Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke genoeg gekloot, weer even een serieuze vraag.
Wat is het 1e wat je gaat doen als je in de hemel aan komt TheDeen??

voortplanting bestaat niet in de perfecte wereld, net als eten en peopen.
dus ook geen sex ect.

Wil ik wel eens horen van TheDeen of dit klopt.

@TheDeen, klopt dit?

TheDeen we hebben meer info nodig, tot nu toe lijkt de hell me leuker. (srs)

Pls respond

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Je bent duidelijk niet op de hoogte van het anti-islam sentiment aldaar.

PROPOGANDA

Natuurlijk erzijn wel veel skinheads. Maar ook miljoenen moslims.

Natuurlijk gebeurt er af en toe wat.

Maar je weet zelf wie de russen het meest haten.

• #1.046
Kun je iets concreter zijn? Of beweer je hier dat de correcte vorm van de islam altijd bepaald wordt door het denkbeeld van de meerderheid moslims?

Waarom laat allah dit toe trouwens? Als de voorschriften van de islam (koran) zo duidelijk zijn, waarom laat allah dan twijfel over in de interpretatie hiervan?

De correcte vorm van de Islam wordt bepaald door de overgrote meerderheid van de Moslimgeleerden.

Wat betreft het tweede. Het is allah (swt) wil.
Het leven is een test en alleen allah (swt) weet waarom.

Het gaat ook geweldig in Irak en Syrië natuurlijk. Winning!

Het gaat om aantallen.

Er bestaan geen officiele getallen van russische moslims.

Ik kan je vertellen dat er MILJOENEN russische moslims zijn.

Rusland staat achter of zal achter moslims staan.

Jij zei dat we niks moeten geloven zonder bewijs.

Dus dit is ontkracht, want geen bewijs.

Islam ontkracht, want geen bewijs.

• #1.049
Alsof het heel erg is. Het is niet zo erg als het lijkt.

Het westen (media) ziet zichzelf asl beter dan anderen en dat doen ze goed door slecht over andere te praten.

Het westen heeft meer technologie in handen. Plus zijn niet beperkt door islam om zich verder hierin te ontwikkelen.

Who will win?

Ik zou 1 miljoen moslim tegen een een bataljon tanken inzetten.

En nog 1 miljoen tegen een hoop straaljagers.

Enz..

Zo kom je er natuurlijk wel.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

En TheDeen heb ik je lust voor oorlog al geprikkeld?

You just have to know which buttons to push.

a1afca87d1d213e57e5c74bb3ac1b018.jpg

• #1.052
Hier gaf je nog geen antwoord op:

Die passage gaat totaal niet over militaire bondgenootschappen, maar van mens tot mens. De islam is de waarheid voor iedereen, er zal niets instaan gericht aan een enkele elitetop die moet beslissen als ze al dan niet een bondgenootschap zullen aangaan met een Christelijk of Joods land, want dan zou de Koran niet voor iedereen zijn en dan kunnen we alles opvatten op dit niveau. Wat eigenlijk een veel betere interpretatie zou zijn van de Koran. Het bedekken van vrouwen zou dan juist geïnterpreteerd kunnen worden, net als vele andere verzen waar enorm veel onduidelijkheid en extremisme uit voorkomt. Misschien is de Koran wel niet de waarheid voor iedereen, maar een richtlijn voor de leiders van groepen, die deze niet letterlijk zal nemen, maar de goede zaken wel kan toepassen op de hedendaagse samenleving en gematigd kan interpreteren om de samenleving te verbeteren.
Doorheen de geschiedenis is al bewezen dat moslims even vaak ten oorlog trekken als andere bevolkingsgroepen (totaal dus niet defensief) en het is de enige godsdienst die op dit moment volkeren afslacht, mensen zonder wapens doodmaakt en verdrijft van de plaats waar ze al hun hele leven wonen, allemaal in de naam van het geloof. Het zijn niet enkel extremistische moslims die hieraan meedoen trouwens en zelfs al heeft het grootste deel van hen wel extremistische gedachten, zijn zij niet nog steeds moslims? Zijn zij niet nog steeds mensen die handelen in naam van Allah? Zijn dit dan geen moslims meer?
Zo niet, zeg het hen dan, zodat ze deze acties niet meer uitvoeren in naam van Allah. Verdedig jullie dan tegen deze extremisten die jullie geloof (euh, sorry, "weten") schaden met het zwaard in de hand en het bloed van jullie broeders in de bodem die ze bewandelen.

pg 6 als je context nodig hebt.

Hier uitgebreid antwoord op je passage vraagstuk:

[Link niet meer beschikbaar]

Oorlog mag alleen defensief laat maar zien dat dit niet zo is.

Mensen die zich niet houden aan de islam die zijn er uiterraad. En in deze tijden meer. Maar het blijven me broeders en ik mag hem forceren als medemoslim om de correcte juiste en vreedzame manier te gaan volgen van de Islam.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Het westen heeft meer technologie in handen. Plus zijn niet beperkt door islam om zich verder hierin te ontwikkelen.

Who will win?

Ik zou 1 miljoen moslim tegen een een bataljon tanken inzetten.

En nog 1 miljoen tegen een hoop straaljagers.

Enz..

Zo kom je er natuurlijk wel.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

En TheDeen heb ik je lust voor oorlog al geprikkeld?

You just have to know which buttons to push.

Het geld van het westen begint op te raken. And you know it.

De correcte vorm van de islam wordt bepaald door de overgrote meerderheid van de Moslimgeleerden.

Wat betreft het tweede. Het is allah (swt) wil.
Het leven is een test en alleen allah (swt) weet waarom.

Waarom weten "moslimgeleerden" dan wel hoe ze de correcte vorm van islam moeten bedrijven tot op een zekere hoogte?

• #1.056
Ben totaal tegen fysiek uitroeien van bevokingsgroepen, maar al eens 6 miljoen Joden tezamen gezien?
Ik wens geen enkele persoon ter wereld de dood toe op basis van hun geloof. Maar ik vind wel dat ze de waarheid moeten kennen, op die manier kan je ook de moslims "uitroeien", hen verlichten.

Eens.

Alleen de waarheid is Islam.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Waarom weten "moslimgeleerden" dan wel hoe ze de correcte vorm van islam moeten bedrijven tot op een zekere hoogte?

Waarom weet een chirurg wel hoe hij moet opereren maar jij niet?

• #1.060

Niet om op te scheppen.

Maar ik ben in tegenstelling tot andere op dit forum WEL economisch onderlegd.

Gelddrukken leidt tot meer geld.

Meer geld, meer inflatie.

Geld wordt minder waard. Niemand wilt jouw geld, omdat je toch steeds meer uitprint. Er wordt steeds vaker in objecten gehandeld met intrinstieke waarden zoals goud en zilver. Ofwel economie zal compleet veranderen.

Jij kan steeds minder of mischien zelfs niks uitgeven.

(Geen geld om soldaten te onderhouden etc )

En er ontstaan massaprotesten in het westen. Of politiestaat iedereen moet luisteren. Of totaal chaos. Of geen oorlog en je laat islam bloeien.

En je weet zelf wat er gebeurd als je islam laat bloeien. Evryone evrywhere muslim.

Korte samenvatting kan ook overal dieper op in gaan maarjah.

Hou het hierbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven