AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
waarom is frej negatief als hij zijn mening laat tonen, dat is eerder gewoon eerlijk.
maar misschien zit jij te ver bij allah in de poeperd om het verschil te kunnen zien;)

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

++

Je kan je mening ook op een manier delen die niet beledigend is.

Beschaafdheid is schaars hier. Hoe zou dat nou komen?

En jij geneest met je geneesmiddelen.

Alle onzin dat jij uitkraamt. Haat, scheldwoorden, etc.

Zucht..

het is wetenschappelijk onderzocht dat mensen door geneesmiddelen en operaties beter geworden zijn, en door bidden en het geloof nog niet. hoe verklaar je dat?

en jij geneest met je geneesmiddelen.

???

alle onzin dat jij uitkraamt. Haat, scheldwoorden, etc

Schokkend, een moslim die zich beledigd voelt.

2uoicys.gif

Je kan je mening ook op een manier delen die niet beledigend is.

Beschaafdheid is schaars hier. Hoe zou dat nou komen?

hij geeft er gewoon een opmerking op, blijkbaar voel jij je daardoor aangevallen.
het is inderdaad licht beledigend ondanks dat ik vind dat hij mogelijk nog wel eens goed gelijk kan hebben. maar soms werkt de directe manier het beste, helaas kunnen sommige zwakke mensen daar niet goed tegen.

ik dacht dat wij hier de vragen zouden stellen? maar kan zijn dat ik het punt gemist heb waarbij het mis gegaan is.
ik denk dat de beschaafdheid schaars is omdat nederland steeds meer islamiseerd en veel DBBers het verkeerde voorbeeld in de maatschappij hebben gezien de laatste tijd en daar blijkbaar iets van over nemen. (gelukkig niet de religie)

???

Schokkend, een moslim die zich beledigd voelt.

Sorry te diep voor je.

Je claimt dat religie vergif is.

Wat doe jij als ongelovige?

Schelden, haten, onbeschaafd.

Waar lijkt dat op?

Gif...

Hoe praat ik en hoe praat jij.

Zelfreflectie, aub, zelfreflectie.

hij geeft er gewoon een opmerking op, blijkbaar voel jij je daardoor aangevallen.
het is inderdaad licht beledigend ondanks dat ik vind dat hij mogelijk nog wel eens goed gelijk kan hebben. maar soms werkt de directe manier het beste, helaas kunnen sommige zwakke mensen daar niet goed tegen.

ik dacht dat wij hier de vragen zouden stellen? maar kan zijn dat ik het punt gemist heb waarbij het mis gegaan is.
ik denk dat de beschaafdheid schaars is omdat nederland steeds meer islamiseerd en veel DBBers het verkeerde voorbeeld in de maatschappij hebben gezien de laatste tijd en daar blijkbaar iets van over nemen. (gelukkig niet de religie)

Je moet niet recht praten wat krom is.

Shit blijft shit.

Je kan er zoveel mogelijk parfum op sprayen.

It still is shit...

maar spiegels zijn toch niet echt?

how can mirrors be real if our eyes aren't real

heb het niet helemaal gevolgd allemaal maar dit is denk ik je slechtste argument tot nu toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven