Fitness Seller

Is (te) veel eten niet erg ongezond? voedingtips gezocht!

Te veel is nooit goed denk ik :)

Ben ik de enige die nu trek heeft in tortillas?

En om even antwoord op de kern van je vraag te geven: Nee, excessief eten correleert niet positief met een langere levensduur.

[rent weg]

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: FLO1
Ik had gelezen dat kleinere maaltijden beter opgenomen worden en dat je nooit meer dan 1k kcal per maaltijd moet eten. Ook stond er dat carbs omgezet kunnen worden naar vet/eiwit, wat ik ook niet vaak hoor. De vraag is dus of dit wel correct was

Waar stond dat?

Bullshit bulletin, nummer 3 jaargang 1901

Je lichaam kan prima 2000 kcal aan in een keer.
Wel meer ook.

Ook als dit bestaat uit brood met jam.

Ik vind het fantastisch dat er zulke topics bestaan! Totally makes my day.

Je compenseert het met veel sporten, verder denk ik niet dat het veel eten op zich schadelijk is, wel het opbouwen van teveel lichaamsvet, zout en suikers in het lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Je compenseert het met veel sporten, verder denk ik niet dat het veel eten op zich schadelijk is, wel het opbouwen van teveel lichaamsvet, zout en suikers in het lichaam.

Dankje, Big-T!

Ben ik de enige die nu trek heeft in tortillas?

En om even antwoord op de kern van je vraag te geven: Nee, excessief eten correleert niet positief met een langere levensduur.

[rent weg]

Hey crotchfit, uit onderzoek blijkt dat excessief eten ook slecht is voor huid. Ze hebben een onderzoek gedaan met mensen. Een persoon vd leeftijd van 35: eentje die teveel at leek 50 en de andere die 2k kcal per dag at zag eruit als 30

Terug
Naar boven