Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vrouw moet maagd blijven tot het huwelijk.
Hoe zit dit met de mannen? Wat als de man allang geen maagd meer is?
this.
srs vraag, waarom word er zo fel gereageerd op kritiek tegen de islam? zeker ten opzichte van kritiek op andere geloven.
Hier in BE heeft zo'n moslim één van zijn nichtjes verkracht maar op zo'n danige manier dat het maagdenvlies nog behouden bleef, go figure... en dan tegen homo's zijn...
Kritiek op islam wordt gezien als kritiek op de waarheid.
TheDeen zei:Er zijn zelfs islamitische geleerden die van mening zijn dat Budha bijv. ook gezien kan worden als een profeet
Waarom word een hond aanzien als onrein maar is een geit dan wel weer best ok? (if you know what I mean)
Een hond wordt niet gezien als onrein.
Een moslim mag en kan gewoon een hond als huisdier nemen, maar hij mag de hond alleen niet in het huis of de woonruimte laten. Dit omdat honden veel viezigheid met zich meebrengen (modder e.d.). Een kat mag je bijvoorbeeld wel gwn in huis laten, omdat die hygienischer zijn. De profeet Mohamed (v.z.m.h.) had zelf ook een kat als huisdier die hij zelfs een naam gaf.
Een moslim mag geen vleesetende dieren eten. Honden eten vlees en kun je dus niet zien als voedsel. Geiten daarentegen wel die eten namelijk geen vlees.
Hoeveel deadlift je en hoe gaan serieus sportende moslims om met het vasten.
Cannabis heeft een negatieve invloed op de gebruiker?
Ik weet niet wat voor spul jij rookt, maar ik zou toch snel iets anders opzoeken.
Een moslim mag geen vleesetende dieren eten. Honden eten vlees en kun je dus niet zien als voedsel. Geiten daarentegen wel die eten namelijk geen vlees.

Een moslim dient zijn geloof prioriteit te geven boven alles.
(Geloof is eigenlijk een vreemd begrip voor moslims. Je mag niet geloven maar je moet het 100% weten. Een moslim gelooft niet hij weet. Een moslim dient dus de waarheid (zijn weten) prioriteit te geven boven alles).
Dit betekend dus dat Islam boven alles staat, dus bijv ook in liefde e.d.. Een moslim houdt meer van God en zijn profeten (v.z.m.h.) dan zijn eigen moeder, vrouw, land, cultuur, etc..
Daarom wordt er altijd heel fel gereageerd op kritiek tegen de islam. Kritiek op islam wordt gezien als kritiek op de waarheid. En men wordt nou eenmaal boos als er bijv. Wordt gelogen over de waarheid (islam) enz.
Kritiek op anderen geloven vallen ook hieronder. Een moslim gelooft dat er 124.000 profeten zijn geweest op de wereld (elk gemeenschap heeft zijn/haar profeten gehad), waarvan er 25 bij naam worden genoemd in de nobele Koran. Om de eerder genoemde reden mag een moslim nooit zomaar andere geloven beledigen, en dient hij die altijd met respect te behandelen.
(Islam wordt gezien als de ultieme waarheid en de profeet Mohamed (v.z.m.h.) als de laatste profeet voor de mensheid. De ander geloven worden als overblijfselen van de waarheid gezien. Er zijn zelfs islamitische geleerden die van mening zijn dat Budha bijv. ook gezien kan worden als een profeet)
Ik heb ooit eens gehoord dat alcohol niet het probleem is. Alles mag behalve rode wijn ivm het bloed van Jezus. Toch??
Volgens mij is canabis illegaal.
Ik zou als ik jouw was uitzoeken waarom dat zo is.
Volgens mij is canabis illegaal.
Ik zou als ik jouw was uitzoeken waarom dat zo is.
TheDeen: hoe sta je tegenover het modern satanisme van Anton LaVey?
Iedereen weet dat deze persoon een profeet was met bovenaardse krachten.
En ik weet dat, dus is het de waarheid. En kom nu niet zeggen dat het niet de waarheid is hé.
Mijn vraag is:
Waarom moeten moslims besneden worden?
a) Een test van Allah
b) Allah is imperfect, (geboorte zonder voorhuid zou voor complicaties zorgen, dus wij moeten de fout herstellen)
c) Allah bestaat niet
d) Anders namelijk...
Huh
Een maat van me at laatst wel krokodillen vlees![]()

Dat is een lang verhaal, heeft te maken met de papier industrie.
Wil je serieus dat ik dat helemaal uit typ hier?
Maar volgens jou beredenering is iets wat illegaal is per definitie slecht/negatief?
Ook al zijn deze wetten geschreven door niet-moslims.
Een moslim moet besneden worden als hij besneden kan worden. Als de middelen er zijn om het te doen waarom niet het is hygienischer.
(Hygiene is erg belangrijk in Islam, wij moeten ook ons schaamhaar en okslehaar scheren, nagels knippen en rituele wassingen uitvoeren etc.)