ik echt nog niet meegemaakt zelf en ook van vrienden niet. Letterlijk een egocentrische lul worden van AAS? Voor die mensen is het idd heel goed dat je niet blijft kuren, vooral ver van wegblijven. Wat extra gains is je klootzakkengedrag niet waard.

Hoe kan je op test zo veranderen? Op tren oid kan ik het begrijpen. Maar test wtf

Cheater!????

Kijk eens aan, dus jij noemt mensen die aas gebruiken cheaters, interessant.. Zult veel vrienden maken hier ;-)

Oh en ik kom er netjes voor uit dat ik kuur hoor..ik hoef geen meisjes te versieren met mn kuurtje haha..

Kneus !
Wtf je probleem jonge heb nooit gezegt dat aasgebruikers cheaters zen ben deze morgen weer met ne cycle begonne. Jij probeert me hier zwart te maken voor één of andere reden dat ik niet fucking weet. Ik ben niet netjes omdat ik train voor de aandacht van de meisjes en rondtelopen op t'strand?? Voor welke reden denk je dat de meeste beginnen om s'avonds erges te flexen in je spiegel met de gordijnen dicht?? Jij traint wss voor de aandacht van jongens homokind jonge kkr

Als je het enkel voor de vrouwen doet weet ik niet of je het heel lang gaat volhouden imo.Maar iedereen doet het voor welke reden hij wil.

Wil je zo vrouwen versieren of gay bears beuken maakt mij niet uit :)

Is niet enkel voor vrouwen he, is ook een deel voor zelfvertrouwen en doel bereiken in t'leven,.. maar hoofdzakelijk vrouwen ja lolol

Dat bedoel ik ook met een leerproces :) Als leeftijdsgenoot kan ik ook wel zeggen dat je met de jaren inderdaad beter leert te relativeren en vaker eerst even nadenkt alvorens je je AAS bek opentrekt :D
Klopt, maar soms schiet er nog wel eens wat uit en denk ik oeps had ook iets anders gekund ;-)

Haha sunny op hoeveel tren zit jij

Is niet enkel voor vrouwen he, is ook een deel voor zelfvertrouwen en doel bereiken in t'leven,.. maar hoofdzakelijk vrouwen ja lolol
elliot-rodger.jpg

Als dat de redenen zijn om aas te gebruiken moet je heel snel opfl*kkeren van dit forum.. De tips en wetenschap hier zijn bedoelt voor mensen die de sport waarderen,

Niet voor zielige kneusjes die zich jarenlang hebben afgetrokken op t slipje van mama omdat ze geen meisje kunnen krijgen en het nu maar op deze manier proberen.

Mensen zoals jii geven bb en aas een bad name (en je staat zelf ook prima voor lul)

Wie the f**k ben jij dan om hem hierop zo af te rekenen, Ik ken hem niet en neem niks voor hem op maar dat hij hier van t forum moet opfl*kkeren hahaha...Ongelofelijk Trieste post zeg..Laat hem in zn waarde man!!!

Terug
Naar boven