Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom weet een chirurg wel hoe hij moet opereren maar jij niet?

Omdat een chirurg andere feitelijke voorschriften volgt die leiden tot feitelijke handelingen.

Maar goed je ontwijkt m'n vraag dus, jou vergelijking trekt op niks.

image.png
Klein voorbeeld

Je kan net zo goed tegen een muur praten. TheDeen is het schoolvoorbeeld van een gehersenspoelde gelovige, je kan met zoveel steekhoudende argumenten komen als je wil, hij (of zij?) zal altijd het hoofd wegdraaien of terugvallen op een cirkelredenering. Steek er je tijd niet in om zo iemand te overtuigen of er zelfs mee in discussie te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Omdat een chirurg andere feitelijke voorschriften volgt die leiden tot feitelijke handelingen.

Maar goed je ontwijkt m'n vraag dus, jou vergelijking trekt op niks.

Een geleerde weet meer en kan betere bepalen. Islam gaat om weten er is niks gevoelsmatig je moet gewoon weten.

Er is wel gevoelsmatig (sufi) maar dat gaat over houding e.d..

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Je kan net zo goed tegen een muur praten. TheDeen is het schoolvoorbeeld van een gehersenspoelde gelovige, je kan met zoveel steekhoudende argumenten komen als je wil, hij (of zij?) zal altijd het hoofd wegdraaien of terugvallen op een cirkelredenering. Steek er je tijd niet in om zo iemand te overtuigen of er zelfs mee in discussie te gaan.

Kom met BEWIJS en ik zal jouw volgen.

Ik baseer mijn keuze voor Islam en het bestaan van Allah (swt) (god). Op basis van bewijs.

question: why is op a f**got?

Nog steeds geen antwoord op de vraag wat je wil gaan doen in de hemel.

Helaas heb je in het echte leven meer dan cijfers nodig om te winnen.

Zie amerika en afghanistan, vietnam, irak, etc.

Afghanistan en Irak hadden ze vrij snel veroverd. Het is dat ze niet van plan waren te blijven.

Vietnam was een foutje van de jaren 70, dit is 40 jaar geleden.

Volgens jou zijn het cijfers van het aantal mensen dat je hebt. Kanonvoer noemt dat, good luck.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Dit.

Kom met BEWIJS en ik zal jouw volgen.

Ik baseer mijn keuze voor islam en het bestaan van Allah (swt) (god). Op basis van bewijs.
Dit bedoel ik dus, blijven volhouden dat de bewijslast bij de niet-gelovige ligt, terwijl elk intelligent persoon weet dat wie een stelling poneert deze moet bewijzen, niet andersom.

Dus kom jij maar met bewijs dat er een god is, en aub geen 'omdat het de waarheid is' of 'omdat het in dit boekje staat' = cirkelredenering.

• #1.072
Dit bedoel ik dus, blijven volhouden dat de bewijslast bij de niet-gelovige ligt, terwijl elk intelligent persoon weet dat wie een stelling poneert deze moet bewijzen, niet andersom.

Dus kom jij maar met bewijs dat er een god is, en aub geen 'omdat het de waarheid is' of 'omdat het in dit boekje staat' = cirkelredenering.

Ik heb me bewijs al meerdere male laten zien zoek het zelf maar effe op. En heb jullie uitgedaagd.

Ik heb me bewijs al meerdere male laten zien zoek het zelf maar effe op. En heb jullie uitgedaagd.

Dat is geen goed moslim.

Ik zie dat je virusje al hebt overtuigd met een goede redenatie. Nou dan ben ik ook overtuigd.

Klein vraagje, mag ik naakt op straat rondlopen?

• #1.075
  • #1.077
Dat is geen goed moslim.

Ik zie dat je virusje al hebt overtuigd met een goede redenatie. Nou dan ben ik ook overtuigd.

Klein vraagje, mag ik naakt op straat rondlopen?

Je hebt gelijk is niet goed van mij. Maar als hij echt oprecht bewijs wilt hoor ik het wel PM me maar.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Die youtube filmpjes met pseudowetenschap doel je op? :roflol:

Pseudowetenschap??

Ik heb je niet met tegenargumenten gezien.

ik ben ook overtuigd ik heb de waarheid eindelijk geaccepteerd,
ik wil me nu bekeren kun jij me daarbij helpen broeder?
ik zoek de weg naar de waarheid.

ik ben ook overtuigd ik heb de waarheid eindelijk geaccepteerd,
ik wil me nu bekeren kun jij me daarbij helpen broeder?
ik zoek de weg naar de waarheid.

Lube meenemen en voorover bukken.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

De overgrote meerderheid ontmoedigd muziek. En andere zeggen dat het is toegestaan mits het aan bepaalde eisen voldoet (geen seks, drugs).

Ennnn Virusje is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven