AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
a man once said, allah akbar, and then he flew the plane into the world trade center.

but moslims keep telling us terrorists aren't moslims, so why are you telling us Stalin was an atheist, and he did not even kill in name of atheism, however the terrorists killed in name of the islam.

In deze regio is het daarentegen aangenaam vertoeven. Afgezien van burgeroorlog, genocide, etnische zuiveringen, verkrachting, kinderhuwelijken, lijfstraffen, vrouwenbesnijdenis, enzoverder.

2ibizic.jpg

Maar hun hebben gelukkig god in hun leven.

• Topic Starter Topic Starter
a man once said, allah akbar, and then he flew the plane into the world trade center.

but moslims keep telling us terrorists aren't moslims, so why are you telling us Stalin was an atheist, and he did not even kill in name of atheism, however the terrorists killed in name of the islam.

Jij weet kennelijk niets van geschiedenis.

Stalin voerde oorlog met religie. Religie had namelijk macht in het vroegere Rusland.

Verdiep jezelf en baseer altijd alles op bewijs:
http://necrometrics.com/20c5m.htm#Stalin

Niet zommaar luisteren naar mensen, zelfs niet naar mij.

;)

baseer altijd alles op bewijs

aldus de moslim

blijft grappig :roflol:

In deze regio is het daarentegen aangenaam vertoeven. Afgezien van: Burgeroorlog, genocide, etnische zuiveringen, kinderhuwelijken, lijfstraffen, vrouwenbesnijdenis, enzoverder.

2ibizic.jpg

Maar hun hebben gelukkig god in hun leven.

Mashallah.

Met gods wil zal de rest van de wereld ook de Islam spoedig accepteren.

Jij weet kennelijk niets van geschiedenis.

Stalin voerde oorlog met religie. Religie had namelijk macht in het vroegere Rusland.

Verdiep jezelf en baseer altijd alles op bewijs:
http://necrometrics.com/20c5m.htm#Stalin

Niet zommaar luisteren naar mensen, zelfs niet naar mij.

;)

dus je gelooft dit artikel wel als het zegt dat stalin iedereen vermoorde uit naam van het atheisme, maar je gelooft weer niet dat er 5/6 miljoen joden zijn vermoord in de holocaust?

is trouwens geen antwoord weer, waarom vergelijk je stalin met atheists als je niet wil dat mislims met terroristen vergeleken worden?

iets van pot verwijt de ketel?

Ik heb mijn keuze voor de islam en het bestaan in god gebaseerd op bewijs.

Bewijs waar je te blind (of mischien te dom?) voor bent om te begrijpen.

Dan ben je duidelijk niet in staat fatsoenlijk bewijs te onderscheiden van onzin. :)

dus je gelooft dit artikel wel als het zegt dat stalin iedereen vermoorde uit naam van het atheisme, maar je gelooft weer niet dat er 5/6 miljoen joden zijn vermoord in de holocaust?

is trouwens geen antwoord weer, waarom vergelijk je stalin met atheists als je niet wil dat mislims met terroristen vergeleken worden?

iets van pot verwijt de ketel?

Ik heb nog nooit beweerd dat er niet 5/6 miljoen joden zijn vermoord.

OMG jullie zijn echt ...

Wat betreft Stalin.

Ik doe wat jullie continu aan het doen zijn.

Was Stalin nou erger of ISIS, Al Qaida, Boko Haram (=gecombineerd).

Stalin was atheist voerde willens en wetens oorlog met zijn groepering op religie. En is verantwoordelijk voor circa 20.000.000 - 60.000.000 doden.

Hoeveel doden staan er op de naam van the so called "moslim" extremisten.

Ik heb nog nooit beweerd dat er niet 5/6 miljoen joden zijn vermoord.

OMG jullie zijn echt ...

Wat betreft Stalin.

Ik doe wat jullie continu aan het doen zijn.

Was Stalin nou erger of ISIS, Al Qaida, Boko Haram (=gecombineerd).

Stalin was atheist voerde willens en wetens oorlog met zijn groepering op religie. En is verantwoordelijk voor circa 20.000.000 - 60.000.000 doden.

Hoeveel doden staan er op de naam van the so called "moslim" extremisten.

Allahnondeju! Je hebt gezegd dat de holocaust een feit is maar de cijfers niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven