MuscleMeat

is jouw voeding een last of een passie?

passie eten hoort erbij!

Haat liefde verhouding..
ik haat het omdat ik liever eet waar ik zin in heb..en jaloers ben op mensen die dat wel kunnen (ben een verschrikkelijk endo die zich bijna geen misstap kan permiteren)
andere kant vind ik het heerlijk..hou van structuur en regelmaat..en voel me gewoon beter als ik netjes eet..kijkende naar mn vet% ook..

zit er dus tussenin..maar als ik mocht kiezen..

Eten vind ik heerlijk en het voorbereiden vind ik niet eens zo erg, mits ik er echt de tijd voor heb.

Aan een vast schema houden vind ik wel een b*ch, dat lukt lang niet altijd en dan ga ik daar weer om 'stressen'.

Ik houd me niet echt aan een vast schema. Maar let wel goed op dat ik 6 goede maaltijden per dag eet, en voldoende eiwitten, koolhydraten en vet binnenkrijg.

Ik vind het een fijn gevoel dat ik weinig slechte dingen binnen krijg, en m'n lichaam voldoende bouwstoffen binnen krijgt. Ik voel me ook beter en fitter sinds ik op m'n voeding let, en dat geeft al genoeg voldoening. Bovendien heb ik geen behoefte meer aan suikers.

Voor mij is het dus een passie

Voor mij echt een last s'avonds krijg ik altijd zin om van alles te gaan vreten =(
Maar dat doe ik dan natuurlijk niet iig vooraal geen slechte dinge;
ik heb wel eens dat ik dan gewoon een boterham pak ofzo.....
(ik ben ook zo'n endo die niks mag =( ) Zou ook dolgraag alles moge vreten wat ik wil :P
paar maanden geleden ook ; ik was bij een vriend aan het xboxe zitte we daar het hij een doos celebrations Kijk je naar mijn stapeltje heb ik er 2 gehad
Kijk je naar zijn stapeltje heeft hij (letterlijk) de rest van de doos gehad
en hij is dan zo'n gast die alles mag eten....... (ook absoluut nie dik 10x slanker dan mij ik ben wel dik)

Eigenlijk erg verschillend, ik geniet van goed eten, maar heb als kinds af aan al snel last van maagzuur.
Dus ergens er tussenin.

Ik heb een stronthekel aan tonijn tegenwoordig, de rest is goed te doen. Vooral kip is heerlijk om mee te varieeren :D

De hoeveelheid die ik eet is een last. Niks mis met de smaak of met de mogelijkheden om te eten.

Het is voor mij echt geen last.
In mijn voedingsschemaheb ik alleen maar eten gedaan wat ik met plezier allemaal op eet.
Ik hou echt van eten.

Vast schema om mijn eten te maken en opeten bijna om het uur. Mijn vrouwke helpt me bij het klaarmaken dus gedeelde inspanning. Probeer alles binnen te krijgen zonder darmen teveel te belasten ( zie IBS en SCD dieet ). Door de dag te beginnen met mijn vloeibare caloriebom ( zie andere topic ) is de rest van de dag wat gemakkelijker kwa hoeveelheden.
Kunst is om je ingredienten af en toe te veranderen zodat het niet te saai word. Ik kies er ook voor om veel eiwitten uit whey shake te halen om de voedingsmassa te beperken. Kostelijk maar tis het 1 of het ander.

ik eet graag en dat is ook het probleem, de verleding is altijd groot om ander dingen te eten dan wat er in men schema zit. Maar op het einde van de dag, als ik mijn voedingsplan strikt heb gevolgd, ga ik wel met een trots en voldaan gevoel slapen

Een gewoonte.

Het is net een gewoonte geworden bij mij, zit nu op onderhoud te eten, lekker makkelijk. Vind het bulken toch wel het moeilijkst...Ben 1.82 met 87kg, kan heeeel veeel eten maar wel wat ik lekker vind! Zodra ik het zoveelste tonijnblikje op water opentrek moet ik wel even slikken, tis zooo droog! Dan maar een beetje light yoghurtsaus erop! Maar voor de rest gaat het prima, het is een levensstijl geworden, beetje afwisselen is een must anders wordt je gek van al die kip/tonijn en pindakaas!
1 tip, voor mensen met moeite tijdens de bulk: Quarterpounder bij de mac, (ja bevat veel vet ik weet het) bevat 32 gram Eiwit per burger, een goeie om es een keertje te nemen voor de cheatdag!

Zeker passie.. maar omg die feestdagen en weekenden! dan last!

Haat liefde verhouding..
ik haat het omdat ik liever eet waar ik zin in heb..en jaloers ben op mensen die dat wel kunnen (ben een verschrikkelijk endo die zich bijna geen misstap kan permiteren)
andere kant vind ik het heerlijk..hou van structuur en regelmaat..en voel me gewoon beter als ik netjes eet..kijkende naar mn vet% ook..

zit er dus tussenin..maar als ik mocht kiezen..

+1 Het is vaak wel wat extra werk (veel boodschappen halen, van te voren koken/ maaltijden bereiden), maar ik merk het gewoon als ik niet of juist wel netjes heb gegeten. Zowel qua fysiek als qua buien (voel me gewoon beter als ik goed en schoon heb gegeten)

Bovendien sta ik nu toch al bekend als het meisje wat altijd een bak met complete rijstmaaltijden (rijst+veggies+vis/vlees) meeneemt naar colleges, dus soit. :D

Terug
Naar boven