Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Je begrijpt toch dat er zo vooral moslims gaan sterven. Rusland alleen al roeit jullie op een paar maanden uit.

Hahaha jij weet kennelijk niet dat er miljoenen moslims zijn in Rusland. Tsjetsjenen, tartaren, turken en een boel andere kaukasische volken.

Hier een paar leuek fotos uit moscow rusland:

Moscow-Muslims-prayed-together-first-day-Eid-al-Adha.jpg

BtqeXefCQAAXanw.jpg

456638994-russian-muslims-pray-in-a-street-near-the-gettyimages.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rusland moslims uitroeien? Droom lekker verder.

Hahah Rusland zal achter de moslims staan mocht er een gevecht komen met het westen.

TheDeen we hebben meer info nodig, tot nu toe lijkt de hell me leuker. (srs)

Hahaha jij weet kennelijk niet dat er miljoenen moslims zijn in Rusland. Tsjetsjenen, tartaren, turken en een boel andere kaukasische volken.

Hier een paar leuek fotos uit moscow rusland:

Rusland moslims uitroeien? Droom lekker verder.

Hahah Rusland zal achter de moslims staan mocht er een gevecht komen met het westen.

Je begrijpt toch dat het niet om aantal gaat, maar sterkte van je leger? En daar bedoel ik mee technologie. Met miljoenen op een kameel en een AK in de hand ga je niet winnen.

• #1.029
Je begrijpt toch dat het niet om aantal gaat, maar sterkte van je leger? En daar bedoel ik mee technologie. Met miljoenen op een kameel en een AK in de hand ga je niet winnen.

Het gaat om aantallen.

Er bestaan geen officiele getallen van russische moslims.

Ik kan je vertellen dat er MILJOENEN russische moslims zijn.

Rusland staat achter of zal achter moslims staan.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Als het westen het nu even goed speelt dan klaart China en Rusland dit op een korte tijd zonder zorgen.

Heb je de hui-chinezen vergeten in China?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hui_(volk)

Muslims muslims evrywhere my friend

Het gaat om aantallen.

Er bestaan geen officiele getallen van russische moslims.

Ik kan je vertellen dat er MILJOENEN russische moslims zijn.

Rusland staat achter of zal achter moslims staan.

Lol, nee. Het gaat al een tijdje niet meer om aantallen.

En Rusland haat moslims.

Hier gaf je nog geen antwoord op:

Die passage gaat totaal niet over militaire bondgenootschappen, maar van mens tot mens. De islam is de waarheid voor iedereen, er zal niets instaan gericht aan een enkele elitetop die moet beslissen als ze al dan niet een bondgenootschap zullen aangaan met een Christelijk of Joods land, want dan zou de Koran niet voor iedereen zijn en dan kunnen we alles opvatten op dit niveau. Wat eigenlijk een veel betere interpretatie zou zijn van de Koran. Het bedekken van vrouwen zou dan juist geïnterpreteerd kunnen worden, net als vele andere verzen waar enorm veel onduidelijkheid en extremisme uit voorkomt. Misschien is de Koran wel niet de waarheid voor iedereen, maar een richtlijn voor de leiders van groepen, die deze niet letterlijk zal nemen, maar de goede zaken wel kan toepassen op de hedendaagse samenleving en gematigd kan interpreteren om de samenleving te verbeteren.
Doorheen de geschiedenis is al bewezen dat moslims even vaak ten oorlog trekken als andere bevolkingsgroepen (totaal dus niet defensief) en het is de enige godsdienst die op dit moment volkeren afslacht, mensen zonder wapens doodmaakt en verdrijft van de plaats waar ze al hun hele leven wonen, allemaal in de naam van het geloof. Het zijn niet enkel extremistische moslims die hieraan meedoen trouwens en zelfs al heeft het grootste deel van hen wel extremistische gedachten, zijn zij niet nog steeds moslims? Zijn zij niet nog steeds mensen die handelen in naam van Allah? Zijn dit dan geen moslims meer?
Zo niet, zeg het hen dan, zodat ze deze acties niet meer uitvoeren in naam van Allah. Verdedig jullie dan tegen deze extremisten die jullie geloof (euh, sorry, "weten") schaden met het zwaard in de hand en het bloed van jullie broeders in de bodem die ze bewandelen.

pg 6 als je context nodig hebt.

• #1.035

Post jij wat Poetin hierover te zeggen had?

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Rusland is moslims.

Blijf dat maar denken als je er rustiger van kan slapen.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Chinezen haten china.

Leger is zwak.

Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, maar gaat hard aankomen denk ik als het zo verder gaat.

islam zoals het hoort niet zoals isis het doen. Lees me eerder berichten over correcte islam (dus hoe de overgrote meerderheid over de islam denkt).

Kun je iets concreter zijn? Of beweer je hier dat de correcte vorm van de islam altijd bepaald wordt door het denkbeeld van de meerderheid moslims?

Waarom laat allah dit toe trouwens? Als de voorschriften van de islam (koran) zo duidelijk zijn, waarom laat allah dan twijfel over in de interpretatie hiervan?

Kijk naae me mooie fotos!!! hierboven

Ben totaal tegen fysiek uitroeien van bevokingsgroepen, maar al eens 6 miljoen Joden tezamen gezien?
Ik wens geen enkele persoon ter wereld de dood toe op basis van hun geloof. Maar ik vind wel dat ze de waarheid moeten kennen, op die manier kan je ook de moslims "uitroeien", hen verlichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven